Voorstelrondje

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
RenaultHarry
Berichten: 22
Lid geworden op: zo okt 02, 2016 6:58 pm

Voorstelrondje

Bericht: # 164166Bericht RenaultHarry »

Dag allemaal.
Ik ben Harry en sinds mei in het bezit van een belgische GTL uit 1979. Mijn eerste klassieke Renault want ik ben eigenlijk een citroenliefhebber. Heb er diverse gehad van 2 cv tot gsa. Maar ben sinds enige tijd vreemd gegaan. Ik heb naast de 4 ook een peugeot 304 cabriolet. Franse auto's dat dan wel. De GTL heeft net meer als een ton gelopen en is blauw metallic. Na een revisie van de remmen en vervanging van de kromme velg achter is er een lekker comfortabel 4 tje ontstaan. Heb de sproeier opgeboord tot 0,95 en daar loopt ze lekker soepel op. Moet alleen met de dynamo of spanningregelaar aan de slag want de laadstroommeter staat continue in het rood in de plus. En de lekkage van regenwater links voor moet ik nog oplossen.Heb via het magazijn in Loenen een nieuwe uitlaat geregeld. Kortom, de 4 loopt weer zoals het moet en loopt op topsnelheid dik 130 met de meter tegen de aanslag van 140 aan. Ze word regelmatig ingezet voor langere ritjes van 140 km en dat gaat prima. Zal binnenkort eens het nieuwe magazijn bezoeken. Nou dat was het wel even.
Gebruikersavatar
Rudolf2
Berichten: 1717
Lid geworden op: za dec 02, 2006 9:39 pm

Re: Voorstelrondje

Bericht: # 164175Bericht Rudolf2 »

Welkom hier, en blij dat je zo blij met het 4tje bent.

Rudolf
Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 457
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: Voorstelrondje

Bericht: # 164226Bericht Jan1962 »

Van harte welkom hier!
Heb je een metalicblauwe gtl? Dat moet een mooie kar zijn (love).
Hopelijk zien we die ook eens tijdens een van onze evenementen.
Fotootje?
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
Plaats reactie