pick up
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Nope, die velgen hebben wel degelijk 6 bouten. Daar hebben ze een conversiekit voor ontwikkeld. Overigens zijn alle onderdelen los te koop. Dus als je de neus niet mooi vind en de achterspatborden ook niet, maar je wilt wel die "schelp" hebben om de achterkant van de cabine dicht te maken, dan kan dat. Ook de wielconversiekits zijn los te koop. Het spul blijft wel ontzettend duur.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------
Ik ben het wel eens met Paul dat je een F4 wel kan ombouwen naar een aanhanger. Dan gebruik je namelijk het mooie karakteristieke deel van de carrosserie. Echter bij een Pick-up haal je dit deel er nu juist vanaf. Dan is er op dat moment dus geen verschil meer tussen een 4 en een F4. Bij een F6 is dat natuurlijk en ander verhaal, die heeft een chassisverschil. Dus nogmaals: Wil je je F4 ruilen tegen een GTL?
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
http://www.iguanakits.com (hoe logisch )
De goedkoopste kit komt op 2250 euro.
De goedkoopste kit komt op 2250 euro.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------
Logischerwijs zeg ik dat dat spul van polyester is. Heb eigenlijk nog nooit van een kit gehoord die niet van polyester is. Lekker licht en sterk. Denk dat zo'n iguana r4 wel wat lichter is als een origineel, zeker de pickup en cabrio versies.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------