Weg.....

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 80831Bericht Goof »

He Paul, is dat die baan waar je het laatst over had toen ik die torsies van dat ding afgesloopt heb? Als dat zo is, dan is dat wel precies een kolfje naar je hand he.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 81503Bericht R4F6GTX Automaat »

Zoals enkele van jullie al gehoord hebben zit ik tegenwoordig op een leuke speelplaats. Sinds vandaag ben ik officieel aangenomen voor een hele leuke job. De hele dag cross ik rond op een golfkarretje, tussendoor repareer ik allerlei voertuigen, regel de aankoop van nog meer voertuigen, alles in de tijd van WW2, '40-'45 dus. Niet alleen Sherman-tanks en dergelijk caliber maar ook leuke gangsterbakken, staff-cars uit die tijd, vliegtuigen etc. Naast het sleutelen aan dat spul mag ik er ook lekker mee rondrijden dus ik heb van mijn hobby een betalende baan weten te maken.
Mochten jullie een keer zin hebben om langs te komen kan dat natuurlijk; het museum is het hele jaar geopend (10-17u) en behalve het vele wat nu hier te zien is gaan we ook nog eens flink uitbreiden dus het gaat heel interessant worden. (roos)
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Nando
Berichten: 242
Lid geworden op: vr dec 14, 2001 2:00 am
Locatie: Boxmeer
Contacteer:

Bericht: # 81509Bericht Nando »

Nog steeds erg gaaf en leuk voor je!
Maar als ik de website zo bekijk kunnen ze mijn hobby ook wel gebruiken ;-)
Wil je niet een goed woordje voor me doen?
http://www.nando.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.cybox.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.autokenners.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Mark4GTL
Berichten: 2954
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 4:36 pm
Locatie: Enschede in het mooie Twente
Contacteer:

Bericht: # 81516Bericht Mark4GTL »

waar staat dat museum dan?
als ik dit zo hoor wil ik zeker es komen kijken
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage

Oldtimeridioot...

http://www.mijnrenault4.nl
Roel van Pinxten
Berichten: 209
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 2:00 am
Locatie: Nijmegen

Bericht: # 81521Bericht Roel van Pinxten »

Nando schreef:Nog steeds erg gaaf en leuk voor je!
Maar als ik de website zo bekijk kunnen ze mijn hobby ook wel gebruiken ;-)
Wil je niet een goed woordje voor me doen?
Haha dat is het eerste wat ik ook dacht toen ik die website zag :P.
Nando
Berichten: 242
Lid geworden op: vr dec 14, 2001 2:00 am
Locatie: Boxmeer
Contacteer:

Bericht: # 81531Bericht Nando »

:lol: die hoort eigenlijk zelf ook in het museum..
t kan ook zo http://www.oorlogsmuseum.nl/nl/ maar wie weet komt dat nog ;) ;)
http://www.nando.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.cybox.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.autokenners.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jan-San
Berichten: 325
Lid geworden op: di jan 07, 2003 2:00 am
Locatie: Maastricht

Bericht: # 81533Bericht Jan-San »

He Paul,

Super leuk voor je. Ik hoop dat de daar je ding kunt doen. Misschien kunnen ze nog wat van je leren....gezien je kennis van al die legervoertuigen.
Hopelijk heb je het er naar je zin en wie weet..kunnen we er eens een "club-uitje maken". Moet je natuurlijk wel je leger f6 uitstallen daar. :wink:
Willem de Zwijger
Berichten: 2765
Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
Locatie: Diemen

Bericht: # 81538Bericht Willem de Zwijger »

Schitterende job, kun je je helemaal uitleven. En ze hebben vast wel een werkplaats waar je in de lunch aan de R4 kunt sleutelen... 8)
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 81550Bericht R4F6GTX Automaat »

Roelvanpinxten schreef:
Nando schreef:Wil je niet een goed woordje voor me doen?
Haha dat is het eerste wat ik ook dacht toen ik die website zag :P.
eh, begin es met een CVtje mijn kant op te laten komen en je ideeën en wensen..
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
R4 rotterdam
Berichten: 30
Lid geworden op: do sep 04, 2003 2:00 am

Bericht: # 81584Bericht R4 rotterdam »

Beste Paul, wat een goed nieuws. En wat een verschrikkelijke mazzel voor dat museum dat ze jou konden strikken. We komen een keer kijken en aangezien jij toch 25 uur per dag aan het werk bent, zullen we jou ongetwijfeld wel zien rondcrossen. Fantastisch, al ben ik bang dat het forum zonder jou en jouw praktische oplossingen geheel op z'n gat komt te liggen.
De witte, door jou van de sloop gered, is net weer goedgekeurd en rijdt nog altijd door Rotterdam. En mocht ie op een dag de geest geven dan rij ik hem naar diemen, heeft willem de zwijger weer wat om handen en blijft ie voor eeuwig op de weg.
Elise van Orsouw
Berichten: 8
Lid geworden op: do jun 01, 2006 11:01 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht: # 81622Bericht Elise van Orsouw »

Vet, volgens mij ben ik daar een keer geweest met met school, toen ik nog op de bosisschool zat! Geen idee waarom ik dat nu, zo'n 8 jaar later, nog steeds weet. Misschien toch wel indruk gemaakt dan! In ieder geval veel plezier daar!
gr Elise
Roel van Pinxten
Berichten: 209
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 2:00 am
Locatie: Nijmegen

Bericht: # 81623Bericht Roel van Pinxten »

Liesjuh!!! schreef:Vet, volgens mij ben ik daar een keer geweest met met school, toen ik nog op de bosisschool zat! Geen idee waarom ik dat nu, zo'n 8 jaar later, nog steeds weet. Misschien toch wel indruk gemaakt dan! In ieder geval veel plezier daar!
gr Elise
Jemig lotje toch, op de "bosisschool". Is dat schijndels ofzo :P
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 82393Bericht R4F6GTX Automaat »

Vandaag lekker met een T34 Bergingstank rondgereden... (ik misste alleen een R4tje om overheen te banjeren :P )

Afbeelding

Vet joh, een V12 Diesel van 38.800cc 570 PK, de vlammen uit de uitlaat !
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
Neeelz
Berichten: 349
Lid geworden op: vr nov 11, 2005 3:14 pm
Locatie: Den Haag

Bericht: # 82406Bericht Neeelz »

38,8 LITER ?!!! (omg)
Tering.
Een quatrelle is het wel!
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 84314Bericht R4F6GTX Automaat »

Het is nog steeds mijn droombaan, ware het niet dat ik nog steeds geen loon heb gehad, behalve af en toe wat zakgeld. Sinds 8 sept bezig, 24/7, contract laat op zich wachten, elke keer als ik er om vraag krijg ik het standaardantwoord: "doen we volgende week wel effe"...
Nu is mijn twijfel groot. Komt het ooit goed, of zijn ze me gewoon aan het lijntje aan het houden. Stel dat er bij hun echt ergens een probleem is waardoor de betaling niet komt, maar zoals ze zeggen over enkele maanden wel, dan is het het wachten waard maar aan de andere kant moeten ze toch ook inzien dat ik niet van de lucht kan leven; ik moet ook huur etc betalen. Maar als het allemaal maar 'gebakken lucht' is wat doe ik dan daar nog. Okee, thuis heb ik een flatje met een balkonnetje van 3 vierkante meter, in Best heb ik een tuin van zo'n 20 hectare vol groen speelgoed...
Iets weggooien wat dalijk geweldig blijkt te zijn, of word ik (voor de zoveelste keer) weer genaaid en draait het op niets uit, inclusief de schulden die nogal oplopen...
Officieel in dienst vanaf 1 nov, schriftelijk aan de sociale dienst gemeld, maar verder geen contract. Ik heb gister € 150 gekregen om eten te kopen en ze kunnen me zeker tot half januari niet meer geven...

wist ik maar wat te doen...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Plaats reactie