kacheltje kapot

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

kacheltje kapot

Bericht: # 102181Bericht mariek »

Hoi iedereen!

Tis inmiddels weer een berg jaren geleden geloof ik dat ik op de site was... Ben inmiddels mama geworden van een heel klein meneertje genaamd Bram (6 maandjes oud nu) en ben helemaal in de wolkjes. Nu het weer wat rustiger is hier en ik al weer een tijjd eaan het werk ben is de renault ook weer lekker op pad een aantal keertjes in de week. Nu wil het echter zo zijn dat mijn blazertje het niet meer doet. Er komt wel warme lucht van de kachel maar niks geen blaas meer... Wat niet handig is in dit jaargetijde. Nu denk ik dat dus mijn ventilatortje kapot is ofzo... Of kan het een los snoertje zijn? Hij deed het van het ene op het andere moment helemaal niet meer... Maakt ook geen blaasgeluidjes meer, niks!

Moet ik er nu een nieuw kacheltje in gaan maken of enkel de ventilator vervangen of hoe of wat... Ik zou graag wat tips willen krijgen van jullie over wat jullie zouden doen. Kan ik makkelijk kijken bv of er iets stuk is ofzo? Heb het grote renault boek al doorgeplozen maar kon enkel dingen vinden over verwarmingen....

Liefs mariek

ps mochten de tips zijn: vervangen, heeft iemand er eentje ergens??
Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 895
Lid geworden op: di jul 26, 2005 4:09 pm
Contacteer:

Bericht: # 102182Bericht roberto »

Kan een zekering zijn links onder naast het stuur of misschien ook de schakelaar
hankleinjan.nl
Berichten: 387
Lid geworden op: zo dec 21, 2003 2:00 am
Locatie: Rijssen

Bericht: # 102184Bericht hankleinjan.nl »

Zekering proberen of schakelaar.
Anders wil ik wel een andere toesturen.
:) Renault 4 TL 1983 205.000 km
Gebruikersavatar
FuZziE
Berichten: 89
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 7:40 pm
Locatie: Utrecht

Bericht: # 102188Bericht FuZziE »

mocht je dr nie uitkomen... ik woon ook in utrecht en heb vakantie tm 4 jan. :D ,dus zou evt wel even kunnen komen helpen...

groetjes fuzz
Vrrrrrroem....
Gebruikersavatar
Akko
Berichten: 50
Lid geworden op: di mei 29, 2007 11:57 pm
Locatie: Almere

Bericht: # 102191Bericht Akko »

Hallo Mariek,

Wanneer het je zekering is dan werken de remlichten ook niet.
M.a.w. wanneer beide remlichten het niet doen en de blazer ook niet dan is het zeker de zekering.

Wanneer je remlichten het nog wel doen dan kan het inderdaad een los draadje zijn. (meestal de massa) Ik geloof dat de ventilators niet snel kapot gaan.

Succes,
Akko
4Dawgs
Gebruikersavatar
Boerammetje
Berichten: 1534
Lid geworden op: vr jan 25, 2002 2:00 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht: # 102200Bericht Boerammetje »

Bram en Renault 4. Dat kan gevaarlijke vormen aannemen, wat ik je brom!
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 102287Bericht jbeekmann »

Schakelaartje is inderdaad verdacht. Die kan je er overigens zo naar voren uittrekken. Stekkertjes van de schakelaar aftrekken en tegen elkaar houden. Blaast ie dan?
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

Bericht: # 102788Bericht mariek »

Lieve iedereen,

dankjullie wel voor alle berichtjes!
Aangezien een klein hummeltje je tijd op eet heb ik me niet meer gebogen over mijn ventilatorprobleem en bleef ik vrolijk met doekjes aan de gang tijdens het rijden. Nu vind ik het wel erg koud worden en ga ik er dit weekend naar kijken. Goed idee, niet? En ik neem jullie adviezen mee, kijken of ik er iets aan kan doen... Maar het is alweer even geleden dat ik iets fefixed heb aan dat karretje dus kan even duren.
Wat een geniale auto hebben we eigenlijk he... Zelfs met -geen idee hoeveel start het maneertje gewoon... hulde...

Liefs en ik laat weten hoe het ging!
Plaats reactie