Voorstellen

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Renoo
Berichten: 9
Lid geworden op: wo jun 19, 2013 5:49 pm
Locatie: Groningen

Voorstellen

Bericht: # 144226Bericht Renoo »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Rick en ik kom hier eigenlijk even 'gluren'. Een vriend van mij had ook een Renault4 en heeft meegedaan met een race in Afrika (missschien weten jullie welke? Kan er zo niet opkomen) en heeft me eigenlijk helemaal enthousiast gemaakt over deze auto en de hele aanloop naar de race. Ik verheug me er stiekem op om 'ooit' ook een Renault 4 te bezitten en deze in orde te maken om vervolgens aan een race/rally mee te doen, of gewoon voor de heb. Dus wil hier vast een beetje rondkijken!
Just being casual is being special nowadays.
Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 457
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: Voorstellen

Bericht: # 144279Bericht Jan1962 »

Hallo Renoo,

Allereerst natuurlijk van harte welkom Renoo (leuke nickname!).
Ik kan je uit ervaring vertellen dat een R4 tje bezitten voor de heb, en natuurlijk om mee te toeren kei leuk is. :D (kei leuk=brabants voor ontzettend leuk). Probeer het maar eens door er eentje te huren (is mogelijk in Brabant) of probeer een keer mee te rijden, bv tijdens de meeting op 29 juni.
Je loopt alleen het risico ernstig het 4rus op te lopen en een levenslange verslaving eraan over te houden.
Maar het is oh zon lekker wagentje (ok weer brabants, maar je snapt het wel!
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 3130
Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht: # 144288Bericht Hanz »

die rallye moet wel de Trophy zijn geweest
Gebruikersavatar
Rudi
Berichten: 2100
Lid geworden op: di jun 11, 2002 2:00 am
Locatie: Terheijden (N.Br.)

Re: Voorstellen

Bericht: # 144294Bericht Rudi »

Ik had ooit een oranje 4, die door ene Jaap is overgenomen om ermee naar Afrika te rijden.
Het hoe en wat is mij niet bekend, ook niet of deze auto daar is gebleven of terug is gekeerd in het natte klimaat.
Gebruikersavatar
Renoo
Berichten: 9
Lid geworden op: wo jun 19, 2013 5:49 pm
Locatie: Groningen

Re: Voorstellen

Bericht: # 144347Bericht Renoo »

Bedankt! Ga zeker voor de ervaring eens kijken of ik er 1 kan opsnuffelen om een stukje in te rijden. Lijkt me inderdaad ook kei-gaaf! haha. Zal eens aan die vriend van me vragen of het de Trophy was, altijd leuk om dan weer lekker hierover te ouwehoren. Voor het vierus ben ik niet zo bang, heb het natuurlijk ook een beetje opgezocht door me hier aan te melden hè :D
Just being casual is being special nowadays.
Plaats reactie