Liefde...

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
rood r4tje
Berichten: 8
Lid geworden op: ma mar 31, 2003 2:00 am

Bericht: # 18120Bericht rood r4tje »

Een tijdje terug heb ik jullie om raad gevraagd voor de doffe lak. Vandaag kreeg ik met de post een flesje 'dikke teflonwas' opgestuurd. Ook een tip van hier. Inmiddels is er een andere motor ingezet- de vorige is stukgelopen op een lekke radiator - én heb ik gisteravond een afspraak gemaakt om de deuken eruit te laten halen die e.o.a. jandoedel erin heeft gereden. Een tijdje zat ik in twijfel of ik al die ellende mijn 4tje wel waard vond. Alle twijfel is weg sinds ik in mijn mooie omgeving - het oosten - zomaar die stomme wekelijkse boodschappen moest doen en met een prachtig zonnetje en een lekker muziekje in mijn - toen nog ratelende 4tje - reed. Het is zo'n lekker gevoel om in dit karretje te rijden. Daar kan geen ander stuk blik tegen op!! Nou hoorde ik ook nog van Willem Meester dat mijn viertje er voor deze kleur (bordeauxrood) nog heel goed uitziet. Mijn geluk kan niet op. Over drie weken zijn de deuken eruit, zit de was erop en ben ik apetrots!!!
:grin: :grin:
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 18121Bericht R4F6GTX Automaat »

Die liefde wordt ook steeds groter als je naar de pomp bent geweest. Ik gooi de tank helemaal vol, da's dan ongeveer 10 euro, en dan kan ik weer royaal 300 km rondknorren... (gas). Mijn andere auto's rijdt ook lekker, maar daar kom ik voor 10 euro niet zo ver mee... :smile:
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 18138Bericht Ron »

Tsjee, gas is echt goedkoop geloof ik...
viva la fryslan
Berichten: 43
Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
Locatie: wytgaard

Bericht: # 18139Bericht viva la fryslan »

zeker weten. tis elke keer weer lachen bij de pomp
jogging, joggingaanhanger, F6 Service, rode tl, estafette, klassieke sleurhut, klassieke vouwwagen, dauphine gordini, fuego gtl en rodeo 6, 4 club boutique
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 18143Bericht Goof »

In belgie op dit moment 28,9 eurocent per liter.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 18145Bericht R4F6GTX Automaat »

Wat heb jij een dure pomp. Ik betaal hier nét over de grens in België dus 26,3 cent. :grin:
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 18146Bericht Goof »

Als ik naar Neerpelt rij, weet ik ook nog wel een heeeeeel goedkoop adres. Is een gasdepot van een handelaar ergens achteraf in de bossen.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
ottilie
Berichten: 16
Lid geworden op: di jul 02, 2002 2:00 am

Bericht: # 18147Bericht ottilie »

Is het heel moeilijk (en duur) om in een R4 een gastank in te bouwen?
Plaats reactie