Weer naar buiten

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
BobvH
Berichten: 13
Lid geworden op: di mar 03, 2015 12:26 am

Weer naar buiten

Bericht: # 156734Bericht BobvH »

Na enkele maanden knutselen gisteren mijn R4 F4 weer naar buiten gereden zonder motorkap want die is nog niet klaar, de koplampen en clignoteurs moeten er nog opgezet worden. Het werd dus een klein rondje om de boerderij. Afgelopen maanden het motorblok + versnellingsbak uit de 4 getakeld en versnellingsbak los gehaald. Nieuwe drukgroep geplaatst en alle olie keerringen vernieuwd en nu ik er lekker bij kon meteen de startmotor laten reviseren en tot slot een gescheurde motorsteun vervangen. Alles weer gemonteerd en startten dat duurde even maar hij liep en geen olie lekkage meer bij de aandrijfassen. Wel moet de wagenhoogte opnieuw afgesteld worden , toen er een nieuwe bodemplaat ingelast was zijn de torsiestaven los geweest en daarna niet goed afgesteld , verder moet de voortrein uitgelijnd worden. Ook de vele bewerkte roest plekken moeten nog gespoten worden , gelukkig vond ik in Purmerend een verfhandel die de renault verfcode 049 in zijn computer heeft en meteen een spuitbus maakte. Als het mij dit keer lukt zal ik wat foto,s bijsluiten. Groet Bob
Plaats reactie