verlichting

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Tweety
Berichten: 2071
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Re: verlichting

Bericht: # 110771Bericht Tweety »

Ja wat is in de buurt...
kiekveenstra
Berichten: 9
Lid geworden op: wo sep 09, 2009 9:22 am

Re: verlichting

Bericht: # 110782Bericht kiekveenstra »

Ik woon in Laren n-h, niet echt in de buurt dus helaas...
kiekveenstra
Berichten: 9
Lid geworden op: wo sep 09, 2009 9:22 am

Re: verlichting

Bericht: # 110786Bericht kiekveenstra »

Laren n-h, wie woont hier een beetje in de buurt en heeft enig idee wat er mis is?
Tweety
Berichten: 2071
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Re: verlichting

Bericht: # 110789Bericht Tweety »

Laren is te doen.... maar ik ben best druk bezet....maar ik kan wel ff langskomen...op een tijdstip wat mij een beetje uitkomt...geef me ff een belletje op 06-12687447
Tweety
Berichten: 2071
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Re: verlichting

Bericht: # 110918Bericht Tweety »

Ik ben dus ff langs geweest...en toen ik wegree deed alles het weer....op verzoek nog nog even een evaluatie...Meerdere slechte kontakten zorgden voor verwarring... ten eerste bleek de aarde draad tussen de het stads/knipper licht links voor geen kontakt te maken... daarna bleek er slecht kontakt in 1 van de stekkers die in de schakelaar zat.... toen begonnen er een aantal dingen weer te werken....! dat geeft de burger moet... echter... de knipperlichten voor deden het het nog steeds niet... zoeken zoeken... ik vermoedde draadbreuk of ergens nog een stekkertje dat los zat...uiteindelijk de werking van de knipperlicht schakelaar en het relais eens volledig weten te doorgronden.. maar toen het niet de draad was (d'r stond gewoon spanning op ...) toch maar even het lampje bewogen... en dat was 't ! en aan de andere kant was het ook het lampje...en ja ... zo zie je maar weer 2 lampjes die niet goed werken kan verwarrend werken ! Adviezen die ik aan Kiek en Michel gegeven heb zijn...Gebruik kontaktspray geen multispray, of in ieder geval geen WD40 als kontaktspray (werkt wel op de verdeelkap trouwens) en als lampjes vaak slecht kontakt maken met de fitting...kan je het beste gewoon nieuwe lampjes kopen... en de ouwe weggooien..zo duur zijn die dingen niet....
Ik vond het wel een ontzettend net viertje trouwens, en dan heb ik ook een beetje zoiets van "alles moet het eigenlijk gewoon doen." en als dat dan ook nog zo is dan ben ik wel blij...
kiekveenstra
Berichten: 9
Lid geworden op: wo sep 09, 2009 9:22 am

Re: verlichting

Bericht: # 111038Bericht kiekveenstra »

Ja, en wij zijn natuurlijk ook hartstikke blij!!!!!!!!!!!!!!!!!
De volgende ochtend vol goede moed alles weer in elkaar gezet (dasboard etc) en toen deed het knipperlicht weer rikketikketik.
Bleek weer het lampje te zijn wat slecht contact maakte, was nu snel verholpen.
Ontzettend bedankt!!! Echt fantastisch dat je dat op je verjaardag, in donker , in toch wel de kou, voormekaar hebt gekregen.
Je bent een kanjer!
Willem de Zwijger
Berichten: 2765
Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
Locatie: Diemen

Re: verlichting

Bericht: # 111130Bericht Willem de Zwijger »

Goed gedaan mannen, tja het is vaak een heel gepuzzel. Mbt contactspray wil ik even een kritische nootje plaatsen: dat spul moet een beetje bijten om het oxidevrij te krijgen, daar heb ik op internet weinig bemoedigende verhalen over gelezen, zo van het helpt even maar daarna ben je verder van huis. Mijn gevoel: schuurpapiertje erlangs en dan zuurvrije vaseline tegen het vocht.
Plaats reactie