Even voorstellen

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
verhoem
Berichten: 34
Lid geworden op: do jul 19, 2018 9:51 am

Even voorstellen

Bericht: # 170003Bericht verhoem »

Beste forumleden,

ik ben sinds 2 weken in het bezit van een R4 uit 1985 ( GTL ) , eigenlijk een impuls aankoop maar heb er de afgelopen weken al heel erg veel plezier van gehad, de technische staat van de auto is prima ( nog 2 jaar gekeurd ) maar de lak mag wel een keertje onderhanden genomen worden. Maar eerst een tijdje lekker mee rondrijden ;-) Ik heb zo'n 30 jaar geleden al eens een 2CV gehad en deze R4 geeft me het plezier in auto rijden weer terug. En ook de kinderen en mijn vrouw vinden het een mini vakantie als we een dagje gaan toeren.
Mijn plannen de komende tijd, lak toonbaar maken, open dakje erin van Twingo en over paar maanden een keer deukjes wegwerken en helemaal overspuiten.




Afbeelding
Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 457
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: Even voorstellen

Bericht: # 170018Bericht Jan1962 »

Welkom op dit forum!
Leuk wagentje, de lak kan inderdaad inderdaad iets beter :wink:
Maar belangrijker is dat je er plezier van hebt, samen toeren met vrouw en kids is inderdaad beetje minivakantie.
Ik wens je heel veel leuke ritjes toe.
Ook al lid van de R4club?
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
Gebruikersavatar
Rik H.
Berichten: 655
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 4:35 pm
Locatie: Zwolle

Re: Even voorstellen

Bericht: # 170022Bericht Rik H. »

Welkom hier en een mooi karretje hoor! De lak ziet er bleekjes uit maar ik zie geen roestvlekken. Hoe is de auto onderhuids?
Overigens: als je nieuw bent op het forum moet een moderator je eerste bericht goedkeuren (dat is om spam te voorkomen). Daarna ben je vrij om te berichten te plaatsen en priveberichten te versturen. Bij deze verklaar ik je dan ook tot loslopende forumganger! :lol:

Veel plezier hier enne...meer foto's zijn we dol op hoor! :P
Gele R4 GTL 1984 in duizend stukjes
BVDP
Berichten: 692
Lid geworden op: do jun 19, 2008 3:34 pm
Locatie: Oud-Turnhout

Re: Even voorstellen

Bericht: # 170033Bericht BVDP »

Mooie velgen. Welk merk zijn ze? Groet Bart
Gebruikersavatar
verhoem
Berichten: 34
Lid geworden op: do jul 19, 2018 9:51 am

Re: Even voorstellen

Bericht: # 170123Bericht verhoem »

Hoi Mede forumleden,

allereerst bedankt voor de vriendelijke welkomsteksten, ik ben net terug van een weekje Valkenburg met de R4, vorige week nog snel een open dakje erin gezet en dat was wel nodig ;-) Heerlijk om door de Limburgse heuvels te rijden met een open dakje in de R4.
De auto heeft het prima gedaan en is volgens mij ( ben niet zo'n kenner ) wel in goede technische staat en "hard". Ze hebben hem/haar ( mijn vrouw vindt het een haar ;-), in juni nog goed onder handen genomen voor de keuring ( is nog tot juni 2020 gekeurd ) , remmen vervangen, wielkappen vervangen etc. Na de zomer ga ik hem over laten spuiten in de orginele rode kleur. Voorlopig met wat spuitbussen opgepoetst. Kan iemand me trouwens vertellen wat de officiele kleurcode zou kunnen zijn ? Ik kan deze niet meer terug vinden op b.v. binnenkant portieren. Ook ben ik nog op zoek naar van die dopjes voor in de grijze kappen die onderin de deuren zitten.
Ps. de velgen zouden van een R5 zijn ? maar zaten er al op toen ik de zuto kocht. Nogmaals bedankt voor de vriendelijke teksten,
Mvg Marcel Eindhoven
Afbeelding



Afbeelding

De R4 op het hoogste punt van Nederland ;-)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 457
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: Even voorstellen

Bericht: # 170124Bericht Jan1962 »

Hallo Marcel,

Kijk eens op
http://www.r4club.nl/files/media/kleurcodes.pdf
Daar staan de kleurcodes.
Vaak zit er op het rechter wielscherm (aan de binnenkant) een sticker met het codenr.
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
Plaats reactie