Eindelijk mijn eerste auto!

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 45046Bericht brecht »

Tinus, je hebt mijn nr op de PB gekregen. Ik ben zaterdag misschien in Tilburg en zou dan wel een schakelaar voor je mee kunnen nemen. SMS me ff jouw nr en dan kan ik je bellen al ik in de buurt dreig te komen.

evt zouden we ook met Ter Apel wat kunnen regelen...
Gebruikersavatar
tinustilburg
Berichten: 119
Lid geworden op: di sep 07, 2004 4:15 pm
Locatie: Tilburg

Bericht: # 45053Bericht tinustilburg »

misschien stel ik nu een hele stomme vraag maar wie/wat is ter apel??
groetjes
Afbeelding
Gebruikersavatar
IgoR4
Berichten: 153
Lid geworden op: za jan 05, 2002 2:00 am
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht: # 45055Bericht IgoR4 »

Daar is op 10 oktober een sprintdag voor de leden van de Vier-club :D

Meer info op de homepage.
4 + 5 = (mal)
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 45067Bericht jbeekmann »

Ik heb nog wel een voormat voor je (die originele rubberen) Schakelaar ook nog wel, maar die had Brecht al. Die is overigens zondag bij bij. Moet ie voor je ook die mat meenemen als ie richting Tilboland gaat?
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Gebruikersavatar
tinustilburg
Berichten: 119
Lid geworden op: di sep 07, 2004 4:15 pm
Locatie: Tilburg

Bericht: # 45075Bericht tinustilburg »

ja dat gaat niet door met brecht, omdat ik zelf uit den bosch moet komen hij ook een eind om moet rijden, dus dan schiet het niet echt op. maar toch bedankt
Afbeelding
sir lochlander
Berichten: 233
Lid geworden op: do mar 04, 2004 2:00 am
Locatie: Leuven, Vlaams-Brabant
Contacteer:

Bericht: # 45103Bericht sir lochlander »

Dat bonken kan blijkbaar veel zijn: fuseekogels, schokdempers, reservewielbeugel, versnellingsbaksteun.... Ik zou het maar eens eerst goed onderzoeken voor je al die dingen gaat vervangen :P.
Wat die knipperlichten betreft: ik heb de mijne gemaakt als volgt:
Afbeelding.
Leuke auto, ik heb de mijne dan wel gratis gekregen maar hij heeft mij al meer dan 150€ gekost en ziet er blijlange nog niet zo goed uit als de jouwe :) proficiat.
schoapke
Berichten: 2773
Lid geworden op: zo okt 20, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 45236Bericht schoapke »

geloof dat iemand al zo'n schakelaar in de aanbieding had. ruilhandel in ter-apel?? bij mijn weten staat er geen r4 op de sloop in of om tilburg, maar je hebt nog altijd het steunpunt in dongen.
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Moaske
Berichten: 286
Lid geworden op: ma jun 03, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht: # 45282Bericht Moaske »

Je bedoelt de clignoteur die in de onderste helft van de stuur-kolom-console zit ? Die heb ik nog wel een liggen in de kelder, volgens mij ook nog prima in orde... Is wel van een F6/GTL geweest, dus weet niet of dat op je TL hetzelfde is, maar vast wel..... als het maar werkt war :D

PM me maar voor mijn nummer...
Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas... ;)
Bauke
Berichten: 450
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 2:00 am
Locatie: Nijmegen

Bericht: # 45285Bericht Bauke »

Als je een middenconsole wil hebben: Ik heb er ééntje op moby zitten, maar vindt het eigenlijk helemaal lniet zo practisch, dus die kan je denk ik wel overkopen, moet je wel voor naar Nijmegen komen of zelf de portkostenbetalen.

Ziet er goed uit verder man, mooie aankoop!
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 45286Bericht brecht »

Da's ok mooi ik wilde al via TEr Apel een schakleaar aan jouw of schoapke meegeven zodat die in Tilburg zou belanden.

Dit is natuurlijk nog veel handiger!

(en je hebt pm)
Gebruikersavatar
tinustilburg
Berichten: 119
Lid geworden op: di sep 07, 2004 4:15 pm
Locatie: Tilburg

Bericht: # 45290Bericht tinustilburg »

die console wil ik wel. hoe duur istie?? FF kijken of ik binnenkort tijd heb om naar nijmegen te komen,
groetjes
Afbeelding
Gebruikersavatar
tinustilburg
Berichten: 119
Lid geworden op: di sep 07, 2004 4:15 pm
Locatie: Tilburg

Bericht: # 45291Bericht tinustilburg »

schoapke ik heb je gepm't
(foutje, moest moaske zijn maar is inmiddels al opgelost)
Laatst gewijzigd door tinustilburg op wo sep 29, 2004 2:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Moaske
Berichten: 286
Lid geworden op: ma jun 03, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht: # 45306Bericht Moaske »

Laat die knipperlichtschakelaar maar ff zitten Tinus...: ik denk dat je eerst grotere zorgen aan je hoofd hebt met dat chassis. Ik zou toch denk ik eens kijken of je een goede donor R4 kan vinden voor niet al te veel (die GTL van €250,- hier op het forum bv), waar je de bodem van kan gebruiken. Bespaart je meteen de hele invoer-rompslomp, want dan heb je een bodem met motor op NL kenteken... :P Kortom; de pak-um-beet €200 die je daaraan kwijt zal zijn, kan je beter aan een donor-auto besteden denk ik.

Het chassis van je TL moet echt aan beide zijden zowat de hele kokerbalken praktisch vervangen worden. Dat wordt sowieso koets lichten (da's nog niet het moeilijkst/meeste werk), maar vooral een langdurige, moeilijke en dus dure lasklus. Als je daar zelf geen mogelijkheid voor hebt (en dus net als ik nie kan lassen), wordt dat altijd een erg duur grapje. Zelfs de tofste clubleden hiero beginnnen aan zo'n klus echt niet voor nix...

Kortom; je hebt voor €150 sowieso natuurlijk een hele berg onderdelen voor niet veel, en een mooie koets, maar de bodem is gewoon echt iets waar je je toch eens van onder de kin gaat krabben :-? Wel jammer van die kokers, want de rest lijkt me wel vrij goed inderdaad...
Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas... ;)
Moaske
Berichten: 286
Lid geworden op: ma jun 03, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht: # 45307Bericht Moaske »

Owjah; Tinus zoekt dus niet de clignoteur, maar gewoon de richtingaanwijzer-links-recht-aanzet-pookje-aan-het-stuur :)
Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas... ;)
Gebruikersavatar
tinustilburg
Berichten: 119
Lid geworden op: di sep 07, 2004 4:15 pm
Locatie: Tilburg

Bericht: # 45308Bericht tinustilburg »

je moet maar zeggen als je het niet wilt, maar zou je misschien mee die blauwe renault op willen halen en dat we daar die startmotor doen?? Dan kan ik er tenminste mee naar huis rijden...

groetjes martijn
Afbeelding
Plaats reactie