Wat is dit voor onderdeel?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Wat is dit voor onderdeel?
Wat is dit?
Raar flapje... Als je eraan komt breekt't af.
Zit ergens iets dicht te houden ofzo?
Wat is dat?
Aparte modificaties van vandaag:
In afwachting van een rubbertje...
Uitlaatklem bijbuigen zodat de uitlaat niet tegen de bodem komt
We all live in a white Renault 4
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
- Boerammetje
- Berichten: 1534
- Lid geworden op: vr jan 25, 2002 2:00 am
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Psies, die van de vervroeger zit op de carburateur. Carterventilatie overigens wel weer in orde maken. Zonde van je blokje om het zo te laten zitten, dat ventilatiesysteem is er niet voor niets. Ik heb er eens iets over geschreven. Even de zoek-functie gebruiken hier...R4F6GTX Automaat schreef:
Nee, dat is die van de carterventilatie
Die tuinslang is overigens een veel geziene modificatie hoor!
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
Als je goed kijkt, Willem, zie je dat er zo'n draaidingetje op het kleppendeksel zit voor de overbrenging gaskabel => gasklep zoals bij een 1400 blok. Ik denk daarom dat dit een 1300 of 1400 blok is, maar dan zonder weber carb.Willem de Zwijger schreef:Dat flapje zit op de plek voor een vacuumslangetje naar de vacuumvervroege, maar hij wijst de andere kant op dan ik gewend ben. Is dit een GTL of een TL ?
Misschien is het wel een 1270 cc blok uit een estafette of zoiets... Ik ken het type carb ook niet maar het lijkt me niet de gebruikelijke Zenith carb. omdat die niet zo'n stelstangetje heeft zoals je links van de bevestigingsmoer kunt zien.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
Volgens mij (en volgens mijn snelheidsmeter) is 't een 850an3s schreef:Als je goed kijkt, Willem, zie je dat er zo'n draaidingetje op het kleppendeksel zit voor de overbrenging gaskabel => gasklep zoals bij een 1400 blok. Ik denk daarom dat dit een 1300 of 1400 blok is, maar dan zonder weber carb.Willem de Zwijger schreef:Dat flapje zit op de plek voor een vacuumslangetje naar de vacuumvervroege, maar hij wijst de andere kant op dan ik gewend ben. Is dit een GTL of een TL ?
Misschien is het wel een 1270 cc blok uit een estafette of zoiets... Ik ken het type carb ook niet maar het lijkt me niet de gebruikelijke Zenith carb. omdat die niet zo'n stelstangetje heeft zoals je links van de bevestigingsmoer kunt zien.
We all live in a white Renault 4
Heb e.e.a. gevonden van JBeekmann over carterventilatie.
Ik neem aan dat ik zo'n heel rubberen geval mèt flapje (is dat gewoon om 'm eruit te trekken ofzo?) nodig heb. Het lijkt nu nog goed te werken, maar als't zo makkelijk uit elkaar valt zal 't wel niet eeuwig luchtdicht blijven.
Hoe kom ik aan zoiets?
Ik neem aan dat ik zo'n heel rubberen geval mèt flapje (is dat gewoon om 'm eruit te trekken ofzo?) nodig heb. Het lijkt nu nog goed te werken, maar als't zo makkelijk uit elkaar valt zal 't wel niet eeuwig luchtdicht blijven.
Hoe kom ik aan zoiets?
We all live in a white Renault 4