leeglopende F6

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Leo
Berichten: 64
Lid geworden op: zo apr 14, 2002 2:00 am
Locatie: Doorn

Bericht: # 10441Bericht Leo »

De spanningsregelaar zit in de dynamo ingebouwd, Kom je vanzelf tegen als je hem demonteerd. Een aluminium blok met koelribben en draadjes natuurlijk.
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 10457Bericht jbeekmann »

zo'n vermoeden had ik al... Raar dat dat ding bij een 6je apart zit!?
Nouja, ik heb nog wel een dyno liggen, dus die schroeven we er wel ff op.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Gebruikersavatar
4TL
Berichten: 353
Lid geworden op: za mar 30, 2002 2:00 am
Locatie: Deventer
Contacteer:

Bericht: # 10477Bericht 4TL »

Ben benieuwd...Laat ff horen als je de oorzaak gevonden en verholpen hebt.
Clio '98
Gast

Bericht: # 10492Bericht Gast »

Op 2002-10-03 08:50, schreef jbeekmann:
Wie weet iets? Ik heb net mijn f6 verkocht aan een goede vriend die het volgende probleem heeft: 5 weken geleden startte hij met 5x sleutel omdraaien 1x. 2 weken geleden startte hij met 20x sleutel omdraaien 1x. Nu start hij eigenlijk niet meer met de sleutel. Even duwen, in z'n twee en voordat de koppeling uberhaupt helemaal op is loopt ie... Na een stuk rijden de accukabel los helpt wel iets, maar na verloop van tijd is het toch weer niks. Onder de kap hoor je eerst een klik bij het omdraaien van de sleutel. Na 10 x omdraaien hoor je ook dat niet meer...
Wie kent dit?
Je relais van je starmoter blijft hangen of de draad verbindingen zijn geoxideerd.
Of je accu is rot

Kees
Gebruikersavatar
cyclofrene
Berichten: 191
Lid geworden op: di apr 02, 2002 2:00 am
Locatie: bergentheim

Bericht: # 10555Bericht cyclofrene »

dat hadden we al gezegd........
Plaats reactie