kitlaag tussen carresorie en chassis.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gast

Bericht: # 86Bericht Gast »

ja t is op zich wel jammer dat het magazijn maar 1 keer in de 2 weken open is en dat het voor ons nogal ver weg is.....
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 90Bericht Ron »

Voor jou is het toch gewoon Afsluitdijk op en neer? Maarre... wat kosten die schermen bij het magazijn? Weet iemand dat uit zijn hoofd?
Gast

Bericht: # 91Bericht Gast »

das waar , maar ff naar holtrop of iets dergelijks is sneller geregeld...
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 95Bericht Folkert »

De buitenschermen kosten 60piek ps en overzetstukjes voor de binnenschermen voor kosten 35piek ps.

btw, ik wil serieus goed onderdeeltjes voor mijn viertje hebben en ik vraag me af of die bij hotze te vinden zijn (qua plaatwerk!).
Gast

Bericht: # 96Bericht Gast »

nee plaatwerk heeft ie bijna niet goed , stond vandaag wel een adv. op marktplaats , achterspatborden van een 4 200 piek!!! , ik heb nog een complete bodem liggen van een 4tje :smile:
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 97Bericht Folkert »

zelfs bij de brezan zijn ze goedkoper!!!!
Gast

Bericht: # 98Bericht Gast »

die onderdelen zijn belachelijk duur joh , kijk maar eens op marktplaats bij renault onderdelen!!
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 100Bericht Folkert »

Maaruh... Om ff op het topic terug te komen: De carosserie van mn zwarte viertje heeft ook laten blijken dat dat verhaal van dat kit niet echt een probleem hoeft te zijn. Binnen vijf uur hebben Menno en ik de koets naast de auto geplaatst. Waarschijnlijk wegens de degelijke partij flexen dat de auto doet bij een beetje degelijk rijden, zat de kitlaag HELEMAAL niet vast. Na het verwijderen van de boutjes kon die er zo af getild worden.
Gast

Bericht: # 101Bericht Gast »

he perfect ja dat zal wel door het torderen van de carosserie komen , of meneer renault heeft wat minder kit gebruikt , of misschien door t lassen wat verdunt geworden?? in ieder geval mooi dat het zo makkelijk gelukt is. suc6 verder!!
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 103Bericht Ron »

Ergo, bij het monteren hoef je dus ook geen kit te gebruiken. Is gemakkelijker bij een volgende rol. Trouwens: je zwaartepunt lag nog te hoog. Ga je doen? Wagen lager, banden breder, torsie dikker..... ga je iets aanpassen of mag Mr. Rollover gewoon niet meer achter het stuur?
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 104Bericht Folkert »

Dat het zwaartepunt erg hoog ligt was toch niet de hoofdreden voor de koprol. Dat was duidelijk de overmatig slappe vering. De wagen helde in eerste instantie helemaal naar rechts over, maar na genoeg draaien om de hoogteas sloeg het gewicht over naar de andere kant en daartegen waren de slappe veren niet opgewassen en ging hij op twee wieltjes staan. Net ff te ver, overigens...
Gast

Bericht: # 105Bericht Gast »

t is wel jammer....
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 107Bericht Ron »

Slappe veren? Jep toch gele stafies dronder?
Is dat slap? Ik ken de konicodes niet.
Ja, zijn dempers, weet ik, maar straffe brekers kunnen zo'n capriool toch wel opvangen....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ron op 2001-12-29 22:13 ]</font>
Gast

Bericht: # 109Bericht Gast »

maar er is een maximum!!! :smile:
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 112Bericht Folkert »

Nope... De dempers dempen alleen maar (bovendien zijn het gasmatics van Monroe)...

doch:
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... opage.html
voor de ontwikkelingen op restauratie-gebied.
Plaats reactie