Foto(s) buitenste wiel ophanging R4GTL achter

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Elleirim
Berichten: 162
Lid geworden op: zo feb 02, 2014 5:14 pm

Foto(s) buitenste wiel ophanging R4GTL achter

Bericht: # 160953Bericht Elleirim »

Beste liefhebbers,

Onze R4 is zoals misschien al bekend vanwege meldingen in andere topics afgekeurd op een flink aantal punten, waarbij het laswerk vooral knoeiwerk van de vorige eigenaar blijkt te zijn.
De keurmeester vertrouwd het niet omdat hij op 1 plek (zie de foto) met een schroevendraaier dit plaatje kon loswerken, en omdat er overal strijkkit en teer zit heeft hij overal waar gelast is de opmerking 'kan laswerk niet beoordelen' neergeschreven.

Let wel, ik zeg niet dat hij ongelijk heeft! Dus we zullen aan het werk gaan om de klachten stuk voor stuk op te lossen, maar nu ben ik op zoek naar hoe het eruit hoort te zien, want ik vermoed dat dit plaatje op de foto er niet eens hoort? Heeft iemand zeer duidelijke foto's van hoe het eruit hoort te zie aub? Ik kan nergens duidelijke foto's vinden tot nu toe
http://myalbum.com/album/S0slee2VDSpE" onclick="window.open(this.href);return false;

De eerste foto is van buitenaf en de 2e van links van het achterwiel naar buiten
Mark4GTL
Berichten: 2954
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 4:36 pm
Locatie: Enschede in het mooie Twente
Contacteer:

Re: Foto(s) buitenste wiel ophanging R4GTL achter

Bericht: # 160959Bericht Mark4GTL »

ik zou zeggen, maak het eens goed schoon.
Zo dik als hier prut op zie zitten kan er een boel ellende onder zitten (van binnenuit geroest) wat je niet ziet en pas echt merkt als het (te) laat is.

Het betreffende plaatje zit daar niet vast gelast dacht ik, maar wordt overlapt. heerlijk punt om vocht en zooi naar binnen te krijgen.
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage

Oldtimeridioot...

http://www.mijnrenault4.nl
Elleirim
Berichten: 162
Lid geworden op: zo feb 02, 2014 5:14 pm

Re: Foto(s) buitenste wiel ophanging R4GTL achter

Bericht: # 160960Bericht Elleirim »

Hoi, dat schoonmaken gaat ook zeker gebeuren, maar ik zoek dus een afbeelding van hoe het eruit 'hoort' te zien
Gebruikersavatar
Bertje
Berichten: 5134
Lid geworden op: wo mei 27, 2009 12:47 am
Locatie: Eindhoven

Re: Foto(s) buitenste wiel ophanging R4GTL achter

Bericht: # 160962Bericht Bertje »

Er staan zat goede restauratiefoto's op t forum, bijv viewtopic.php?f=18&t=16624&start=60" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Elleirim
Berichten: 162
Lid geworden op: zo feb 02, 2014 5:14 pm

Re: Foto(s) buitenste wiel ophanging R4GTL achter

Bericht: # 160967Bericht Elleirim »

Bertje bedankt, dasr heb ik wat aan!

En geloof mij aub dat ik toch echt gezocht heb, weliswaar niet goed genoeg blijkt nu!

Ik ga er nu dan maar vanuit dat ik het 'open' houd zoals op de eerste foto's op die topicpagina, dus zonder dat het een doosje wordt zoals bij TS'r daar
Plaats reactie