voorschermen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: zo aug 11, 2002 2:00 am
Niet moeilijk, maar wel arbeidsintensief. Je moet alle boutjes los draaien, dus ook die in de hoek in het interieur en die aan de voorste dwarsbalk. Dan is het een kwestie van kit verwijderen en nieuwe erop zetten.
Dit was de officiele versie, nu de mijne.
Men neme een slijptol of plaat schaar en verwijderd het grootste gedeelte van het oude plaatwerk. Hierdoor kun je mooi bij alle boutjes komen en dat is een stuk makkelijker werken. Om het allemaal goed te doen, stel ik voor dat je vervolgens alle randjes van het andere plaatwerk ontroest en met roestomvormer behandeld. Hierna heel veel kit opbrengen en het nieuwe spatbord bevestigen. Nog ff mooi afkitten en Klaar is kees.
Dit was de officiele versie, nu de mijne.
Men neme een slijptol of plaat schaar en verwijderd het grootste gedeelte van het oude plaatwerk. Hierdoor kun je mooi bij alle boutjes komen en dat is een stuk makkelijker werken. Om het allemaal goed te doen, stel ik voor dat je vervolgens alle randjes van het andere plaatwerk ontroest en met roestomvormer behandeld. Hierna heel veel kit opbrengen en het nieuwe spatbord bevestigen. Nog ff mooi afkitten en Klaar is kees.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------
dat klopt wel Ron, maar tegenwoordig kunnen ze de kleur van je lak scannen en dan een speciale spuitbus voor jouw wagen maken. Dan heb je gegarandeerd geen kleurverschil, hoogstens glansverschil of verschil in kwaliteit van het spuitwerk, maar een beetje een handig iemand kan met wat oefenen mooi strak spuiten met een busje.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------