stroomverdeler 850cc
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
stroomverdeler 850cc
Ik wil in mijn 4tje een andere stroomverdeler plaatsen omdat de oude versleten is, en dacht gelijk ook aan electronische ontsteking (123 ...). Als ik op de website kijk van de leverancier van de 123-ontsteking, en de foto's en tekening met afmetingen, dan is de stroomverdeler die zij voorstellen een heel andere dan in mijn 4tje (R4TL 1979 en 4L 1984). Zou het kunnen dat zij enekel het model voor de 1100cc en meer motoren aanbieden? Kan iemand een foto en/of tekening met afmetingen bezorgen van zulke originele stroomverdeler, en dan bedoel ik het gedeelte dat in het motorblok schuift? (ik kan ook foto's laten zien van de stroomverdelers van mijn 4tje, maar hoe doe je dat ook alweer op het forum?
(Hanz, Bedankt voor de reactie hoor; ik zal even nalezen!)
Wel de motor loopt soms erg onregelmatig, en ik stel ook vast dat er nogal wat speling zit op de rotoras van de stroomverdeler. Momenteel rijd ik met de stroomverdeler uit de 4L van 1984, de oudere stroomverdeler (4TL) had ik nog ergens liggen, maar heeft geen vacuumvervroeging dus dat vind ik geen optie.
Wel de motor loopt soms erg onregelmatig, en ik stel ook vast dat er nogal wat speling zit op de rotoras van de stroomverdeler. Momenteel rijd ik met de stroomverdeler uit de 4L van 1984, de oudere stroomverdeler (4TL) had ik nog ergens liggen, maar heeft geen vacuumvervroeging dus dat vind ik geen optie.
Re: stroomverdeler 850cc
Heb je die stroomverdeler zonder die vervroeger nog liggen?
Ik ben op zoek naar zo'n ding.
Rob.
Ik ben op zoek naar zo'n ding.
Rob.
http://www.renaultcarparts.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jawel, ik heb die nog liggen. Interesse? Ik woon wel in België (buurt van Turnhout) ...
Ik heb erook nog een in Someren, is wat dichterbij. 06-21845332