Geplaatst: wo jan 08, 2003 10:00 pm
Ik vind die blauwe 4A ook de zuiverste van allemaal, maar ik ken de auto niet goed. Op het eerste gezicht inderdaad een auto die strak af is. Wat moet dat ding heden kosten trouwens?
En over die remmen en zo: dat hoeft niet allemaal tegelijk. Eerst het blokje draaiend en wel d'r in krijgen. De rest kan later ook nog wel. Tenzij je de tijd hebt om alles in één keer goed te doen. Ik kan niet op jouw horloge kijken.
Je hoeft na een ombouw geen RDW keuring te laten uitvoeren zolang je het aantal cilinders niet verandert. Je kan bijvoorbeeld niet straffeloos een V8 erin leggen. (Dat wordt een keuring die wel eens in de duizenden euro's kan gaan lopen omdat ze met allerlei testappparatuur metingen gaan uitvoeren op een testcircuit)
Een 4 cilinder van een A of AT of GTT maakt niet uit.
Maar nogmaals, dat loopt bij een kentekenkeuring wellicht anders.
1 Om gezeur en gezooi te voorkomen kan je eerst pro forma een standaard blok erin leggen. Heb je het kenteken alvast en daarna is de kust veilig,
2 Voor die specifieke motor-nieuwkenteken-vraag moet je contact zoeken met een keurmeester, het liefst de persoon die hem ook werkelijk gaat keuren, en schrijf alles wat hij zegt op. Ook z'n naam.
Het liefst met een handtekening en al.
Wellicht ben je minder paranoïde dan ik.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ron op 2003-01-08 21:06 ]</font>
En over die remmen en zo: dat hoeft niet allemaal tegelijk. Eerst het blokje draaiend en wel d'r in krijgen. De rest kan later ook nog wel. Tenzij je de tijd hebt om alles in één keer goed te doen. Ik kan niet op jouw horloge kijken.
Je hoeft na een ombouw geen RDW keuring te laten uitvoeren zolang je het aantal cilinders niet verandert. Je kan bijvoorbeeld niet straffeloos een V8 erin leggen. (Dat wordt een keuring die wel eens in de duizenden euro's kan gaan lopen omdat ze met allerlei testappparatuur metingen gaan uitvoeren op een testcircuit)
Een 4 cilinder van een A of AT of GTT maakt niet uit.
Maar nogmaals, dat loopt bij een kentekenkeuring wellicht anders.
1 Om gezeur en gezooi te voorkomen kan je eerst pro forma een standaard blok erin leggen. Heb je het kenteken alvast en daarna is de kust veilig,
2 Voor die specifieke motor-nieuwkenteken-vraag moet je contact zoeken met een keurmeester, het liefst de persoon die hem ook werkelijk gaat keuren, en schrijf alles wat hij zegt op. Ook z'n naam.
Het liefst met een handtekening en al.
Wellicht ben je minder paranoïde dan ik.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ron op 2003-01-08 21:06 ]</font>