Dinitrol
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Dinitrol
Wie heeft er ervaring met dat dinitrol centrum in Leeuwarden? Cosliga heet hetdacht ik. Het contact persoon is een zekere Piet. Ik wil namelijk mijn net aangeschafte r9 laten behandelen. Maar ik weet niet of dit bedrijf betrouwbaar is. Wie kent deze jongens en kan mij er iets over vertellen?
mvg.
Tio
mvg.
Tio
Hola, yo soy Hans
Jeemig zeg!
Wat kan er nu helemaal misgaan bij een dinitrol behandeling?
Ik heb zelf zoveel auto's met een dergelijk middel behandeld. Waar Dinitrol, waxoil of iets dergelijks zit kan geen roest zitten, mits het niet voor de behandeling al aanwezig was.
Voor de rest gewoon niet moeilijk over doen. Alles is beter dan niets.
En meestal gaat men zeer overvloedig te werk. Het lekt nog dagen na!
Als je het niet vertrouwd moet je het gewoon zelf doen. Setje kopen, ben je voor de rest van je leven klaar.
Een pissige Ervier.
Wat kan er nu helemaal misgaan bij een dinitrol behandeling?
Ik heb zelf zoveel auto's met een dergelijk middel behandeld. Waar Dinitrol, waxoil of iets dergelijks zit kan geen roest zitten, mits het niet voor de behandeling al aanwezig was.
Voor de rest gewoon niet moeilijk over doen. Alles is beter dan niets.
En meestal gaat men zeer overvloedig te werk. Het lekt nog dagen na!
Als je het niet vertrouwd moet je het gewoon zelf doen. Setje kopen, ben je voor de rest van je leven klaar.
Een pissige Ervier.
Een dag niet gesleuteld is een dag niet geleefd...
Het heb geen enkele twijfel over de kracht van dinitrol. Mij gaat het (zoals ik schreef) meer over het bedrijf en de types er om heen. We zijn namelijk een prijs overeengekomen waarbij er ook een stukje gelast wordt. Je geeft je autootje toch even weg aan mensen die je niet kent. Daarnaast kan er veel mis gaan bij een behandeling. Onder andere dat er teveel water gebruikt wordt en vervolgens niet goed wordt gedroogd. Bij mijn 4tje is dit namelijk bij de firma stam uit Beverwijk al eens fout
gegaan. De kokers van de wielophanging (oude type) zijn met teveel water behandeld, met begrijpelijke gevolgen.
Dus.... Moeilijk doen is bij dit soort bedrijven zeeer belangrijk. Vandaar, kan iemand mij nog iets vertellen over deze lui?
gegaan. De kokers van de wielophanging (oude type) zijn met teveel water behandeld, met begrijpelijke gevolgen.
Dus.... Moeilijk doen is bij dit soort bedrijven zeeer belangrijk. Vandaar, kan iemand mij nog iets vertellen over deze lui?
Hola, yo soy Hans
-
- Berichten: 852
- Lid geworden op: di dec 16, 2003 2:00 am
- Locatie: Enschede
http://www.gosliga.com/
Ze doen zeker goed werk daar. Wel moet je na de behandeling alles even nalopen om te kijken of er geen delen vergeten zijn, zoals bij mij de laatste keer. Controle/nabehandeling is gratis.
Ze doen zeker goed werk daar. Wel moet je na de behandeling alles even nalopen om te kijken of er geen delen vergeten zijn, zoals bij mij de laatste keer. Controle/nabehandeling is gratis.
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
Oke , de website ken ik, komt heel professioneel over. Helaas vond ik het type dat mij hielp vaag. In 10 minuten heeft hij 20 keer herhaald dat hij eerlijk is... op zo'n moment begin ik te twijfelen. Daarnaast zou hij met een endoscoop de binnenkant van de auto nakijken, die had hij toevallig niet bij zich. Ook wilde hij het eerst laten doen voor 650 euro, ik kreeg 100 euro korting. Daar ging ik niet mee akkoord. Voor 350 mocht hij het
doen van mij , daar ging hij vervolgens direct mee akkoord?? En dan werd er voor dit geld ook nog aan gelast. Ik vind het natuurlijk prima voor dit geld, maar wil wel goed werk.
doen van mij , daar ging hij vervolgens direct mee akkoord?? En dan werd er voor dit geld ook nog aan gelast. Ik vind het natuurlijk prima voor dit geld, maar wil wel goed werk.
Hola, yo soy Hans
-
- Berichten: 852
- Lid geworden op: di dec 16, 2003 2:00 am
- Locatie: Enschede
Tja, dat beetje onzekerheid hou je altijd als je je auto ergens heenbrengt, maar dit is toch een redelijk gerenommeerd bedrijf. Ze zijn al vele jaren bezig met die Dinitrol. Voor die prijs zul je er vast geen spijt van krijgen.
Slordig vond ik alleen dat ze vorige keer een paar plekken hadden overgeslagen, zoals binnenkant bumpers. Betrof trouwens geen R4.
Slordig vond ik alleen dat ze vorige keer een paar plekken hadden overgeslagen, zoals binnenkant bumpers. Betrof trouwens geen R4.
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
Zal ik een poging doen je van de laatste twijfel af te helpen?
Hoe hoog zou jij de betrouwbaarheid van een bedrijf inschatten dat een offerte uitbrengt, om daar vervolgens weer ongeveer de helft af te doen omdat je niet bereid bent het gevraagde te betalen.
Dat kan betekenen dat de originele offerte schandalig hoog was. Ik zou dan niet met zo'n bedrijf in zee gaan. Want wat voor garantie krijg ik dat ze in de rest wel betrouwbaar zouden zijn.
Het kan ook betekenen dat ze gewoon de helft van het geoffreerde werk niet uitvoeren.
Kwaliteit moet gewoon betaald worden. Het blijft toch een kwestie van tijd x uurloon en de gebruikte materialen.
Misschien was mijn tip om zelf een setje aan te schaffen nog zo gek niet.
Weet je ook zeker dat ze niets overgeslagen hebben.
Het is toch te gek voor woorden dat je het werk van een erkend bedrijf zou moeten controleren?
Succes, Ervier.
Hoe hoog zou jij de betrouwbaarheid van een bedrijf inschatten dat een offerte uitbrengt, om daar vervolgens weer ongeveer de helft af te doen omdat je niet bereid bent het gevraagde te betalen.
Dat kan betekenen dat de originele offerte schandalig hoog was. Ik zou dan niet met zo'n bedrijf in zee gaan. Want wat voor garantie krijg ik dat ze in de rest wel betrouwbaar zouden zijn.
Het kan ook betekenen dat ze gewoon de helft van het geoffreerde werk niet uitvoeren.
Kwaliteit moet gewoon betaald worden. Het blijft toch een kwestie van tijd x uurloon en de gebruikte materialen.
Misschien was mijn tip om zelf een setje aan te schaffen nog zo gek niet.
Weet je ook zeker dat ze niets overgeslagen hebben.
Het is toch te gek voor woorden dat je het werk van een erkend bedrijf zou moeten controleren?
Succes, Ervier.
Een dag niet gesleuteld is een dag niet geleefd...
Kijk maar eens op onderstaande link. Misschien een bruikbare tip:
http://www.dinitrol.be/content/frameWor ... 17&lang=nl
Groeten, Ervier
http://www.dinitrol.be/content/frameWor ... 17&lang=nl
Groeten, Ervier
Een dag niet gesleuteld is een dag niet geleefd...
ik ken diverse auto's die door hun behandelt zijn en zelf heb ik ook zeer goede ervaringen met Goslinga, ik weet dat ze wel es met de prijs zakken als je erom zeurt. Die ervaring heb ik namelijk ook. Ze leveren naar mijn mening vakwerk al blijft het natuurlijk mensenwerk. En zo uitgebreid als hun het doen en de overvloedigheid bereik je zelf niet 123. Het is namelijk een enorme knoeiboel als je het overvloedig doet en je bent eigenlijk ook een brug nodig en een professionele spuit. Daarbij heb je dan nog een schema nodig zoadat je zeker weet dat je overal geweest bent. Tot slot moet je dan zelf nog het materiaal kopen en dat kost jou altijd meer dan hun.
Kortom voor die centen zou ik het lekker laten doen.
Kortom voor die centen zou ik het lekker laten doen.
4 GTL 1992, 5 L 1984
-
- Berichten: 852
- Lid geworden op: di dec 16, 2003 2:00 am
- Locatie: Enschede
-
- Berichten: 852
- Lid geworden op: di dec 16, 2003 2:00 am
- Locatie: Enschede