Aloha!

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
GvR
Berichten: 16
Lid geworden op: za mar 10, 2018 12:45 pm

Aloha!

Bericht: # 168657Bericht GvR »

Eergisteren mijn rijbewijs op kunnen halen dus gisteren een Quatrelle opgehaald uit Groningen.

Eerste ritje, met wat omrijden, van 240 km maar hij heeft het (na wat problemen door de stekker van de bobine die los bleek te zitten) tevreden snorrend gedaan.

Binnenkort het lidmaatschap maar aanvragen en hier op het forum bijhouden wat voor cosmetisch werk ik verricht aan mijn "gloednieuwe" 4 (iemand witte tonklatten ruilen tegen zwarte?)

Afbeelding
Gebruikersavatar
JelleP
Berichten: 655
Lid geworden op: za jun 27, 2015 12:38 am
Locatie: Haarlem

Re: Aloha!

Bericht: # 168662Bericht JelleP »

Welkom, veel plezier met je 4! Controleer even alle bedrading in je motorruimte, en vervang waar nodig de aansluitingen. Striptangetje/kabelschoenklem en een doosje kabelschoentjes en je komt een eind. Scheelt een hoop gezeur, ik heb ook een keer een lamme kabel rond het ontstekingssysteem gehad en het duurde even voor de ANWB (die me van de vluchtstrook pikte) het euvel vond. Verder natuurlijk de olie, koel- en remvloeistof even op peil en kleur checken. En als je dan toch bezig bent zijn nieuwe bougies.. enfin, je blijft bezig, maar dat is de lol :D

P.s. vandaag over een week (7 april) is er een sleuteldag in Hillegom. Even lid worden van de club, en voor een tientje mag je de hele ochtend/middag gebruik maken van een brug en genoeg mensen die je overal bij willen helpen. Kunnen we je hele autootje nalopen.
,/_\_\☺\,
([o=◊=o])
Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 457
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: Aloha!

Bericht: # 168670Bericht Jan1962 »

Van harte welkom, leuke rode R4 met die zwarte bumpers.
Enne een bezoekje aan de sleuteldag is zeker een goed idee. Wordt je vast wijzer van.
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
GvR
Berichten: 16
Lid geworden op: za mar 10, 2018 12:45 pm

Re: Aloha!

Bericht: # 168673Bericht GvR »

@JelleP
Dankjewel, en het plezier komt zeker goed!
Alle bedrading even nalopen is misschien wel verstandig, had ook nog een klein aardeprobleempje bij een knipperlicht.
De sleuteldag klinkt zeker goed, alle advies is welkom. Wacht nog even op een reactie voor de aanvraag van het lidmaatschap maar Hillegom is ook nog lekker in de buurt.

@Jan1962
Dankjewel, en ik ben juist van plan de zwarte bumpers wit te verven.
En wat wijzer worden kan denk ik geen kwaad :D
Gebruikersavatar
harbourseal
Berichten: 1813
Lid geworden op: di nov 03, 2009 8:58 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Aloha!

Bericht: # 168674Bericht harbourseal »

Welkom met je rode 4.

Persoonlijk vind ik die zwarte bumpers wel stoer. Maar ik heb niet zoveel op met originaliteit.
Een R4 is juist een auto die zich prima leent om een persoonlijke touch aan te geven.
Witte bumpers? Niet doen joh. Maar smaken verschillen.
F6 1985, Turquoise Safari 1977 (project)
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub

Witte Aygo X voor mijn vrouw
GvR
Berichten: 16
Lid geworden op: za mar 10, 2018 12:45 pm

Re: Aloha!

Bericht: # 168729Bericht GvR »

Vind het rood zwart niet zon mooie combinatie. Kan me ook vinden in het verwijderen van de latten aan de zijkant en chromen bumpers maar de portemonnee zegt dat wit verven een goede tussenoplossing is.
Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 457
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: Aloha!

Bericht: # 168732Bericht Jan1962 »

Helaas gaat de sleuteldag in Hillegom niet door, zie onze website :( :(
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
GvR
Berichten: 16
Lid geworden op: za mar 10, 2018 12:45 pm

Re: Aloha!

Bericht: # 168736Bericht GvR »

Dankjewel Jan,

Ik had inderdaad een mail gekregen en zag dat het nu in beneden leeuwen is, aardig ritje maar het weer belooft goed te worden.
Plaats reactie