Hoe kan het anders... Ook een R4-tje

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Adrie
Berichten: 74
Lid geworden op: do sep 01, 2016 9:51 am
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Hoe kan het anders... Ook een R4-tje

Bericht: # 162867Bericht Adrie »

Eindelijk heb ik er ook een. Deze auto heeft een hoge nostalgische waarde. Ouders van vriendjes in mijn jeugd hadden zo'n auto en wij niet... Hoewel ik in mijn studententijd een hekel aan deze auto, of liever, zijn berijders, kreeg omdat je nooit een lift kreeg van iemand in een R4, is de liefde helemaal weer terug.

Deze heb ik zojuist opgehaald en is de laatste jaren gebruikt als reclameauto voor een kinderschoenenwinkel, vandaar de schoenen en bloemen. Misschien laat ik die er wel op zitten, maakt de auto lekker herkenbaar. Knipper of toeter maar eens als je me ergens tegenkomt.

Ik ga hem vaak gebruiken als dagelijkse auto, al rijdt ik lang niet dagelijks.

Afbeelding
Gebruikersavatar
harbourseal
Berichten: 1813
Lid geworden op: di nov 03, 2009 8:58 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Hoe kan het anders... Ook een R4-tje

Bericht: # 162871Bericht harbourseal »

Welkom Adrie,
Leuke TL heb je Ziet er ook grappig uit met de plakkertjes. Bloemetjes zien er vaak erg flowerpower uit, maar dit is echt leuk.
Zou het lekker laten zitten.
Kom je hem volgende week laten zien op Renaultoloog in Kronenberg. http://www.renaultoloog.nl/RF2016.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Of ben je al lid van de R4 club en ga je naar de opening van het magazijn in Beneden-Leeuwen. viewtopic.php?f=7&t=17185" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet, Robert
F6 1985, Turquoise Safari 1977 (project)
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub

Witte Aygo X voor mijn vrouw
Gebruikersavatar
RS
Berichten: 94
Lid geworden op: za dec 27, 2008 11:57 pm
Locatie: Vleuten

Re: Hoe kan het anders... Ook een R4-tje

Bericht: # 162872Bericht RS »

Welkom :) en veel plezier met de 4
Renault 4 GTL (1986)
Ford Focus Titanium (2014)
Gebruikersavatar
JelleP
Berichten: 655
Lid geworden op: za jun 27, 2015 12:38 am
Locatie: Haarlem

Re: Hoe kan het anders... Ook een R4-tje

Bericht: # 162876Bericht JelleP »

Leuke auto!! De bloemetjes vind ik erg grappig staan, die grote platvoeten op de motorkap wat minder. Maar het valt absoluut lekker op!

Adrie schreef:omdat je nooit een lift kreeg van iemand in een R4]
De enige keer dat ik ooit een lifter heb meegenomen (ik zie ze verder eigenlijk nooit) was in mijn R4 (beer)
,/_\_\☺\,
([o=◊=o])
Gebruikersavatar
Adrie
Berichten: 74
Lid geworden op: do sep 01, 2016 9:51 am
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Re: Hoe kan het anders... Ook een R4-tje

Bericht: # 162907Bericht Adrie »

@Jelle, generaliseren is natuurlijk nooit goed, maar het was wel mijn ervaring. Hulde dat jij wel iemand mee nam.

@Robert, wie weet dat ik volgende week nog even langs kom op zaterdag. Hangt er een beetje vanaf hoe laat mijn jongens moeten voetballen.

Ondertussen zitten de eerste paar honderd kilometer erop in mijn Viertje. Rijdt voortreffelijk. Ik kreeg die grijns niet van mijn gezicht. :lol:
Gebruikersavatar
Adrie
Berichten: 74
Lid geworden op: do sep 01, 2016 9:51 am
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Re: Hoe kan het anders... Ook een R4-tje

Bericht: # 162908Bericht Adrie »

Ik realiseer me dat ik nog niet veel over mezelf heb verteld. :oops:

Mijn naam kunnen jullie al zien, geboren in 1965, ben getrouwd en heb drie kinderen. Wij wonen in het prachtige Zutphen. Een andere grote hobby van mij is bier brouwen. Dat doe ik al sinds omstreeks 1995. Ik heb een eenmans onderzoeks- en adviesbureau en mijn Viertje kan mij bij klanten en projecten brengen. Behalve het Viertje hebben we nog een tot camper omgebouwde Iveco bus uit 1994 waar we dit jaar heerlijk mee naar Zweden zijn getuft.
Marc B
Berichten: 32
Lid geworden op: zo jan 20, 2002 2:00 am
Locatie: Brummen

Re: Hoe kan het anders... Ook een R4-tje

Bericht: # 162910Bericht Marc B »

Ha buurtgenoot!
Welkom op dit forum en veel plezier met je Vier!
grt, Marc
R4GTL '79 Vert Amazone (restauratieproject), R4TL '81 Bleu Oceàn, R4TL '84 Bordeaux rood, R4TL '84 Mosgroen (in restauratie), R4L '86 Rood, Rodeo 4 Wit (restauratieproject)
Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 457
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: Hoe kan het anders... Ook een R4-tje

Bericht: # 162931Bericht Jan1962 »

Welkom Adrie.
Wat de stikkers betreft: laat maar erop zitten, lekker herkenbaar. Als je ze eraf haalt kun je dat vaak zien aan de lak die eronder gezeten heeft.
Enne.... leuke hobby, dat bier brouwen. Mijn broer doet dat ook en ik ben graag proefkonijn. (beer)

groeten,
Jan
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
Plaats reactie