Zwingarmbevestiging
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
neeeeeen
dat is niet de goeie
het laatste plaatje van dit topic moet je hebben
http://www.r4club.nl/phpBB2/viewtopic.p ... e&start=15
Dat zijn hoekenprofielen die je IN-last
En geen U profielen die je erover heen propt
dat is niet de goeie
het laatste plaatje van dit topic moet je hebben
http://www.r4club.nl/phpBB2/viewtopic.p ... e&start=15
Dat zijn hoekenprofielen die je IN-last
En geen U profielen die je erover heen propt
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
gaman,
Dat u profiel van de site van wind is min of meer een sierplaat .
orgineel wel bedoeld voor extra stevigheid maar dan wel als extra op/over een goede balk.
De inlas stukken zijn 3x zo dik.
Dit u profiel is slechts 0.4 of 0.6 mm dik
Michiel
Dat u profiel van de site van wind is min of meer een sierplaat .
orgineel wel bedoeld voor extra stevigheid maar dan wel als extra op/over een goede balk.
De inlas stukken zijn 3x zo dik.
Dit u profiel is slechts 0.4 of 0.6 mm dik
Michiel
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.
Klopt dat het die zijn ja, dat zijn zg. overzetbalkjes.
Het moet echter toch niet zo'n probleem zijn om alles even eronder uit te halen?
De torsie's zelf hoef je niet los te halen en het opspannen kan heel simpel.
Vorige week in een uurtje even een as verwisseld.
Eerst links de as compleet monteren, dan rechts, zover je komt. Daarna de linker remtrommel naar beneden krikken, dan komt de rechterkant vanzelf op zijn plaats. Piece of cake?
Het moet echter toch niet zo'n probleem zijn om alles even eronder uit te halen?
De torsie's zelf hoef je niet los te halen en het opspannen kan heel simpel.
Vorige week in een uurtje even een as verwisseld.
Eerst links de as compleet monteren, dan rechts, zover je komt. Daarna de linker remtrommel naar beneden krikken, dan komt de rechterkant vanzelf op zijn plaats. Piece of cake?
Geen
- lesmagnacs
- Berichten: 304
- Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
- Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
- Contacteer:
Praat eens met onze torsiespecialist GijSsie !!!! Volgens mij weet die heel veel truukjes. Ik heb overigens de indrukt dat als je beide kanten er tegelijk afhaalt het makkelijker gaat. Ik heb in ieder geval niet te veel problemen gehad met de hele achterasconstruktie met torsie en al in en uit te bouwen. (was wel de carrosserie er af en kon overal makkelijk bij komen).
Eens een Mercedes nooit meer een Mercedes
- lesmagnacs
- Berichten: 304
- Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
- Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
- Contacteer:
achterbalken doorgeroest
Ha R4 leden,
Ben bezig net een R4 uit '88 uit Portugal echter zijn de balken zover doorgeroest dat deze geheel vervangen moeten worden. De gebruikelijke inzet delen zijn hiervoor zelfs te klein. Heeft iemand:
- evaring met het vervangen van de achterbalken
- tekeningen en eventueel een werkbeschrijving
Graag hoor ik meer van jullie.
Groet,
Winvier
Ben bezig net een R4 uit '88 uit Portugal echter zijn de balken zover doorgeroest dat deze geheel vervangen moeten worden. De gebruikelijke inzet delen zijn hiervoor zelfs te klein. Heeft iemand:
- evaring met het vervangen van de achterbalken
- tekeningen en eventueel een werkbeschrijving
Graag hoor ik meer van jullie.
Groet,
Winvier
Samen werken slimmer werken
Re: Zwingarmbevestiging
misschien slopertje kopen met goede achterbalken? gr.jan.
niet geschoten is altijd mis!
Re: Zwingarmbevestiging
Ik heb nog wel 2 goede achterbalken liggen krijg je meteen een stukje chassis bij.
Intresse?? mail of pb dan even..
Ap.kuiper@home.nl
Intresse?? mail of pb dan even..
Ap.kuiper@home.nl