Misschien handig om een topic in te stellen voor bijzondere aanbiedingen? Als je iets bijzonders tegenkomt kun je het dan hier onder de aandacht brengen.
Ja, een link kun je zo lekker compact maken inderdaad.
Aan de andere kant is het wel makkelijk dat je meteen kan zien dat het een link is, en naar wat voor soort pagina er verwezen wordt.
Als de link niet langer is dan een regel of twee maakt het mij daarom niet zoveel uit.
Zo'n 'flipfront' hebben we hier binnen de club ook rondrijden! Is een mooie oplossing als je er serieus dikke wielen in wilt hangen, volgens de eigenaar die ik een paar jaar geleden sprak.
Gaaf trouwens dat ie ook de bodem helemaal vlak heeft afgewerkt met een plaat. Wat is dat kleine radiatortje? Oliekoeler? Waar haalt die z'n frisse lucht vandaan? Ik zie geen opening in de kap?
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Trelleur/Trentiste schreef:Ja, een link kun je zo lekker compact maken inderdaad.
Aan de andere kant is het wel makkelijk dat je meteen kan zien dat het een link is, en naar wat voor soort pagina er verwezen wordt.
Als de link niet langer is dan een regel of twee maakt het mij daarom niet zoveel uit.
Het trekt het forum zo uit elkaar, om de reacties te lezen moet je dan steeds zijwaarts heen en weer scrollen. Ik heb geen breedbeeld pc...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
PSies, da's veel handiger Trelleur, en dan zet je hem in je favorites en noem je hem "4 club forum". vervolgens is het Alt, F, 4 (nederlandse Internet Explorer) of Alt, A, 4 (Engelse versie) en dan heb je altijd alleen het forum in beeld en zonder lastig muisgedoe.