Dinitrol

Alles over verf, anti-roest, vochtverdrijving, stalling

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
Jan-Geert
Berichten: 993
Lid geworden op: za mar 16, 2002 2:00 am
Locatie: Waskemeer
Contacteer:

Bericht: # 86971Bericht Jan-Geert »

ik ben van mening dat het rotzooi is het meerdere gezien die gewoon getectyleerd waren over de roest heen ,daar heb je dus niks aan , ook worden assen etc meegespoten wat een zooi!
tio bueno
Berichten: 81
Lid geworden op: do aug 03, 2006 1:58 pm

Bericht: # 87440Bericht tio bueno »

Nou, ik heb afgelopen dinsdag m'n r9 weer kunnen ophalen. Ik heb er een tweeslachtig gevoel over. Aan de ene kant hebben ze de behandeling met dinitrol oke gedaan. Echter waar ik richting hen op heb zitten
hameren was het netjes maken (lassen) van het achterbalkje. Op dit punt zijn ze hun afspraken niet nagekomen. wat ik al vreesde was dat ze mooi een laagje dinitrol er overheen hebben gespoten, en klaar is Kees. Nu vermoed ik dat deze oplossing ook voldoende is, het balkje was namelijk niet door, maar toch dit was niet de afspraak en ik ging eigenlijk voor een grondige oplossing, lassen dus. Kortom... Op zich doen ze hun werk qua dinitrol goed - kreeg de auto ook netjes gepoetst terug, voor wat dat waard is - Echter hen andere dingen laten doen dan dinitrollen, lijkt me voorts een slecht idee.
Een grote pre die ze overigens ook hebben, is dat ze scherp met de prijs zijn, dus......
Hola, yo soy Hans
hankleinjan.nl
Berichten: 387
Lid geworden op: zo dec 21, 2003 2:00 am
Locatie: Rijssen

aanbieding

Bericht: # 87442Bericht hankleinjan.nl »

wat is scherp: 250,- 300,-
?
:) Renault 4 TL 1983 205.000 km
tio bueno
Berichten: 81
Lid geworden op: do aug 03, 2006 1:58 pm

Bericht: # 87449Bericht tio bueno »

Ik heb h'm laten behandelen voor 350 euro. Voor dat geld komen ze hem afhalen in Hypolitushoef (kop van Noord Holland). Het bedrijf staat in L'warden.
Hola, yo soy Hans
Plaats reactie