Voor eeuwig verzinkt chassis!!!
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Voor eeuwig verzinkt chassis!!!
Spreekt voor zich denk ik!
Het eerste (bij mijn weten) thermisch volbad verzinkte r4 chassis in NL!
meer foto's op: http://spaces.msn.com/members/renault-4-freaks/
Of ie nog recht is? Volmondig ja, want ik heb het allemaal nagemeten.
Wat het kost? Dat weet ik nog niet precies, maar het zal zo rond de 100 euri liggen denk ik (enkel verzinken)
En voor de oplettende kijker, die roestige vlekjes die er hier en daar nog op zitten, dat is zuur dat door capillaire werking tussen plaatwerkdelen is blijven zitten en naderhand uitgereageerd weer naar buiten is getrokken. Kan verder geen kwaad, want het is geneutraliseerd. Dus even met de staalborstel erover en dan is het weg.
Moet wel alle schroefpunten natappen.
Wie had er overigens nog interesse in een setje nylon ophangingsbussen voor de voorwielophanging? Kan wat regelen. Prijs weet ik nog niet, maar dat laat ik nog wel weten.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------
Ik kan maar een ding zeggen.
GOED BEZIG!!!!!!.
PS aan de meeste koetsjes kun je ook goed lassen hoor.
Zo te zien is er best nog veel aan (door)gelast..Aan de voorbalk is ook e.e.a. anders ?:roll:
Wat moet erin komen?
GOED BEZIG!!!!!!.
PS aan de meeste koetsjes kun je ook goed lassen hoor.
Zo te zien is er best nog veel aan (door)gelast..Aan de voorbalk is ook e.e.a. anders ?:roll:
Wat moet erin komen?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.
- Bruutmans
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
- Locatie: Beak blif Beak
- Contacteer:
Heavy goed bezig Goof
Ziet er schitterend uit.
Koetswerk ook maar verzinken dan?
Ziet er schitterend uit.
Koetswerk ook maar verzinken dan?
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
AT blok + TS bak. Misschien in de toekomst ooit een 2.2 12v of 2.0 16v evt. icm turbo. Overigens ga ik de holle ruimtes wel ook nog waxen... voor de zekerheid.Le Car schreef:
Wat moet erin komen?
Chassis is wel ettelijke kilo's zwaarder geworden. Schat een kilo of 10 à15 meer dan origineel. Zoals je ziet heb ik ook alle bumpersteunen e.d. laten verzinken. Roest dat ook nooit meer!
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
- Renault Classique
- Berichten: 384
- Lid geworden op: wo apr 30, 2003 2:00 am
- Locatie: Willemstad Curacao
- cees en jantine
- Berichten: 814
- Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
- Locatie: papendrecht
wauw..ziet er erg gelikt uit hoor!! en dat voor 100 euro
nu de rest langzaam opbouwen??
wordt in ieder geval erg mooi en grondig..
en als je meer weet over die bussen..laat maar weten. moet de voortrein toch nog uit elkaar halen ivm AT remklauwen.
keep it up!
cees
nu de rest langzaam opbouwen??
wordt in ieder geval erg mooi en grondig..
en als je meer weet over die bussen..laat maar weten. moet de voortrein toch nog uit elkaar halen ivm AT remklauwen.
keep it up!
cees
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
Die dikke draadnagel, dat is dus een uitlaatklem en die zit er achter ook eentje, zoals op een andere foto te zien is. Is idd het sleepoog I never had. Veel zink zal er als ik klaar ben helaas niet meer te zien zijn. Daar waar er steenslag op kan treden ga ik em dus wel coaten. De binnenzijde wordt waarschijnlijk bekleed en in het motorcompartiment zit zoveel in de weg dat er daar waarschijnlijk ook vrij weinig te zien is. Dus als ik er van wil genieten, zal ik eronder moeten gaan liggen.Willem de Zwijger schreef:Petje af man, schitterend. Niks meer aan doen, geen matten op de vloer, geen coatings aan de buitenkant, gewoon genieten van het zink...
En die 'dikke draadnagel' die je daar vlak bij de voorbalk hebt gelast is dat the sleepoog you never had ?
Heb overigens alle relevante "gevoelige" naden met sikaflex afgekit. De schroefpunten heb ik ook nagetapt, dus het schiet behoorlijk op.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------