Voorstellen

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
Okido
Berichten: 946
Lid geworden op: zo apr 30, 2006 10:09 pm
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Voorstellen

Bericht: # 78386Bericht Okido »

Hallo R4 Fans,

Hoewel ik al een tijdje met plezier van het forum gebruik maak, heb ik nog niet de tijd genomen mij voor te stellen. Ik heet Ido van der Gragt en ben al 20 jaar liefhebber van Renault 4. Mijn eerste auto was een R4F6, hierin heb ik op gas ongeveer 250.000 km in gereden. Dat ik 'm kocht stond er al 135.000 op de teller. Hééél vééél plezier van gehad en natuurlijk veel aan moeten sleutelen op 'm de weg te houden. Helaas toch niet gelukt en ik mis 'm nog altijd. Ik heb daarnaast tientallen auto's gehad en de auto's met de beste herinneringen zal ik even noemen: eend, peugeot 204 cabrio, daf 55 coupé marathon, daf 66 coupé 1400 alpine, een scala aan R5's, dauphine export, etc. Na een "rustperiode van 10 jaar" heb ik de hobby weer opgepakt.
Momenteel ben ik in bezit (met mijn vrouw) van een Renault 6 Rodeo, Renault 8 en een Mercedes 200 uit 81 op gas. Verder heb ik nog een Kangoo diesel en een Fiat seicento. Wat betreft die laatste 2 denk ik eraan ze te verkopen, omdat ze eigenlijk niet meer worden gebruikt.
Op het kampeerweekend in Zeewolde heb ik al enkele van de clubleden leren kennen en een fantastische tijd gehad. Nu weet ik het zeker, ik ga toch weer sparen voor een mooi 4tje.
Super 5 1.7 Turbo
Rodeo 6 1.4 Turbo
Twingo III 1.0
Twingo I 1.2
Plaats reactie