Mensen in/rond Wageningen!!!

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
Vossenberg
Berichten: 20
Lid geworden op: wo sep 01, 2004 2:00 am
Locatie: Wageningen

Mensen in/rond Wageningen!!!

Bericht: # 44432Bericht Vossenberg »

Hallo R4 fanatici,

Mijn naam is Bart van de Vossenberg en heb een tijdje terug een aantal vragen op dit forum achtergelaten ivm de mogelijke aankoop van mijn eerste eigen R4. Deze mogelijkheid heb ik omgezet in een feit en daardoor ben ik met ingang van aanstaande zaterdag (18-09) de eigenaar van een stoere TL uit '86.

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar mensen die in of rond Wageningen wonen die eens met mij onder de moterkap willen kijken. De wagen verkeert in goede staat en is APK gekeurd tot augustus, maar ik zou gewoon graag meer over de ins and outs van deze wagen willen weten. Mocht er een enthausiaste sleutelaar zijn die graag eens met mij naar mijn aanwinst wil kijken laat dan ajb iets van je horen!

Alvast bedankt en tot ziens!
Bart
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 44433Bericht brecht »

Rij ermee naar Gulpen dit weekend!

meer dan 100 stuurlui die vanf de wal van alles aan je kunnen vertellen!
Gebruikersavatar
Bruutmans
Berichten: 1003
Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
Locatie: Beak blif Beak
Contacteer:

Bericht: # 44435Bericht Bruutmans »

Ja joh kom naar Gulpen dan zijn er zat mensen die dat kunnen vertellen,is ook 1 van de redenen,naast de gezelligheid en het gezicht zien achter het bericht,om erheen te gaan.

Word echt gezellig,hahaha.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Gebruikersavatar
Vossenberg
Berichten: 20
Lid geworden op: wo sep 01, 2004 2:00 am
Locatie: Wageningen

Bericht: # 44437Bericht Vossenberg »

Ik zou heel graag willen, maar kan helaas dit weekend niet. Ik weet niet of er in de nabije toekomst nog andere evenementen zijn?
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 44438Bericht brecht »

sprintwedstrijden zondag 10 oktober in Ter Apel (zie ook de intropagina van dit forum)
Gebruikersavatar
Vossenberg
Berichten: 20
Lid geworden op: wo sep 01, 2004 2:00 am
Locatie: Wageningen

Bericht: # 44441Bericht Vossenberg »

Dat is zeker iets om in het achterhoofd te houden... Maar dan nóg zou ik graag in contact komen met d'een of geen. En ik heb jullie zien rondrijden! Ik weet dat jullie er zijn... Ja ja... er waren maar liefst drie verschillende!!! Twee blauwe en een oranje! Dat moet dus wel lukken zou ik zo zeggen.

Heeft iemand anders misschien nog wat basis-info (???) op zijn computer staan... wat documentatie of iets dergelijks dat zo via het internationale netwerk naar ondergetekende gestuurd kan worden?

Ik durf het bijna niet te bekennen maar de vorige eigenaar had de wagen altijd bij de garage laten repareren, bijhouden ed. dus ze wist me niet eens de oliepijlstok te wijzen. Deze heb ik toch gevonden met enig speurwerk, maar hoe deze bij te vullen... :o !?

Enfin... ik zie het wel!
groeten,
Bart
compromisloos stuiterballen
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 44442Bericht brecht »

Zo uit de gebruikerslijst gekopieerd, kan jij dus ook. Als je op de namen van de mensen klikt krijg je hun profioel te zien en kan gaan e-mailen of wat je maar wil.

36 joepes wageningen 20-1-2004 23
37 Speedy '80 Wageningen 1-9-2004 10
38 Vossenberg Wageningen 1-9-2004 5

Aangezien je zelf Vossenberg bent moet dit klusje niet zo veel tijd in beslag nemen denk ik...
Gebruikersavatar
Rodeo-6
Berichten: 1174
Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
Locatie: Delphi alleen op afspraak
Contacteer:

Bericht: # 44445Bericht Rodeo-6 »

>> Doe mij maar een DAF <<
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 3130
Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
Contacteer:

Bericht: # 44484Bericht Hanz »

Vossenberg schreef: Ik durf het bijna niet te bekennen maar de vorige eigenaar had de wagen altijd bij de garage laten repareren, bijhouden ed. dus ze wist me niet eens de oliepijlstok te wijzen. Deze heb ik toch gevonden met enig speurwerk, maar hoe deze bij te vullen... :o !?
bovenop de motor, grote dop in het midden.
strikt genomen is het trouwens een peilstok, een pijlstok is iets wat Indianen gebruikten :wink:
tip: koop een Vraagbaak of een Haynes / Elsevier via Marktplaats oid.
Laatst gewijzigd door Hanz op wo sep 15, 2004 10:06 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
W111
Berichten: 116
Lid geworden op: ma mei 10, 2004 2:00 am
Locatie: Weert

Bericht: # 44485Bericht W111 »

Een paar dagen geleden was ik bij een Renaultdealer om een paar leuke modellen te bekijken.
Komt er toevallig op dat moment een dame binnen die de verkoper om een 710 dop vraagt.
Zowel de verkoper als enkele klanten in de showroom kijken allemaal zeer bedenkelijk, omdat niemand nog ooit van een 710 dop gehoord heeft.
De dame stond erop dat het een deel van de motor was en dat dit op een of andere manier verdwenen was, en ze wilde toch graag een nieuwe.
Uiteindelijk vroeg de verkoper of ze er misschien een tekening van maken kon om duidelijk te krijgen wat ze nu precies bedoelde.
Zo gezegd zo gedaan, de dame tekende een rondje van ca. 8 cm op het papier en schreef in het midden het getal 710



Afbeelding
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 44486Bericht brecht »

ik schat het waarheidsgehalte van dit verhaal erg laag in, maar toch:

:( :) :D :lol:
Speedy'80
Berichten: 43
Lid geworden op: wo sep 01, 2004 2:00 am
Locatie: Wageningen

Bericht: # 44515Bericht Speedy'80 »

brecht schreef:Zo uit de gebruikerslijst gekopieerd, kan jij dus ook. Als je op de namen van de mensen klikt krijg je hun profioel te zien en kan gaan e-mailen of wat je maar wil.

36 joepes wageningen 20-1-2004 23
37 Speedy '80 Wageningen 1-9-2004 10
38 Vossenberg Wageningen 1-9-2004 5

Aangezien je zelf Vossenberg bent moet dit klusje niet zo veel tijd in beslag nemen denk ik...
Leuk om nu weer een 4tje te mogen begroeten in Wageningen. Ik kan je helaas (nog) niet helpen, want ik ben zelf nog niet in het bezit van een 4! Ben nog druk op zoek, maar als student.............. kan het nog wel even duren.
Misschien dat Joepes je wel van advies kan voorzien.
Gebruikersavatar
hobbes
Berichten: 112
Lid geworden op: di nov 25, 2003 2:00 am
Locatie: nederlander in Gent

Bericht: # 44539Bericht hobbes »

Hoi Bart
Ik weet dan wel niet zo heel veel van de 4, maar ondertussen wel een beetje en wil best eens komen kijken.
Ben toch de komende tijd weer regelmatig in Wageningen.

(Afgelopen zaterdag nog onze blauwe naast een franse, jaren70groene TL geparkeerd op het droeffeest :) )
Gebruikersavatar
Vossenberg
Berichten: 20
Lid geworden op: wo sep 01, 2004 2:00 am
Locatie: Wageningen

Bericht: # 44607Bericht Vossenberg »

(Afgelopen zaterdag nog onze blauwe naast een franse, jaren70groene TL geparkeerd op het droeffeest)

Aha... die heb ik dan nog zien staan (ik ben er nog niet helemaal achter hoe je die leuke witte blokjes maakt). Dat was trouwens een erg fijn feestje :D . Mocht je eens tijd en zin hebben dan kom gerust langs. Als je van tevoren even een mailtje stuurt dan zouden we iets af kunnen spreken. bvdvossenberg@yahoo.co.uk

Alvast bedankt en wellicht tot ziens,
Bart
joepes
Berichten: 48
Lid geworden op: di jan 20, 2004 2:00 am
Locatie: Den Bosch

Bericht: # 45505Bericht joepes »

Hoi Bart,
heb afgelopen weken het Forum niet zo bijgehouden, dus zie nu pas dat je op zoek bent naar mensen in Wageningen.
Heb je je viertje ondertussen al gekocht??
Zag er op de dijk al een nieuwe rijden...
grtn Joep
Plaats reactie