kom Tom Mer

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Barth
Berichten: 101
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 9:25 pm
Locatie: Munstergeleen

kom Tom Mer

Bericht: # 94145Bericht Barth »

'Dat is een mooie vindt je ook niet' zij ik tegen mijn vrouw, verwachtend dat zij ja zou zeggen, en door zou lopen. Nee, het liep anders. 'Das inderdaad een mooie' zei ze, 'waarom bel je niet?'. Geheel overrompeld hierdoor kreeg ik de telefoon in mijn handen gedrukt met 't nummer al gekozen. 'Eh... ja hier met Bart... eh die R4 staat die er nog'

Zo is 't allemaal begonnen. En nu staat die op m'n oprit. Een heuze R4F4 uit 1989, geimporteerd uit belgie. En dan.... Effe klaar maken voor de RDW, keuren en rijen maar. Dat liep effe anders. Er zat een rem vast... er moest een wiel af... en dan zie je de echte R4... Shit meer werk als gedacht, en dat vanaf de oprit.... dat gaat niet lukken. Maar dan? hoe verder?
Zoeken... waar kan ik terecht, wat gaat t kosten, is 't 't waard, hoe krijg ik 't allemaal gedaan, waar moet 't gebeuren?

Een uitdaging, dat zeker. Komt tijd, komt raad?Afbeelding
Mooi hé... Ik noem 'm Kom Tom Mer

Bart
Helaas sinds kort R4 loos
Gebruikersavatar
GijSsie
Berichten: 1707
Lid geworden op: za nov 05, 2005 11:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht: # 94148Bericht GijSsie »

Barth, leuk verhaaltje achter de 4 :D .

Hier FF plaatje dat het wel doet :wink:
Afbeelding
Savane 1993 =D
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 94151Bericht brecht »

Hoi Barth,

Welkom hier! komt tijd komt raad inderdaad. hopen dat je er snel in kan rijden. Is er veel mis?


Vanwaar de naam van de auto? om een poging te doen: omdat het als je het snel uitspreekt bijna "komkommer" lijkt en dat weer in de buurt van de kleur van de f4 komt?
Gebruikersavatar
Roen
Berichten: 259
Lid geworden op: ma aug 20, 2007 9:05 pm
Locatie: Mechelen en Gent, Belgie

Bericht: # 94174Bericht Roen »

als hij nu Tom had geheten snapte ik 'm..
Gebruikersavatar
Barth
Berichten: 101
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 9:25 pm
Locatie: Munstergeleen

Bericht: # 94199Bericht Barth »

Bijna goed

komkommer inderdaad vanwege de kleur. Tom is daar tussengevoegd omdat zo mijn zoon heet, en toevaligerwijs (toeval bestaat dat) hete de vorige (belgische) eigenaar ook Tom. Daar komt nog eens bij dat Tom graag komkommers eet, en klaar....

Maar nu effe een vraagje aan jullie... Hoe krijgen jullie mijn plaatje er wel bij, en ik niet?

En of er veel aan moet gebeuren... Gisteren is Rino bij me op bezoek geweest, en die gaf me de hoop 'm zonder echt groot werk RDW en APK klaar te krijgen (Rino, nogmaals dank). Er zit een schijfrem vast, en ik zou er graag een achterbank in monteren (ervaringen?...zie ook sleutelen) en daarmee van een tweezitter een vierzitter maken, maar wat de RDW hier van zegt weet ik nog niet (jullie).

Bart
Helaas sinds kort R4 loos
Gebruikersavatar
Jan-San
Berichten: 325
Lid geworden op: di jan 07, 2003 2:00 am
Locatie: Maastricht

Bericht: # 94202Bericht Jan-San »

HA eindelijk weer een f4 in het zuiden erbij! Top. :lol:
AfbeeldingR4F16 Alpine vliegt prima!Afbeelding
Gebruikersavatar
Barth
Berichten: 101
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 9:25 pm
Locatie: Munstergeleen

Bericht: # 94240Bericht Barth »

Maar nu weet ik nog niet hoe ik een plaatje bij moet voegen. Staat daar ergens een uitleg over?
Helaas sinds kort R4 loos
Gebruikersavatar
Barth
Berichten: 101
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 9:25 pm
Locatie: Munstergeleen

Bericht: # 94242Bericht Barth »

Jaaah 't is me gelukt.... zie hier nu doe ik 't zelf!!!!
Afbeelding
Helaas sinds kort R4 loos
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 94274Bericht brecht »

gelukt!

hier staat anders een uitleg
Gebruikersavatar
Barth
Berichten: 101
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 9:25 pm
Locatie: Munstergeleen

ik ben er weer (nog steeds)

Bericht: # 103889Bericht Barth »

Na een radiostilte van ongeveer een jaar zit er eindelijk schot ik m'n Fje. Ene Rob uit de buurt van Nijmegen is 'm aan 't restaureren. Ik vond maar geen sleutelplek hier in de buurt (erg frustrerend). Toen maar uitbesteed. want ik wil wel R4 gaan rijen.
Helaas sinds kort R4 loos
Gebruikersavatar
Barth
Berichten: 101
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 9:25 pm
Locatie: Munstergeleen

Re: kom Tom Mer

Bericht: # 150438Bericht Barth »

Helaas. Na een kleine 5 jaar R4 plezier is mijn 'komtommer' verkocht. Veel plezier gehad aan m'n autotje, maar toen het onderhoud te groot werd, en ik nog steeds geen garage heb... heb ik mijn R4tje verkocht aan een andere liefhebber (uit Geleen). Hij zou de auto weer helemaal gaan opknappen.
Ik moet eerst een sleutel ruimte hebben, dan begin ik misschien weer aan een volgend R4 avontuur.

Ik bedank iedereen die mij in mijn avontuur geholpen heeft. Veel heb ik gehad aan dit forum en zijn lezers. Rob K, Harry, Rene en vele andere. Hartelijk bedankt. Ik blijf het forum voorzichtig volgen, dus als ik een tegenprestatie kan leveren, hoor ik het graag.

Ik hoop dat ik mijn R4 door mijn verkoop nog een lang, en mooi leven heb gegeven. Tot ooit, tot ergens!
Helaas sinds kort R4 loos
jandoe1000
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma dec 08, 2008 2:43 am

Re: kom Tom Mer

Bericht: # 150486Bericht jandoe1000 »

Als je geen auto hebt is het zoeken van een sleutelruimte het oplossen van een probleem dat niet echt bestaat. Dat wordt meestal dus niets!
Plaats reactie