geregistreerd.....

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Arodeo
Berichten: 1
Lid geworden op: zo jun 26, 2016 11:03 am
Locatie: malaga

geregistreerd.....

Bericht: # 162099Bericht Arodeo »

goeiedag allemaal,

Ik ben onder meer in het bezit van en rodeo die ik een jaar of 8 geleden in Nederland heb gekocht maar ik rijdt hem alleen maar in Spanje. Hij had aanvankelijk een donkergroene kleur, maar dat vond ik niet vrolijk genoeg, :roll: dus nu combineert hij oranje en geel.

Code: Selecteer alles

[color=#FFFF00]De elektrische stoelen kwamen uit een 25 Baccara, en de rolbeugel is natuurlijk ook al niet origineel.  (ehh) Ik loop al een tijdje met het idee er een andere motor in te stouwen, maar de lastige keuze wát er voor blok in moet, heeft ervoor gezorgd dat ik nog steeds geen beslissing heb genomen. In elk geval is de Rodeo stukken meer solide dan de Mehari, en daarom is de Rodeo nu mijn favoriet aan de Costa del sol! (baai) 
[/color]

Hoe kan ik trouwens een foto van mijn rodeo bij mijn profiel zetten?
'de kunst van het leven is genieten'
Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 457
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: geregistreerd.....

Bericht: # 162117Bericht Jan1962 »

Hallo Arodeo,
Van harte welkom hier enne... hoe foto's op het forum te plaatsen staat hier beschreven:

viewtopic.php?f=8&t=6940" onclick="window.open(this.href);return false;

(baai)
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
Gebruikersavatar
Okido
Berichten: 946
Lid geworden op: zo apr 30, 2006 10:09 pm
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: geregistreerd.....

Bericht: # 162122Bericht Okido »

Welkom Arodeo,

Ik ben het helemaal met je eens dat een Rodeo meer rijplezier geeft dan een Mehari. Zelf heb ik een Rodeo 6. Welk type heb jij?

Ik heb een GT Turbo motor erin zitten en heb daar veel plezier van. Het project van inbouw vind je hier:
viewtopic.php?f=18&t=15980

Wat minder agressief kan ook, bijvoorbeeld een 1300 of 1400 cc motor uit de R5 TS/TX met een GTL-versnellingsbak. Vooral die versnellingsbak maakt dat je er heerlijk mee kunt toeren.

Veel plezier :D
Super 5 1.7 Turbo
Rodeo 6 1.4 Turbo
Twingo III 1.0
Twingo I 1.2
Plaats reactie