Voorstellen

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gemoll
Berichten: 8
Lid geworden op: ma apr 09, 2018 10:09 pm

Voorstellen

Bericht: # 168796Bericht Gemoll »

Hallo allemaal,

Zoals wel netjes is als je nieuw bent op een forum zal ik me even netjes voorstellen; ik ben Gijs van Asselt uit Lelystad en heb sinds vorige week een leuke gtl uit 1986. Er moet nog het een en ander aan gebeuren, maar dat moet gaan lukken.

Ik heb meer oude auto’s (Fulvia, Hillman imp, Clan Crusader, Citroën C15, Daf 66) maar geheel toevallig is een R4 niet. Hier is het autovirus namelijk mee begonnen; als klein kind gingen mijn broer zusje en ik regelmatig met mijn vader naar evenementen van de R4 club in zijn jogging. Een Renault 4 stond dus nog op het lijstje ‘moet ik eens gehad hebben’
Ik hoop op dit forum de juiste info te vinden en leuke ervaringen te lezen. Wie weet zien we elkaar eens bij een evenement van de R4 club!
Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 457
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: Voorstellen

Bericht: # 168819Bericht Jan1962 »

Hallo Gemoll,
Van harte welkom op dit forum en in het wereldje van de 4tjes.
Ik hoop dat je er veel plezier mee gaat beleven. We zijn trouwens altijd benieuwd naar foto's van je nieuwe liefde.
Enne hoezo: "moet ik eens gehad hebben" ?? Je doet hem toch nooit meer weg zeker! :)

Ben je al geabonneerd op de digitale nieuwsbrief Vrijbuiter 2.0?
Regel dit anders even via de knop rechtsboven op de website.

Groetjes,
Jan
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
Hengel
Berichten: 107
Lid geworden op: zo nov 18, 2007 4:35 pm

Re: Voorstellen

Bericht: # 168821Bericht Hengel »

Heb je ook foto's van al het andere moois dat je hebt? Als dafliefhebber kijk ik dan ff met extra aandacht naar de Daf :wink:
Plaats reactie