een goede manier is om z`n materiaal/gereedschap te verstoppenGijSsie schreef:
Jij weet ook precies de zere snaar te raken he . Ik ga t uhm sneller afmaken, betekent eigenlijk meer dat ik ga proberen dat pa mijn werk minder saboteerd... doettie namelijk want anders zijn ze te snel af grrrr
demonstratie Mike Sanders-vet foto update
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Berichten: 2954
- Lid geworden op: wo jul 12, 2006 4:36 pm
- Locatie: Enschede in het mooie Twente
- Contacteer:
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
Wellicht nog even ter lering ende vermaak voor diegenen die er niet bij konden zijn:
- Als je teveel in de balken spuit lekt het er inderdaad zomers uit. De kunst is om het een beetje met mate te doen.
- Niet alleen de kokerbalken, maar ook wielkasten, deuren en raamkozijnen en zelfs de bodem kun je met dit spul doen. Op de wielkasten en bodem blijft het niet eeuwig zitten, in de rest wel.
- Je kunt rustig lassen aan een balk waar het vet in zit, want zelfs al las je een plaat waar het vet opzit, dan nog brandt het niet. Ook niet met de gasbrander. Dat was wat mij betreft de grootste verrassing van de middag.
- Je ruikt het niet
- Voor een R4 tje koop je 2 verpakkingen van 4 kilo, samen een Eurootje of 120. Koop je de drukbeker met injectielansjes en voorverwarmkoker dan ben je nog eens zo'n bedrag kwijt. Het vet breng je op 120 C met een frituurpan op de laagste stand. Voor de voorverwarming van de injectiespullen kun je een koker gebruiken waar je dan de feun van moeders op zet. Als ze die zelf niet nodig heeft tenminste.
- Het vet is milieuvriendelijk, niks giftig of wat dan ook.
- Het vet dampt niet uit, het gaat zomers kruipen, en blijft dat ten eeuwigen dage doen, wordt nooit hard.
Kortom, komende zomer hoopt Willem hier mee los te gaan...
- Als je teveel in de balken spuit lekt het er inderdaad zomers uit. De kunst is om het een beetje met mate te doen.
- Niet alleen de kokerbalken, maar ook wielkasten, deuren en raamkozijnen en zelfs de bodem kun je met dit spul doen. Op de wielkasten en bodem blijft het niet eeuwig zitten, in de rest wel.
- Je kunt rustig lassen aan een balk waar het vet in zit, want zelfs al las je een plaat waar het vet opzit, dan nog brandt het niet. Ook niet met de gasbrander. Dat was wat mij betreft de grootste verrassing van de middag.
- Je ruikt het niet
- Voor een R4 tje koop je 2 verpakkingen van 4 kilo, samen een Eurootje of 120. Koop je de drukbeker met injectielansjes en voorverwarmkoker dan ben je nog eens zo'n bedrag kwijt. Het vet breng je op 120 C met een frituurpan op de laagste stand. Voor de voorverwarming van de injectiespullen kun je een koker gebruiken waar je dan de feun van moeders op zet. Als ze die zelf niet nodig heeft tenminste.
- Het vet is milieuvriendelijk, niks giftig of wat dan ook.
- Het vet dampt niet uit, het gaat zomers kruipen, en blijft dat ten eeuwigen dage doen, wordt nooit hard.
Kortom, komende zomer hoopt Willem hier mee los te gaan...
korte aanvulling: de spuiten kan je ook huren, je gebruikt als hobbyist de spuit vaak maar 1 keer, dan is het niet nodig om in een spuit te investeren.Willem de Zwijger schreef:Wellicht nog even ter lering ende vermaak voor diegenen die er niet bij konden zijn:
- Als je teveel in de balken spuit lekt het er inderdaad zomers uit. De kunst is om het een beetje met mate te doen.
- Niet alleen de kokerbalken, maar ook wielkasten, deuren en raamkozijnen en zelfs de bodem kun je met dit spul doen. Op de wielkasten en bodem blijft het niet eeuwig zitten, in de rest wel.
- Je kunt rustig lassen aan een balk waar het vet in zit, want zelfs al las je een plaat waar het vet opzit, dan nog brandt het niet. Ook niet met de gasbrander. Dat was wat mij betreft de grootste verrassing van de middag.
- Je ruikt het niet
- Voor een R4 tje koop je 2 verpakkingen van 4 kilo, samen een Eurootje of 120. Koop je de drukbeker met injectielansjes en voorverwarmkoker dan ben je nog eens zo'n bedrag kwijt. Het vet breng je op 120 C met een frituurpan op de laagste stand. Voor de voorverwarming van de injectiespullen kun je een koker gebruiken waar je dan de feun van moeders op zet. Als ze die zelf niet nodig heeft tenminste.
- Het vet is milieuvriendelijk, niks giftig of wat dan ook.
- Het vet dampt niet uit, het gaat zomers kruipen, en blijft dat ten eeuwigen dage doen, wordt nooit hard.
Kortom, komende zomer hoopt Willem hier mee los te gaan...
Als een auto eerder met dinitrol is behandeld kan het mike sanders vet eroverheen, kruipt toch beter in alle gaten en kieren dan dinitrol.
groeten,
Gijs
Savane 1993 =D
Ik denk dat het makkelijker is om het gewoon zelf te regelen... Maar om korting te krijgen als clublid ofzo net zoals je bij de Brezan korting krijgt.hans dam schreef:Prima, Willem, om hierover NIET te zwijgen: uitstekend verslag, ben ik blij mee. Kunnen misschien gezamenlijk inkopen en toepassen!
WIE neemt de regie??
Owja, als je zelf je auto van te voren schoonmaakt kunnen ze de auto daar bijv in een ochtend behandelen. Anders moeten ze de auto daar schoonmaken, en dat loopt wat op in werkuren.
Je kant het ook zelf doen dan hoef je alleen vet te kopen.
Savane 1993 =D
Kijk Gijssie, dat bedoel ik nou: jij zou door het Bestuur aangewezen kunnen worden als Commissaris Sanders, die de Clubleden begeleidt!
Ik weet niet of je Repetitie- en SO schema, en de broodnodige voorbereiding op je eind- en rijexamen dit toestaat, maar het zou leuk zijn om een dergelijke betrokken, actieve Commissaris binnen de club aan te stellen!!
Ik weet niet of je Repetitie- en SO schema, en de broodnodige voorbereiding op je eind- en rijexamen dit toestaat, maar het zou leuk zijn om een dergelijke betrokken, actieve Commissaris binnen de club aan te stellen!!
-
- Berichten: 2954
- Lid geworden op: wo jul 12, 2006 4:36 pm
- Locatie: Enschede in het mooie Twente
- Contacteer:
Helemaal mee eens!!!hans dam schreef:Kijk Gijssie, dat bedoel ik nou: jij zou door het Bestuur aangewezen kunnen worden als Commissaris Sanders, die de Clubleden begeleidt!
Ik weet niet of je Repetitie- en SO schema, en de broodnodige voorbereiding op je eind- en rijexamen dit toestaat, maar het zou leuk zijn om een dergelijke betrokken, actieve Commissaris binnen de club aan te stellen!!
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
Als ik Gijssie was zou ik uiterst vereerd zijn met deze uitnodiging, maar eerst even kijken of dit betekent dat hij dan de reiskosten voor de begeleiding van een en ander in rekening mag brengen bij de penningmeester, want anders moet zijn vader daarvoor opdraaien. En onderweg moeten ze ook nog een hapje eten op kosten van de club, want voor je van de Colijnsplaat af bent heb je wel honger gekregen. Daarover kunnen dan weer lastige vragen gesteld worden op de bestuursvergadering waardoor er weer een opstand uit kan breken....wees voorzichtig Gijssie !
- cees en jantine
- Berichten: 814
- Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
- Locatie: papendrecht
hans dam schreef:Kijk Gijssie, dat bedoel ik nou: jij zou door het Bestuur aangewezen kunnen worden als Commissaris Sanders, die de Clubleden begeleidt!
Ik weet niet of je Repetitie- en SO schema, en de broodnodige voorbereiding op je eind- en rijexamen dit toestaat, maar het zou leuk zijn om een dergelijke betrokken, actieve Commissaris binnen de club aan te stellen!!
Willem de Zwijger schreef:Als ik Gijssie was zou ik uiterst vereerd zijn met deze uitnodiging, maar eerst even kijken of dit betekent dat hij dan de reiskosten voor de begeleiding van een en ander in rekening mag brengen bij de penningmeester, want anders moet zijn vader daarvoor opdraaien. En onderweg moeten ze ook nog een hapje eten op kosten van de club, want voor je van de Colijnsplaat af bent heb je wel honger gekregen. Daarover kunnen dan weer lastige vragen gesteld worden op de bestuursvergadering waardoor er weer een opstand uit kan breken....wees voorzichtig Gijssie !
Inderdaad Willlem, colijn is nu niet bepaald om de hoek. Ik denk niet dat het nodig is om daar een Commissaris voor aan te stellen. De mensen van mike sander in Bennebroek kunnen je als je wil genoeg uitleggen en demonstreren.
Bovendien denk ik dat mocht ik dergelijk iets gaan doen ik geen tijd meer heb voor mijn 4tjes en daar gaat het uiteindelijk om.
Ik denk dat het beter is om iemand in de club te hebben die veel aan 4tjes sleuteld en in de randstad woont, dan denk ik aan bijvoorbeeld Michiel(lecar) die als die dat wil dit goedje aan kan brengen en het verder binnen de club te verspreiden.
Maargoed die mensen in bennebroek zitten er niet voor niets, ze hebben genoeg kennis in huis om je op weg te helpen. Dus benader ze zelf mischien kunnen wel iets regelen met groupsbuy. Dat kan altijd nog bekeken worden als er genoeg geinteresseerden zijn. Dan kan bijvoorbeeld door het magazijn een spuit worden aangeschaft zodat die daar kan worden gehuurd...
Allemaal ideeen, wie stuurd er mail naar het bestuur???
Savane 1993 =D
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
Ja, het kan over alles heen (als het maar geen zeep is).cees en jantine schreef:kan het spul eigenlijk ook over tectyl(bv. ML) heen??
of gaat dat niet lukken??
we gaan toch niet weer heel dat verhaal oprakelen he??
wat gebeurd is, is gebeurd(leuk of niet), kijk vooruit zou ik zeggen....
En dat andere was maar een geintje...ik hoop dat dat nog wel kan
Tjemig: de trauma's uit het verleden moeten NU maar eens verwerkt zijn!
De schisma's over 'of de slang nu wél of nÃÂét gesproken heeft', of dat de doorslaande roest aan de linker/rechter-achterbalk veroorzaakt is door verkeerd onderhoud of een verkeerd ontwerp van Ome Renault heeft in vele gezinnen tot echtscheiding, zelfs tot partnermoord geleid.
Ook de kwesties rond verkeerde declaraties, ten koste van de contributies van de club heeft veel wantrouwen gewekt, en zelfs tot een afscheiding van een nieuw genootschap. Typisch Hollandsch...
Waar gaat het nu om: hoe kan het zwaar belaste Bestuur ontlast worden door 'jonge Honden' commissievoorzitter te maken van deelprojecten die belangrijk voor de hele club zijn!!
Kopie naar Bestuur
Een analyse van de posts op dit Forum van de afgelopen 3 jaar alleen al geeft aanleiding tenmiste 11 commissies in te stellen. Wil graag helpen, Hans
De schisma's over 'of de slang nu wél of nÃÂét gesproken heeft', of dat de doorslaande roest aan de linker/rechter-achterbalk veroorzaakt is door verkeerd onderhoud of een verkeerd ontwerp van Ome Renault heeft in vele gezinnen tot echtscheiding, zelfs tot partnermoord geleid.
Ook de kwesties rond verkeerde declaraties, ten koste van de contributies van de club heeft veel wantrouwen gewekt, en zelfs tot een afscheiding van een nieuw genootschap. Typisch Hollandsch...
Waar gaat het nu om: hoe kan het zwaar belaste Bestuur ontlast worden door 'jonge Honden' commissievoorzitter te maken van deelprojecten die belangrijk voor de hele club zijn!!
Kopie naar Bestuur
Een analyse van de posts op dit Forum van de afgelopen 3 jaar alleen al geeft aanleiding tenmiste 11 commissies in te stellen. Wil graag helpen, Hans
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
@ Paul: Nee, gebeurt niet.
In mijn werk/baan doe ik niet anders dan samenwerkingsproblemen in organisaties op te lossen/samenwerking tussen professionals te verbeteren.
Maar hier, in dit Forum zal ik dat NOOIT doen.
Ik ben hier voor mijn lol, niet voor mijn professie, hoewel ik aan mijn werk heel veel lol beleef!!!!!
En om jou in aantal posts voorbij streven: zou me 632,07654 uur ekstra kosten, heb ik er nog niet heel echt voor over, dat red ik nooit!
Maar ik (en anderen) ben/zijn heel blij met jouw inzet: chapeau
In mijn werk/baan doe ik niet anders dan samenwerkingsproblemen in organisaties op te lossen/samenwerking tussen professionals te verbeteren.
Maar hier, in dit Forum zal ik dat NOOIT doen.
Ik ben hier voor mijn lol, niet voor mijn professie, hoewel ik aan mijn werk heel veel lol beleef!!!!!
En om jou in aantal posts voorbij streven: zou me 632,07654 uur ekstra kosten, heb ik er nog niet heel echt voor over, dat red ik nooit!
Maar ik (en anderen) ben/zijn heel blij met jouw inzet: chapeau
Laatst gewijzigd door hans dam op di feb 20, 2007 1:27 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad