Hoe ik aan een R4 ben gekomen

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Noud
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jun 17, 2018 1:51 am

Hoe ik aan een R4 ben gekomen

Bericht: # 169537Bericht Noud »

Nou dan zal ik mij eens even voorstellen. Ik ben Noud, 18 jaar en woon in Maaseik (BE).
Het verhaal hoe ik bij een Renault terecht ben gekomen is best apart. Het begon allemaal toen ik voor mijn 15e verjaardag een Daf 33 kreeg om aam te werken toen die weer rijdend was, wou ik toch wel eens wat anders als zn daf. Toen heb ik de daf geruild tegen 2 kreidlers die gerestaureerd en verkocht. Met dat geld heb ik toen een Daf 66 gekocht en precies het zelfde als met de eerste Daf gedaan rijdend gekregen en verkocht. Toen die weg was kwam er een Mazda 1000 en ho dat was een project steeksleutels zelf maken om ze passend te krijgen op de bouten. Toen die zo bijna af was kwam iemand met een ruil voorstel, een R4 van 87 ex 4L trophy auto tegen de Mazda (ben altijd al een rallyauto fan geweest) op dat voorstel ‘ja’ gezegt en nu zitten we hier met een R4 in de garage
Gebruikersavatar
JelleP
Berichten: 655
Lid geworden op: za jun 27, 2015 12:38 am
Locatie: Haarlem

Re: Hoe ik aan een R4 ben gekomen

Bericht: # 169540Bericht JelleP »

Doet me denken aan dat spel waar je als kind op scouting met een kaars de stad in wordt gestuurd en dat bij winkels moet ruilen voor iets groters. Nog even en jij hebt straks een Renault Alpine. Heb je foto's?
,/_\_\☺\,
([o=◊=o])
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Hoe ik aan een R4 ben gekomen

Bericht: # 169544Bericht R4F6GTX Automaat »

Beterschap...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Plaats reactie