Eindelijk mijn eerste auto!
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- tinustilburg
- Berichten: 119
- Lid geworden op: di sep 07, 2004 4:15 pm
- Locatie: Tilburg
- tinustilburg
- Berichten: 119
- Lid geworden op: di sep 07, 2004 4:15 pm
- Locatie: Tilburg
-
- Berichten: 233
- Lid geworden op: do mar 04, 2004 2:00 am
- Locatie: Leuven, Vlaams-Brabant
- Contacteer:
Dat bonken kan blijkbaar veel zijn: fuseekogels, schokdempers, reservewielbeugel, versnellingsbaksteun.... Ik zou het maar eens eerst goed onderzoeken voor je al die dingen gaat vervangen .
Wat die knipperlichten betreft: ik heb de mijne gemaakt als volgt:
.
Leuke auto, ik heb de mijne dan wel gratis gekregen maar hij heeft mij al meer dan 150€ gekost en ziet er blijlange nog niet zo goed uit als de jouwe proficiat.
Wat die knipperlichten betreft: ik heb de mijne gemaakt als volgt:
.
Leuke auto, ik heb de mijne dan wel gratis gekregen maar hij heeft mij al meer dan 150€ gekost en ziet er blijlange nog niet zo goed uit als de jouwe proficiat.
geloof dat iemand al zo'n schakelaar in de aanbieding had. ruilhandel in ter-apel?? bij mijn weten staat er geen r4 op de sloop in of om tilburg, maar je hebt nog altijd het steunpunt in dongen.
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Je bedoelt de clignoteur die in de onderste helft van de stuur-kolom-console zit ? Die heb ik nog wel een liggen in de kelder, volgens mij ook nog prima in orde... Is wel van een F6/GTL geweest, dus weet niet of dat op je TL hetzelfde is, maar vast wel..... als het maar werkt war
PM me maar voor mijn nummer...
PM me maar voor mijn nummer...
Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
Als je een middenconsole wil hebben: Ik heb er ééntje op moby zitten, maar vindt het eigenlijk helemaal lniet zo practisch, dus die kan je denk ik wel overkopen, moet je wel voor naar Nijmegen komen of zelf de portkostenbetalen.
Ziet er goed uit verder man, mooie aankoop!
Ziet er goed uit verder man, mooie aankoop!
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---
- tinustilburg
- Berichten: 119
- Lid geworden op: di sep 07, 2004 4:15 pm
- Locatie: Tilburg
- tinustilburg
- Berichten: 119
- Lid geworden op: di sep 07, 2004 4:15 pm
- Locatie: Tilburg
schoapke ik heb je gepm't
(foutje, moest moaske zijn maar is inmiddels al opgelost)
(foutje, moest moaske zijn maar is inmiddels al opgelost)
Laatst gewijzigd door tinustilburg op wo sep 29, 2004 2:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Laat die knipperlichtschakelaar maar ff zitten Tinus...: ik denk dat je eerst grotere zorgen aan je hoofd hebt met dat chassis. Ik zou toch denk ik eens kijken of je een goede donor R4 kan vinden voor niet al te veel (die GTL van €250,- hier op het forum bv), waar je de bodem van kan gebruiken. Bespaart je meteen de hele invoer-rompslomp, want dan heb je een bodem met motor op NL kenteken... Kortom; de pak-um-beet €200 die je daaraan kwijt zal zijn, kan je beter aan een donor-auto besteden denk ik.
Het chassis van je TL moet echt aan beide zijden zowat de hele kokerbalken praktisch vervangen worden. Dat wordt sowieso koets lichten (da's nog niet het moeilijkst/meeste werk), maar vooral een langdurige, moeilijke en dus dure lasklus. Als je daar zelf geen mogelijkheid voor hebt (en dus net als ik nie kan lassen), wordt dat altijd een erg duur grapje. Zelfs de tofste clubleden hiero beginnnen aan zo'n klus echt niet voor nix...
Kortom; je hebt voor €150 sowieso natuurlijk een hele berg onderdelen voor niet veel, en een mooie koets, maar de bodem is gewoon echt iets waar je je toch eens van onder de kin gaat krabben Wel jammer van die kokers, want de rest lijkt me wel vrij goed inderdaad...
Het chassis van je TL moet echt aan beide zijden zowat de hele kokerbalken praktisch vervangen worden. Dat wordt sowieso koets lichten (da's nog niet het moeilijkst/meeste werk), maar vooral een langdurige, moeilijke en dus dure lasklus. Als je daar zelf geen mogelijkheid voor hebt (en dus net als ik nie kan lassen), wordt dat altijd een erg duur grapje. Zelfs de tofste clubleden hiero beginnnen aan zo'n klus echt niet voor nix...
Kortom; je hebt voor €150 sowieso natuurlijk een hele berg onderdelen voor niet veel, en een mooie koets, maar de bodem is gewoon echt iets waar je je toch eens van onder de kin gaat krabben Wel jammer van die kokers, want de rest lijkt me wel vrij goed inderdaad...
Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
Owjah; Tinus zoekt dus niet de clignoteur, maar gewoon de richtingaanwijzer-links-recht-aanzet-pookje-aan-het-stuur
Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
- tinustilburg
- Berichten: 119
- Lid geworden op: di sep 07, 2004 4:15 pm
- Locatie: Tilburg