Even voorstellen..

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Erica
Berichten: 11
Lid geworden op: di jan 13, 2004 2:00 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht: # 31388Bericht Erica »

hoi, ik ben Erica en heb eindelijk een R4. Ik heb een tijdje moeten zoeken om er een te vinden die zijn oude eigenaar wou verlaten, maar... het is gelukt!
En het is nog veel leuker dan ik verwacht had! Ik hoop op heel veel trouwe R4-jaren en dat ie veel van Nederland en de rest van Europa te zien mag krijgen.
P.S. Kan iemand me verder vertellen hoe het is om lid te zijn van de R4-club?
marsepien
Berichten: 14
Lid geworden op: ma dec 22, 2003 2:00 am
Locatie: Meppel

Bericht: # 31436Bericht marsepien »

Leuk idee ja, moet je wel het bericht op de juiste plek zetten marsje!!!
Maar goed
Hallo, ook ik zal me eens even gaan voorstellen.

Ik ben Ingrid Mars en ben net voor de kerst 2003 een erg trotse R4 bezitster geworden! Het is een dotje en draagt dan ook de dottige naam Schanulleke, een pupke is het!! Ik heb nooit eerder een R4 gehad, wel een eend, een fiat 127 enzo maar nu ging mijn interesse erg uit naar een R4 omdat ik dat steeds van die leuke karretjes 'bleef' vinden. Stad en land afgezocht en uiteindelijk vanuit het mooie Meppel naar het erg leuke dorpje gereden Twisk genaamd en daar stond ie...........werd er even stil van. We zijn er even omheen gelopen, ff een proefritje mee gemaakt en ik heb een bod gedaan en beide partijen stemde in met het feit dat IK het moest worden. De auto hoort bij mij past bij mij en blijft bij mij. Ben helaas nog niet zo handig om alles zelf te kunnen doen, maar tot nu toe doet ze het perfect. Ik heb in de eerste week haar eens lekker gewassen en in de was gezet, sierrand op het dak gemonteerd, nieuw kapje bij stadlicht/knipperlicht gekocht, nieuw rubber bij de achterklep, binnen ff goed in het soppie en toen glimmend en glunderend de straat op om te falneren. Ik geniet en ben helemaal geklukkig als ik in schanulleke rijd, gaaf hoor.
Het zou wel tof zijn als ik een carpoort ofiets zou hebben want het doet me wel zeer om schanull in de kou, wind en regen te laten staan maar da is nu ff ni anders.
Denk dat ik ook wel lid ga worden van de Club. Tot zover ff kort over mij en Schanulleke
Gebruikersavatar
Le Car
Berichten: 923
Lid geworden op: di sep 02, 2003 2:00 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Bericht: # 31534Bericht Le Car »

Hallo,

Momenteel ben ik alleen in het bezit van een R4 cloon.nl mijn R5 lecar.
Voorheen wel veel gereden in een F6.

De R4 club is een van de leukere sites voor het delen van het renault-virus en het vergaren van tips en onderdelen.(Ga zo door)

Dagelijks rijden we dus in de R5le car en een R5 gtt.In de stalling staan nog 2 r17's waarvan er een bijna klaar is en de ander moet een beetje aandacht hebben na 300.000 km.

Verder rijdt mij vrouw nog op een moto guzzi v65sp en ikke op een triumph 1200.

Ps. wie kan mij vertellen hoe ik een foto kan bij plaatsen

Michiel

_________________
Momenteel in de collectie:R5GTT(1985),R5LeCar(1984),R17TL(1973,R17decouvrable(1974)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: R5lecar op 2004-01-18 16:23 ]</font>
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 31567Bericht R4F6GTX Automaat »

de foto's van R5LeCar:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

grtz, P.




<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: R4F6GTX Automaat op 2004-04-12 09:22 ]</font>
joepes
Berichten: 48
Lid geworden op: di jan 20, 2004 2:00 am
Locatie: Den Bosch

Bericht: # 31587Bericht joepes »

Zo, geregistreerd, dus ook maar even voorstellen dan meteen. Ben Joep de Greef, 24, woon in Wageningen en studeer in Utrecht.
Na al een half jaar met het idee rond te lopen, uitgebreid hier het forum te lezen, marktplaats in de gaten te houden, ben ik sinds afgelopen vrijdag dan echt in het bezit van een erg mooie 4 GTL uit '83.
Gevonden op marktplaats, min of meer voor de grap een bod gedaan, wezen kijken, bleek toch wel erg goed te zijn. In de advertentie hadden ze het niet over de staat van de bodem/balken e.d. dus verwachtte er niet heel veel van. Bleek nog erg goed te zijn en verder valt het vooralsnog ook nog wel mee met roest op de buitenkant. En na wat wennen aan de choke rijdt ie geweldig.
Verder nog niet heel veel ervaring met sleutelen e.d. ( klein beetje gedaan aan R21) maar al in bezit van sleutelboek dus we zien wel hoe ver we komen als het nodig is. En natuurlijk was een viertje ook de eerste auto van mijn vader, die hem toen vijf jaar rijdende heeft gehouden en uiteindelijk naar de sloop heeft gebracht (en nu toch spijt natuurlijk...)
Tot zover dan maar, groeten Joep
Il Duce en de groene 4
Berichten: 17
Lid geworden op: di jan 20, 2004 2:00 am
Locatie: Delft en Uitwijk
Contacteer:

Bericht: # 31619Bericht Il Duce en de groene 4 »

haha, leuke verhalen! Ik zal mezelf dan ook maar even voorstellen, en meteen uitleg geven over mijn naam, om misverstanden te voorkomen. Ik ben Sietse, studeer al veel te lang werktuigbouwkunde, en ben samen met Emma de trotse eigenaar van een legergroene R4. Dat legergroen komt omdat ie voorheen bezit was van het belgische leger, maar nu dus in volle glorie met een nederlands kenteken mag rondrijden.
De liefde voor 4tjes zit er vanaf jong ingebakken omdat mijn moeder een gele 4GTL met "open dak" had waarmee ze met veel plezier het hele land rondreed. We hadden er zelfs een gele spaarpot van die je alleen kon openen door 4GTL op de vier ringen onder elkaar te vormen. Helaas is deze 4 door slecht garagewerk op de sloop beland, wat mijn moeder altijd heel jammer heeft gevonden.
Twee jaar geleden was ik met Emma op vakantie in Frankrijk, of specifieker de Provence, waar nog een heleboel 4tjes rondrijden. Toen was ook zij verkocht en hebben we zelfs nog overwogen er een mee terug te nemen en zelf in te voeren. Dat kwam er niet van, maar 2 maanden later, op mijn verjaardag, had zij tot mijn grote geluk een 4tje gekocht waar ik een jaar in mocht rijden. In één woord: fantastisch! Ook mijn moeder was na een proefritje weer helemaal in haar sas!
Nu is echter het moment aangekomen waarop ook ik niet aan reparaties aan het 4tje ontkom. De enige manier waarop ie aan mijn aandacht ontsnapt is vervanging door een andere, want zonder Vier geen plezier!
Maar, nu nog even over mijn naam, want na mijn eerste berichtje bleek deze voor meerdere uitleg vatbaar. Mijn naam heeft niets met "leider", "Mussolini","Ducati" of ook maar iets in die richting te maken. Hij komt uit de, zeker aan te raden, film "Boondock Saints". Daarin is het het italiaanse pseudoniem voor "The Duke" hetgeen letterlijk vertaald "de hertog" betekent. Dit personage wordt alleen ingezet om de absolute bad guys, op morele wijze, uit te schakelen. Ik zie mijzelf als degene die alles wat "bad" is aan onze R4 wil verwijderen d.m.v. reparatie. Hierbij niet terugdeinzend voor op het eerste gezicht onmogelijk repareerbare schade of gevolgen van vadertje tijd. Het morele besef vind ik terug in het als het kan blijvend repareren en niet slechts APK-proof. Wel heb ik de tot nu toe uitgevoerde reparaties mede te danken aan Paul en Keessie die volgens de garage bijzonder netjes laswerk hebben verricht! Ik denk dat ik dus nog veel plezier ga hebben aan het 4tje!
Grappig trouwens van de stofhappers, want een goede vriend van mij die ook aan de TU studeert vertelde al over jullie, en kreeg het puike plan om dat samen met mij ook te doen. Alleen schijn ik te oud te zijn en zijn de kosten erg hoog. Maar supermooi initiatief! We zijn erg jaloers!

Tot sprekens allemaal, en dat ik jullie nog vaak hoop te kunnen helpen!
R4 Trait de genie!
ALs een monteur het kan, kunnen wij het ook, en anders kunnen we het leren!
Gebruikersavatar
Renault Classique
Berichten: 384
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 2:00 am
Locatie: Willemstad Curacao

Bericht: # 31751Bericht Renault Classique »

Renault Classique is Paul "Renault" uit Helmond. Zelf is hij van bouwjaar 1969. Zoals in mijn forumnaam al te zien is beperkt mijn voorkeur voor 4-wielers zich niet tot de Renault 4 alleen, maar hebben alle oudere Renaults mijn warme belangstelling. De bescheiden collectie bestaat uit een Renault Fregate Transfluide van 1959, een Renault Rambler van 1966 en twee Renaults 4 GTL, een super5 (van mijn broer geweest en voor verkoop of inruildoeleinden beschikbaar) en een F4 komt er weer aan!

De voorkeur voor renaults is gedurende mijn lagere schooltijd gevoed door twee Renault 4 en 12 rijdende ooms en mijn ouders die in 1979 een nieuwe, zeegroene, Renault 4 kochten. Maar ook sinds de lagere school wilde ik al graag een Volvo Amazon. Gedurende het einde van mijn tienerjaren werd ik echter ook door de motormicrobe bij de kladden gevat, op dit zijspoor van even voorstellen ga ik maar niet te lang in, maar ik rij momenteel een opvallende Laverda 750 SF2 van 1974.

De gewilde Volvo is er ook gekomen, als restauratieproject, in 1989. Hoofdvervoermiddel bleef de motorfiets. Maar op een gegeven moment is er voor de winterperiode toch een rijdend automobiel gekomen: een donkerblauwe (417) 4 GTL. Mijn eerste laswerkstukken zijn in diezelfde periode ontstaan.......En toen kon ik een leuke, snelle, Amazon kopen. Prima tijd mee gehad. Later op de verkoop van een motor een Amazon ingeruild. Ook leuk mee gereden, maar, door een specifiek stripverhaaltje van Guust Flater, werd ik op de kwaliteiten van een 4F4 gewezen. Zo'n auto wilde ik rijden! Ruimte, gemak, vlot zat (met 956cc blokje) en comfortabel. Aluminium grille en chroom bumpertje er voor op en knorren maar! Daar is het allemaal mee begonnen;lekker rijden maar op een gegeven moment de koppakking kapot, sloper met donorblok, een week later: F4tje door pyromanen onklaar gemaakt, mijn vriendin (toen, nu mijn vrouw) was ook erg gecharmeerd van het 4tje dus: 4 GTL en toen was het 4us ook niet meer te stoppen: sloop4tjes, F6, nog 'n GTL en de F4 komt ook weer. Afgelopen jaar een maand op huwelijksreis geweest in Frankrijk met de blauwe 4 GTL, achterbank eruit, kampeerspullen erin, fietsen achterop en rijden maar! Het Volvo Amazon restauratieproject (BAB= Blok Aan Been) is sinds vorige week helemaal de deur uit, het heeft even geduurd, maar nu gaan we 100% voor Renault! En daar is het forum een dagelijks onderdeel van!
http://www.kunstenvliegwerk.nu" onclick="window.open(this.href);return false;
berrievanmier
Berichten: 144
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00 am
Locatie: TILBURG
Contacteer:

Bericht: # 31970Bericht berrievanmier »

Na diverse bekende forumnamen, stel ik me ook maar even voor:
Getrouwd, 3 kinderen tussen 14 en 20 jaar en op elk R4-weekendje (meestal met John, geen relatie met hem buiten vriendschappelijk, mocht iemand dat denken!) te vinden. Een aanrader voor wie het nog nooit gedaan heeft!!
In het verre verleden 2 jaar lang een lichtblauw TL-letje gereden en daarna ingeruild voor een bordeaux-rode GTL. Na 6 jaar en ondertussen 3 kinderen op de achterbank ging de koppeling slippen. De auto werd verkocht en er volgde een serie van zeker 10 andere auto's waaronder wel enkele Franse, maar geen renaults.Toen een Kangoo die we nog rijden en 2 jaar geleden weer een GTL van 1982 gekocht, als 2e auto (donkerblauw metalic, oud type dashboard) en anderhalf jaar perfect mee gereden. Ondertussen een rode Gtl uit 1983 gekocht om te restaureren en toen die klaar was verkocht aan een liefhebber uit de wijk. Ook ondertussen de donkerblauwe GTL verkocht aan een buurman 4 deuren verderop.
Tussen al die verkopen door nog een misstap gemaakt door een Suzuki-jeep te kopen en binnen 4 weken weer te verkopen. Dit rijdt dus echt niet lekker!!
Gelukkig had ik net voor de jeep een nieuw R4-projectje uit 1981 gekocht van een liefhebber/restauranthouder uit Vught. Laswerk en optisch werk, maar wel met APK., dus ik kan voorlopig rijden en ondertussen e.e.a. laten lassen. Op 4-4-2004 moet ie weer netjes de monsterrit uit kunnen rijden.
groeten, Berrie
Renault 4 1993 bye bye blauw-groen en een Twingo
jvc
Berichten: 31
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 2:00 am
Locatie: mol-Sluis
Contacteer:

Bericht: # 32045Bericht jvc »

hallo ik ben jeroen van craenendonck ik woon in mol-sluis (belgië) ik ben 16 jaar en ik ben verzot op r4 ik heb een tijd je terug een r4 f4 gekregen voor mijn verjaardag(2 oktober) van mijn vader omdat hij ooit ook een r4 heeft gehad maar hij moest toen weg omdat de bodem helemaal rot was en ik heb daar toen voor aan het huilen geweest toen was ik al verkocht (toen was ik 7 jaar ) want ik heb daar voor het eerst mee gereden toen ik 6 was mijn vader zei is voor de grap "jeroen zet de auto is in de garagen" en ik ben toen ingestapt en ik heb hem zonder botsen of schokken mooi in de garage gezet .
ik heb nu een renault r4 f4 van 1988
Bauke
Berichten: 450
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 2:00 am
Locatie: Nijmegen

Bericht: # 32638Bericht Bauke »

Ha! merk vandaag pas dat dit nieuwe onderdeel d'r is. leuk om te lezen.

Ik ben dus Bauke en heb geen lange geschiedenis met de 4. Jasper had er in oktober 2002 één te veel en die heb ik voor iets meer dan een prikkie gekocht. Na veel gelas en gedoe was ie weer een APK waard.

Samen met mijn vriendin rij ik veel en vaak in onze Moby, een rode f6 combi uit 85. Ik begin steeds handiger te worden in het klussen. Graag zou ik ook een 4tje voor mezelf hebben, want lang niet alles wat ik er aan uit wil voeren komt door de keuring van Karlijn. De auo is officieel van ons tweeën en dus heeft ze het recht om soms haar veto uit te spreken over de acties die ik uit wil voeren. Zo is laatst het prachtplan om moby van een nieuw koetswerk te voorzien afgeketst. Jammer, jammer, jammer.
Ik ben dol op alle verhalen over de de alpine viertjes, maar weet dat het voor mij verstandiger is daar maar niet aan te beginnen.
Over mezelf: Ik ben nu 24 en probeer een scriptie af te ronden. Als die studie voltooid is ga ik proberen een (naar mijn idee) leuke baan in de reclamewereld te bemachtigen. De werkeloosheid is op de huidige markt echter waarschijnlijker. In dat geval zou een andere wens nog wel eens ten uitvoer gebracht kunnen worden: een paar jaar in Nieuw Zeeland gaan wonen. In dat geval moet ik wel afscheid nemen van de 4, want Renaultjes rijden daar niet.
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---
an3s
Berichten: 813
Lid geworden op: di mar 26, 2002 2:00 am
Locatie: Schiedam

Bericht: # 32707Bericht an3s »

OK! Dan zal ik me er ook maar aan wagen. Ik ben an3s, woon in Delft met mijn vriendin. Wij bezitten samen 3 viertjes en nog wat andere vehicles, welke bij gebrek aan terrein en/of een garage op diverse plaatsen verdekt geparkeerd staan :smile:

Onder het motto: Bij een merkgarage betaal je vooral voor de showroom en een vakgarage is gewoon een hobbyist die rekeningen schrijft, probeer ik ALLE onderhoud aan alle auto's zelf te doen. Ook dingen die ik nooit eerder heb gedaan (voor alles een eerste keer) en dingen waarvan ik niet het flauwste vermoeden heb hoe ik het aan moet pakken (al doende leert men).

Omdat ik het grootste deel van de dag probeer een eigen bedrijf draaiende te houden en daarnaast 's avonds nog een beetje bijklus als taxichauffeur blijft er niet veel tijd over voor mijn auto's zodat ogenschijnlijk simpele klussen nog wel eens gigantisch lang willen duren. Gelukkig is mijn vriendin net zo maf als ik en sleutelt ze graag mee anders zou er helemaal geen tijd meer zijn voor Prive :wink:

En dat rare mannetje dat je zo nu en dan onder mijn posts ziet staan is mijn eigen impressie van mijzelf in 'southpark' stijl:

Afbeelding

_________________
I am going to stay, where they sleep all day.
Where they hung the jerk that invented work.
In the Big Rock Candy Mountains....



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: an3s op 2004-08-10 22:52 ]</font>
R4 rotterdam
Berichten: 30
Lid geworden op: do sep 04, 2003 2:00 am

Bericht: # 33207Bericht R4 rotterdam »

okee, ik doe ook mee...
Ik heet in het echte leven Jonna Cohen, woon in Rotterdam en werk o.a. als boekrestaurator.
De eerste bewuste r4, was de donkerblauwe van m'n moeder (opvolger van een dauphine). Ideale auto voor veel kinderen die toendertijd ook rustig samen met de hond in de achterbak zaten.
De allereerste auto die ik zelf aanschafte was een beige r4, die prachtig was opgeknapt door een halfblinde man in Amsterdam (waar ik toen woonde) en die me vooral veel genoegen verschafte tijdens strenge winters. Geen auto wilde starten, behalve die van mij. Want als je de krik voorin de bumper zette en een flinke slag gaf, sloeg de motor aan. En dan stonden al die dure autobezitters met uitpuilende ogen naar je te staren. Hoe strenger de winter hoe leuker ik het vond. Helaas is die tijd voorbij, geen strenge winters meer maar ook geen verbinding met de startmotor in die 'nieuwe' R4tjes. Hoewel het gat dat er oorspronkelijk voor bedoeld was, nog vaak in de bumper is aan te treffen. Daarna nog een viertje omdat de vorige helaas na een leuke avond door mijn toenmalige vriend, frontaal tegen een lantarenpaal werd gezet. Daarna een knalgele *p*l kadett coupe (lekker stuur). Toen de ware liefde (een man) tegen het lijf gelopen en in een f6 gepraat. Super auto, maar al enigszins rot vanonder en na onze oudste zoon liefdevol maar onverantwoord enige maanden in z'n maxi cosi achterin te hebben vastgezet, toch maar op een 'normale' gezinsauto (peugeot 205) overgestapt. Tot we de vrouw van de timmerman ontmoetten die in een r4 reed. "Als jullie hem wegdoen, houd ik me aanbevolen." En verdraaid ze deden h'm weg. Na het eerste jaar behoorlijk wat laswerk, maar vervolgens vier onbeschaamd mooie jaren zonder een centje pijn. En toen toch weer veel laswerk. Geen tijd (inmiddels drie kinderen) om met het autootje van hot naar her te rijden voor het laten doen van allerlei onderhoud, dus maar verkocht, met het idee dat het niet moeilijk zou zijn om een andere te vinden. Willem de Zwijger heeft hem weer helemaal top gemaakt en met een vaag gevoel van jalousie volgde ik zijn verrichtingen, want het vinden van een ander was tamelijk veel lastiger dan ik had gedacht. Verdorie wat zijn die auto's duur tegenwoordig. Gelukkig heeft Paul een witte voor me van de sloop gered en inmiddels bijna keuringsklaar gemaakt, waarvoor hulde! En hoop ik dus binnenkort weer een volwaardig lid te zijn van de r4 familie!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: r4 rotterdam op 2004-02-29 12:53 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: R4 rotterdam op 2004-02-29 12:54 ]</font>
sir lochlander
Berichten: 233
Lid geworden op: do mar 04, 2004 2:00 am
Locatie: Leuven, Vlaams-Brabant
Contacteer:

Bericht: # 33486Bericht sir lochlander »

Hallo,

Ik ben Philippe en heb me pas gerigistreerd op dit forum na het vinden van een R4tje.
Ik ken zelf niets van automechanica of roestbestrijding maar ik zou toch graag dit beestje weer rijwaardig maken. Ik ben net nog enkele foto's gaan nemen en heb ze dan ook maar meteen op het web geplaatst. Je kan ze terug vinden op http://dotremont1.dyndns.org:3489/restauratie/
Ik hoop op dit forum hulp en raad te vinden bij de restauratie. Of ik hoop toch ten minste te horen te krijgen of een restauratie wel nog mogelijk is.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sir Lochlander op 2004-04-25 11:33 ]</font>
ms.dageraad
Berichten: 420
Lid geworden op: do dec 25, 2003 2:00 am
Locatie: Leeuwarden

Bericht: # 33581Bericht ms.dageraad »

Steek toch ook maar even tijd in het voorstellen. Ik was al een paar maanden bezig op het forum, dus een beetje kent u mij al.
ms.dageraad staat voor 'motorschip dageraad'. Dit is een oud binnenschip van 45 m waarop ik met 3 vrouwen woon. 1 ben ik mee getrouwd, de andere 2 kwamen een paar jaartjes later en zijn 7 en 11 jaar oud.
Op dit moment gaat er veel tijd in de dageraad zitten, want zij moet verbouwd. Ons huis is slechts 50 vierk. m. en dat gaan we uitbreiden naar 120. In het vrachtruim heb ik een gigantische werkplaats waar ik voor mijn hobby wel eens een bootje bouw en waar nog een GTL al 3 jaar verstopt staat.
Rij nu in een f6 en een 16. De 16 zit me te laag, dus ik ben blij met mijn vijfde 4tje. Ik heb diverse andere auto's gehad, maar er was altijd een 4 bij. Nu al 3jr zonder en de f6 is dus een verademing.
Ik heb bijna alles aan de auto's zelf gedaan, maar nu schakel ik meestal de garage in. Niet omdat ik rijk ben, maar omdat ik te weinig tijd heb. En het rijden in oude auto's houd zelfs dan de km-kosten laag.
oant sjen,
PEET
Gebruikersavatar
hobbes
Berichten: 112
Lid geworden op: di nov 25, 2003 2:00 am
Locatie: nederlander in Gent

Bericht: # 35296Bericht hobbes »

Een beetje laat, maar ik ga mij ook maar eens aan dit onderdeel wagen.
Mijn naam is Huib en ik ben 25 jaar. Ben in '97 in Wageningen begonnen met studeren, en na een onderbreking van bijna drie jaar (werken en Afrika-reizen) toch maar weer verder gegaan en nu hier in Gent als uitwisselingsstudent beland.
Het R4us heeft mij pas aangestoken sinds ik Lies (mijn vriendin) heb leren kennen. Zij heeft heel lang lopen roepen dat als ze ooit een auto kocht, het een Renault 4 moest zijn. En dat is het in november vorig jaar dan ook geworden: een metallic-blauwe GTL uit 1989. Ik was gelijk verkocht! Wat een fijne wagen is dat.
Helaas zijn we ondertussen een aantal motorische problemen tegen gekomen, vandaar dat we 4-4-04 met de rood/geel gevlamde van Paul(automaat) waren. Die by-the-way ook superlekker rijdt! Ook is Paul ons gelukkig aan het helpen die problemen met de onze te verhelpen.
Tot ziens op de weg, op het forum, of op een volgende meeting!
Plaats reactie