Herhalings oproep, monteur r4 gezocht

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
louishus
Berichten: 14
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 6:38 am
Locatie: rotterdam

Herhalings oproep, monteur r4 gezocht

Bericht: # 126420Bericht louishus »

Hoi,

Ik zoek een monteur (t'liefs in de buurt van Zuid Holland) die mijn r4tje zou willen repareren.Ik heb olielekkage tussen mijn versnellingsbak en de motor.Ik denk vanuit het vliegwiel, maar ook vanuit het asje bij de waterpomp.
Ik weet dat de motor eruit zal moeten, en het best wel wat werk is.toch hoop ik stiekum dat het qua kosten zal meevallen omdat het r4tje het wel waard moet zijn.

Gr Louis
Gebruikersavatar
GijSsie
Berichten: 1707
Lid geworden op: za nov 05, 2005 11:20 pm
Locatie: Nederland

Re: Herhalings oproep, monteur r4 gezocht

Bericht: # 126421Bericht GijSsie »

kosten aan onderdelen zal meevallen. Pakking e.d. , maar motor erin/eruit is een dag werk als alles meezit.
Savane 1993 =D
Gebruikersavatar
ervaar.R4
Berichten: 462
Lid geworden op: ma jan 10, 2011 2:02 pm

Re: Herhalings oproep, monteur r4 gezocht

Bericht: # 126426Bericht ervaar.R4 »

Weet je echt zeker dat het olie is ? Of kan het ook koelvloeistof zijn, met wat drab uit het koppelingshuis ?
Dan hoef je ook niet de motor eruit te halen... Allen een nieuwe pakking erop (+ waterpomp ?).

Het is mij trouwens iets te ver weg en ik kan de tijd er ook niet voor vrijmaken..., sorry...

Succes !
Wie het kleine niet eert, ...koopt geen pony, ...maar 'n peerd...
louishus
Berichten: 14
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 6:38 am
Locatie: rotterdam

Re: Herhalings oproep, monteur r4 gezocht

Bericht: # 126434Bericht louishus »

Het zijn echt de keerringen (helaas)

Gr louis


ervaar.R4 schreef:Weet je echt zeker dat het olie is ? Of kan het ook koelvloeistof zijn, met wat drab uit het koppelingshuis ?
Dan hoef je ook niet de motor eruit te halen... Allen een nieuwe pakking erop (+ waterpomp ?).

Het is mij trouwens iets te ver weg en ik kan de tijd er ook niet voor vrijmaken..., sorry...

Succes !
lordje
Berichten: 675
Lid geworden op: zo mar 06, 2005 9:35 pm

Re: Herhalings oproep, monteur r4 gezocht

Bericht: # 126554Bericht lordje »

Je hebt PB. Groet Lordje.
Plaats reactie