korte vragen

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Goofy
Berichten: 77
Lid geworden op: di aug 13, 2002 2:00 am
Locatie: Rotterdam

Bericht: # 37700Bericht Goofy »

1. Hoe verwijder ik netjes de deuren van mijn GTL uit 86?
2. Wat moet het lassen van de bodem ter hoogte van de bevestigingspunten van de krik (voorzijde) ongeveer gaan kosten?
3. Wat is de juiste werwijze bij het uitdeuken, vlakken en schruen van de koets?
4. Wie heeft er een strak spatbord rechtsvoor en spatboord rechtsachter liggen?
5. Wie heeft een achterbumper, inclusief beugels liggen?
6. Wie vraagt er voor 4 en/of 5 een leuk prijsje?
7. waar vindt ik de kleurcode van mijn blauwe viertje (niet dat lichtblauwe en ook niet dat donkerblauwe, juist dat blauwe daar tussen in?
8. Wie weet een goede oplossing voor een gat in het dak zo groot als een schuifdak? ( een schuifdak :smile: !!)
9. Wie helpt mij deze vraagjes te beantwoorden...??

BVD
Renault 4GTL 1986, zoek Geen (inbouw)schuifdak meer, want hij zit er weer in!!
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 37707Bericht R4F6GTX Automaat »

4. Nieuw voorspatbord 15 euro.
1. de boutjes aan de binnenkant van de deurstijl (in de auto) losdraaien (doppie 10) Eerst de rubber deurvanger losschroeven (kruiskop)
2. Ligt eraan of het alleen aan de onderkant is of ook aan de zijkant, dus achter het 'driehoekje'.
5. misschien.
9. ikke
7. op het binnenvoorscherm, witte sticker met 3 nummers erop, vlak achter de koplampen, anders An3s vragen.
3. tja... kom maar es kijken...
6. Leuker kan ik het niet maken, wel duurder, of hoe ging dat ook al weer...
8. plank erop timmeren.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
Rodeo-6
Berichten: 1174
Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
Locatie: Delphi alleen op afspraak
Contacteer:

Bericht: # 37723Bericht Rodeo-6 »

9: Ik ook
3: Met het uitdeuken van een deuk begin je op de plaats waar de deuk begonnen is, dit is heel belangrijk om hem er zoveel mogelijk uit te krijgen.
Het "blik" ondersteunen met een stuk kops hout aan de eene kant, dit veert, slaan met een rubber hamer voor stoeptegels gaat heel goed, aan de andere kant.
Verder is het eindeloos plamuren
"tweekomponeten" en schuren 40,120,240,500.
Afwerken met "Wash-primer" en dan aflakken

7: De kleurcode staat ook op het zilvekleurige type plaatje in de moter ruimte, b.v. 705=rood, 355=wit, 358=geel
>> Doe mij maar een DAF <<
Goofy
Berichten: 77
Lid geworden op: di aug 13, 2002 2:00 am
Locatie: Rotterdam

Bericht: # 37741Bericht Goofy »

1. Dus de scharnieren zitten met een bout vast? Ik ga straks gelijk kijken, want dat had ik toch al gezien moeten hebben... Beetje dom van mij... Hier kom ik op terug
2. Vooralsnog is het alleen het horizontale plaatwerk.. Volgens mij is de rest van de driehoek intact.. Misschien weet iemand een leuk adresje voor dit soort zaken, regio rotterdam-noord?
3. Ik kom graag een keertje kijken, de vraag is alleen bij wie en waar? Ik hoor graag van je, R4F6GTX Automaat!
4. Is dat spatbord in de buurt op te halen? welke kleur? Eventueel nog iemand met een scherm voor linksachter in de aanbieding?
5. Idem dito voor bumpertje achter.
6. zie eerste bericht.
7. gevonden, voor de zekerheid controleert iemand nog even per mail, hartelijk dank hiervoor (Peter)
8. Zit er nu inderdaad, maar wil graag weer naar buiten kijken.... iets meer creativiteit aub! Ik dacht zelf aan een afschroefbaar plexiglas plaatje OFZO...
9. bedankt voor alle reeds geplaatste reacties.
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 37751Bericht R4F6GTX Automaat »

1. 4 moertjes per deur.
4. een nieuw achterspatbord kost iets van een kleine 40 euro geloof ik. Voorscherm moet ik bestellen. Is in zwart, maar dat is een soort primer. heb ook wel tweedehandse liggen maar niet in blauw.
3. Eindhoven...
9. Geen dank.
8. raam van een caravan? heb er diverse liggen...
2. Noem je Eindhoven ook rotterdam-noord? als je lang genoeg naar het noorden gaat, kom je er vanzelf een keertje langs...
5. nieuwe achterbumpers zijn ook nog gewoon te koop, maar niet in het chroom meer. iets van 25 euro d8 ik.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
Rodeo-6
Berichten: 1174
Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
Locatie: Delphi alleen op afspraak
Contacteer:

Bericht: # 37866Bericht Rodeo-6 »

8: Wat dacht je van een open en dicht
schuifdak c.q. roldak a la eend.
Moeten we nu echt alles uitleggen ???
>> Doe mij maar een DAF <<
Goofy
Berichten: 77
Lid geworden op: di aug 13, 2002 2:00 am
Locatie: Rotterdam

Bericht: # 38454Bericht Goofy »

Kijk, dat zijn leuke antwoorden, daar word ik nu enthousiast van!! Rodeo let me know!!
Gebruikersavatar
Rodeo-6
Berichten: 1174
Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
Locatie: Delphi alleen op afspraak
Contacteer:

Bericht: # 38489Bericht Rodeo-6 »

Rodeo is zoekende ......

Wie eigenlijk niet trouwens, of juist wel.
Ik weet nog iets, ergens, wat misschien wel past voor op je dak bedoel ik dus.
Of er in ?
>> Doe mij maar een DAF <<
Plaats reactie