Nieuwe liefhebber

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
RvR
Berichten: 2
Lid geworden op: do jan 18, 2018 6:21 pm

Nieuwe liefhebber

Bericht: # 168039Bericht RvR »

Beste leden, mijn naam is Rene en ik ben op zoek naar een nieuwe F4 of F6. Door de jaren heen heb ik al meerdere Renaults versleten maar ben echt gevallen voor de F6 liefst met achterbank en veel glas.
Voor mijn werk als hovenier wil ik graag weer in een oudje rijden en het liefst een met apk erop.
Hoor het graag als iemand er een weet staan in de prijsklasse tot 3500,- euro. Gr Rene
EricR4
Berichten: 85
Lid geworden op: ma okt 08, 2007 10:45 pm
Locatie: Betuwe

Re: Nieuwe liefhebber

Bericht: # 168156Bericht EricR4 »

Hey Rene,

Als tuinarchitect heb ik vele jaren in een R4 gereden en ook enkele jaren in een F6 Combi (met achterbank en grote schuifruiten). Dat was begin jaren negentig en die auto is echter niet meer.

Een nieuwe F6 voor 3500 kan nog wel eens moeilijk worden. Als je er een gevonden hebt hoor ik het graag. Misschien kunnen we dan eens samen een tuinklus doen.
Gebruikersavatar
dick holtrop
Berichten: 1283
Lid geworden op: di aug 23, 2005 4:36 pm
Locatie: frentsjer
Contacteer:

Re: Nieuwe liefhebber

Bericht: # 168157Bericht dick holtrop »

https://www.2dehands.be/autos/renault/x ... 10068.html" onclick="window.open(this.href);return false;
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.

niet omdat het moet maar omdat het kan
Gebruikersavatar
dick holtrop
Berichten: 1283
Lid geworden op: di aug 23, 2005 4:36 pm
Locatie: frentsjer
Contacteer:

Re: Nieuwe liefhebber

Bericht: # 168158Bericht dick holtrop »

zie nu dat deze in spanje staat :oops:
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.

niet omdat het moet maar omdat het kan
Plaats reactie