weer een 4

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
dirkoosterhoff
Berichten: 861
Lid geworden op: ma okt 11, 2010 1:08 pm
Locatie: Enschede

weer een 4

Bericht: # 175357Bericht dirkoosterhoff »

Hoi,
Na een tijdje geen 4 ( geen ruimte en geen 4 buiten willen stallen) ben ik inmiddels verhuisd en heb ik plenty ruimte en een garage voor een R4. Dus weer eentje aangeschaft. Een hele leuke uit 1970 die technisch erg goed is (gereviseerde motor,bak en remmen) maar aan de buitenkant de nodige Franse deuken en blutsen waar ik fijn mee aan het werk kan. De te vervangen spatschermen zaten er al bij. Hij rijdt geweldig en over een tijdje ziet hij er weer top uit!
Afbeelding

Afbeelding
Met vierlijke groet,
Dirk
Gebruikersavatar
Bertje
Berichten: 5134
Lid geworden op: wo mei 27, 2009 12:47 am
Locatie: Eindhoven

Re: weer een 4

Bericht: # 175366Bericht Bertje »

Leuk! En op het eerste oog helemaal niet verkeerd, enige dat ik zo zie is dat de motorkap niet helemaal uitlijnt en dat de lak op de velgen wel erg dun is.
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Gebruikersavatar
dirkoosterhoff
Berichten: 861
Lid geworden op: ma okt 11, 2010 1:08 pm
Locatie: Enschede

Re: weer een 4

Bericht: # 175373Bericht dirkoosterhoff »

Dank :D , Dat klopt. De auto heeft rechts voor een tikje gehad waardoor het spatbord de motorkap iets heeft opgeschoven.
Ik heb een nieuw spatbord en ga de boel weer netjes uitlijnen. Links achter heeft ie ook een tikje gehad en zit er een deuk in het spatbord. (Die Fransen kunnen gewoon niet rijden ha ha) Ook daar heb ik een nieuw spatbord voor. Ik hoop alleen wel dat ik de goede kleur kan laten bijmaken.Het is een aparte kleur. Beetje grijsgroenig. volgens kleurcode 645 SIB zou het grijs moeten zijn. Iemand een idee waar de letters SIB voor staan?
groet,Dirk
Plaats reactie