start slecht

Storing met onbekende oorzaak? Stel hier je vraag! Verder alles over het afstellen van de motor

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

start slecht

Bericht: # 158426Bericht R4F6GTX Automaat »

Een GTL van een kennis van mij start heel slecht en loopt heel slecht en krachtloos. (en stinkt wat ik reed er net achter). voordat ik me erin ga verdiepen even kijken wat hier allemaal voor mogelijkheden voorbij komen.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Tweety
Berichten: 2071
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Re: start slecht

Bericht: # 158427Bericht Tweety »

"t hangt er een beetje vanaf waar die naar stinkt, maar een veels te rijk mengsel zou kunnen natuurlijk, Ik vind 't wel een beetje flauw, dan ga je daarna vertellen wat 't wel was, maar wij kunnen niets horen en zien. En niet ruiken natuurlijk. 't kan ook zijn dat een rem is vastgelopen ofzo, stinkt ook maar verklaart 't slecht stationair lopen niet. Of verbrandt ie olie ? dar ruikt anders, Ik bedoel m'n vader ruikt soms ook niet al te fris en soms ook krachteloos, maar das de leeftijd. Succes he, je lost 't vast wel op.
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: start slecht

Bericht: # 158428Bericht R4F6GTX Automaat »

hij stinkt uit de uitlaat en het ding schijnt veel te zuipen. uilaatgas dus... geen remmenrij, dat ruikt anders ja.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
walterg
Berichten: 154
Lid geworden op: vr sep 27, 2013 12:52 pm
Locatie: Essen

Re: start slecht

Bericht: # 158429Bericht walterg »

R4F6GTX Automaat schreef:hij stinkt uit de uitlaat en het ding schijnt veel te zuipen. uilaatgas dus... geen remmenrij, dat ruikt anders ja.
Zijn we nu over die 4 bezig of over tweety zijn vader ?
A310/4 VG - R12 TL - R5 EBS cabrio - R4 TL - R4 F6
Tweety
Berichten: 2071
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Re: start slecht

Bericht: # 158430Bericht Tweety »

R4F6GTX Automaat schreef:hij stinkt uit de uitlaat en het ding schijnt veel te zuipen. uilaatgas dus... geen remmenrij, dat ruikt anders ja.
Dan hou ik 't op een veels te rijk mengsel evt. icm. verstopt stantionair spoeier. of lekkende vlotter naald.
Gebruikersavatar
Le Car
Berichten: 923
Lid geworden op: di sep 02, 2003 2:00 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Re: start slecht

Bericht: # 158445Bericht Le Car »

Vlotter in carb lek?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.
Plaats reactie