Tectyl of Dinitrol?

Alles over verf, anti-roest, vochtverdrijving, stalling

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 23933Bericht Ron »

Nou moet je dat eens aan mijn kinderen vragen... :smile:
koen
Berichten: 3
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 2:00 am
Locatie: Vosselaar

Bericht: # 23963Bericht koen »

Dat dinitrollen of tectyleren aan de binnenkant van het chassis, kun je dat niet beter aan een gespecialiseert bedrijf overlaten? Kost wel wat, maar dan is het wel ineens goed gedaan en zo bespaar je later narigheid. Het gaat toch ook om een puntgave 4?
ottilie
Berichten: 16
Lid geworden op: di jul 02, 2002 2:00 am

Bericht: # 24165Bericht ottilie »

Ja, dat had ik wel kunnen doen, maar ik dacht dat ik dat zelf ook wel kon doen en het scheelt wel een hoop geld. Bij een gespecialiseerd bedrijf kost dit toch al gauw 300 a 400 Euro.Waarschijnlijk heb je gelijk en is dat op de lange termijn beter.

Ik vraag me trouwens wel af of hij puntgaaf is. Volgens mij is hij destijds in het leger wel een keertje gemaakt, maar dat is heel vakkundig gedaan.

Morgen wordt hij getaxeerd. Ik ben benieuwd hoe "gaaf" de taxateur hem vindt. Vergeleken met mijn vorige R4 vind ik hem zelf "puntgaaf".
philip
Berichten: 154
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 2:00 am
Locatie: den haag

Bericht: # 24174Bericht philip »

wat ook een truck is en heel goed koop is oude verf verdunnen of afgewerkte olie alleen wil je daarna niet meer lasen aan je balken !
vraag me af of je dat met tectiel wel wilt??
r4tl/renault master t 35 d/citroen az '54/porsche 356 '59/harley wlc '43
Plaats reactie