nee plaatwerk heeft ie bijna niet goed , stond vandaag wel een adv. op marktplaats , achterspatborden van een 4 200 piek!!! , ik heb nog een complete bodem liggen van een 4tje
Maaruh... Om ff op het topic terug te komen: De carosserie van mn zwarte viertje heeft ook laten blijken dat dat verhaal van dat kit niet echt een probleem hoeft te zijn. Binnen vijf uur hebben Menno en ik de koets naast de auto geplaatst. Waarschijnlijk wegens de degelijke partij flexen dat de auto doet bij een beetje degelijk rijden, zat de kitlaag HELEMAAL niet vast. Na het verwijderen van de boutjes kon die er zo af getild worden.
he perfect ja dat zal wel door het torderen van de carosserie komen , of meneer renault heeft wat minder kit gebruikt , of misschien door t lassen wat verdunt geworden?? in ieder geval mooi dat het zo makkelijk gelukt is. suc6 verder!!
Ergo, bij het monteren hoef je dus ook geen kit te gebruiken. Is gemakkelijker bij een volgende rol. Trouwens: je zwaartepunt lag nog te hoog. Ga je doen? Wagen lager, banden breder, torsie dikker..... ga je iets aanpassen of mag Mr. Rollover gewoon niet meer achter het stuur?
Dat het zwaartepunt erg hoog ligt was toch niet de hoofdreden voor de koprol. Dat was duidelijk de overmatig slappe vering. De wagen helde in eerste instantie helemaal naar rechts over, maar na genoeg draaien om de hoogteas sloeg het gewicht over naar de andere kant en daartegen waren de slappe veren niet opgewassen en ging hij op twee wieltjes staan. Net ff te ver, overigens...
Slappe veren? Jep toch gele stafies dronder?
Is dat slap? Ik ken de konicodes niet.
Ja, zijn dempers, weet ik, maar straffe brekers kunnen zo'n capriool toch wel opvangen....
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ron op 2001-12-29 22:13 ]</font>