los liggend dekseltje

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Agnes
Berichten: 17
Lid geworden op: wo feb 20, 2002 2:00 am
Locatie: utrecht

Bericht: # 2426Bericht Agnes »

hmm, net vind ik onder de motorkap (zo onder de koelvloeistoffles in het hoekje) een los liggend dekseltje: zwart plastic, geen schroefdraad, plm 5 cm in doorsnee en met een gat van 1 cm in het midden.
Luchtslang vh filter zat ook los maar daar past het volgens mij niet op.
Ik kan niet zien waar het op hoort, bladeren in handboek levert ook nog niks op. Iemand een idee?
Gast

Bericht: # 2440Bericht Gast »

geen idee..
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 2451Bericht Goof »

moet je eens kijken op je linker binnenspatbord. Daar zit een gat in met rubber waar de remleidingen doorheen steken. Maar er zit daar in de buurt nog een gat zonder enige functie en daar zit altijd een zwart plastic dekseltje op van ongeveer de grootte die jij aangeeft op. Alleen het gat in het midden kan ik even niet verklaren, maar dat kan ook achteraf geboord zijn. Kijk maar eens goed of je dat gat ziet en of er een dekseltje op zit. Het zou namelijk kunnen dat het er door een steentje of zo uitgesprongen is. Kun je het beter terug zetten, want anders gooit het wiel een hoop rommel naar binnen.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Agnes
Berichten: 17
Lid geworden op: wo feb 20, 2002 2:00 am
Locatie: utrecht

Bericht: # 2488Bericht Agnes »

nee, dat gat hoort er duidelijk wel in, is niet geboord. En het dekseltje past niet op gat in linkerspatbord. in het handboek is sprake van een plastic dekseltje onder de rotor - zal morgen eens kijken (maar hoe het dan los kan raken??? zouden ze dat bij het laatste onderhoud vergeten zijn terug te zetten?)
Gast

Bericht: # 2489Bericht Gast »

dit kapje hoort volgens mij onder de rotor in de verdelerkap
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 2496Bericht Ron »

Heel goed mogelijk dat dat het is. Die van mij zijn overigens niet zwart, geloof ik.
Gast

Bericht: # 2499Bericht Gast »

die van mij is doorzichtig
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 2513Bericht Folkert »

Als het al zo'n dekseltje is, dan is er geen reden voor paniek. Het behoort tot de verzameling onmogelijkheden (net als een scheet op een plankje timmeren) dat het plaatje onder de rotor eruit gevlogen is. Een monteur zou hem kunnen hebben laten vallen en een andere hebben gemonteerd (oid)...
Agnes
Berichten: 17
Lid geworden op: wo feb 20, 2002 2:00 am
Locatie: utrecht

Bericht: # 2864Bericht Agnes »

het is opgelost (om deze draad even af te maken): het bleek inderdaad het dekseltje van onder de rotor te zijn, alleen van een ander merk! daarom paste het natuurlijk niet. Waarschijnlijk is er lang voor mijn tijd een nieuwe ontsteking geplaatst en heeft het dekseltje al die tijd rondgezworven onder de motorkap.
Gebruikersavatar
Jan-Geert
Berichten: 993
Lid geworden op: za mar 16, 2002 2:00 am
Locatie: Waskemeer
Contacteer:

Bericht: # 2869Bericht Jan-Geert »

oke perfect :smile:
Plaats reactie