Saco
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Saco
Goedemorgen lezers.
De naam is Saco. Ik kom uit Moordrecht en heb sinds 2018 een uit Frankrijk geïmporteerde bruine Renault r4 TL met 950cc. Gekocht in Yde. De kilometerstand was 85246. Is ondertussen meer dan 100000. Het model type is R4 TL 1123. Hij is in 2001 ingevoerd vanuit Frankrijk naar Nederland. Nieuw geleverd op 28-01-1986. De auto heeft een andere motor gekregen. ipv de 850 een 950. De koeling is nog van de 850. Is krap. Mijn leeftijd is 61. Gebruik de R4 als regenauto. Normaal ga ik met de motor naar mijn werk. Hij is flink gebruikt, heeft de nodige butsen en roestplekken, maar alleen op de carroserie. Recent de aandrijfas rechts voor en de stuurkogel rechts laten vervangen. Nieuwe pedaalrubbers zitten er ook op. Ook op de www.4linternational.com geweest. Was leuk. Op een van de magazijn/garage dagen uitleg gekregen bij het wisselen van de instrumentarium verlichting, het recht zetten van mijn stuur en het plaatsen van de glijbus om de schakelstang op de versnellingsbak. Tegen het roesten heb ik recent een blik Brantho Korrux gekocht. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen.
De naam is Saco. Ik kom uit Moordrecht en heb sinds 2018 een uit Frankrijk geïmporteerde bruine Renault r4 TL met 950cc. Gekocht in Yde. De kilometerstand was 85246. Is ondertussen meer dan 100000. Het model type is R4 TL 1123. Hij is in 2001 ingevoerd vanuit Frankrijk naar Nederland. Nieuw geleverd op 28-01-1986. De auto heeft een andere motor gekregen. ipv de 850 een 950. De koeling is nog van de 850. Is krap. Mijn leeftijd is 61. Gebruik de R4 als regenauto. Normaal ga ik met de motor naar mijn werk. Hij is flink gebruikt, heeft de nodige butsen en roestplekken, maar alleen op de carroserie. Recent de aandrijfas rechts voor en de stuurkogel rechts laten vervangen. Nieuwe pedaalrubbers zitten er ook op. Ook op de www.4linternational.com geweest. Was leuk. Op een van de magazijn/garage dagen uitleg gekregen bij het wisselen van de instrumentarium verlichting, het recht zetten van mijn stuur en het plaatsen van de glijbus om de schakelstang op de versnellingsbak. Tegen het roesten heb ik recent een blik Brantho Korrux gekocht. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen.
kom net kijken
- Hanz
- Berichten: 3133
- Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
- Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
- Contacteer:
Re: Saco
Welkom, maar reken jezelf niet rijk. Roest komt bij viertjes altijd (mede) van binnenuit.
Cosmetisch prima, maar als je langer dan een paar jaar wilt rondrijden, bekijk dan de binnenkant van de balken eens.
Re: Saco
hoi Saco,
ik zie je regelmatig door de straat rijden met je zand kleurige renault 4! Wij hebben een Rode GTL uit 1985, deze staat echter binnen dus je zult hem niet gezien hebben denk ik. 2 Viertjes in Moordrecht.....het wordt er steeds mooier
ik zie je regelmatig door de straat rijden met je zand kleurige renault 4! Wij hebben een Rode GTL uit 1985, deze staat echter binnen dus je zult hem niet gezien hebben denk ik. 2 Viertjes in Moordrecht.....het wordt er steeds mooier
Re: Saco
Dank voor jullie tips en aandacht Heb er ondertussen bijna 105000 kilometer opgezet en hij staat te koop . We willen 4 keer de "Tour de France" rijden. Mijn vriendin vindt de R4 erg leuk, maar niet om zelf in te rijden. Geen bekrachtiging op het sturen en de remmerij, ik kan het me voorstellen. Dus wordt het de 107 naar Frankrijk. Zie het forum "Te Koop" voor de catawiki advertentie .
kom net kijken