Goof's AT project update

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 83450Bericht Goof »

Nou, het project staat er nog en mijn voorraad onderdelen ook. Dat zal voorlopig ook wel zo blijven. Op dit moment woon ik ook nog thuis, maar heb een woning gekocht in dezelfde straat, maar wel een ander land. Ik word op termijn dus nederbelg. Alleen was/is die woning nog niet bewoonbaar dus op dit moment hard bezig om het zaakje tot een ruwbouw te reduceren en daarna weer helemaal naar hedendaagse standaard op te bouwen. Overigens is dit iets van de laatste maanden en kan nog makkelijk meer dan een jaar duren voor ik weer r4-tijd heb.
Tja, je bent jong en je wilt wat en dan moet je af en toe keuzes maken. In dit geval delft de r4 even het onderspit... :cry:
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Gebruikersavatar
cees en jantine
Berichten: 814
Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
Locatie: papendrecht

Bericht: # 83452Bericht cees en jantine »

heb jij niet nog toevallig een benzinedrukregelaar van een R5 GTT over goof??
suc6 met je huisje..is eigenlijk ook veel belangrijker natuurlijk dan de R4.
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 83472Bericht Goof »

Tja, over, wat heet over. Ik heb er eentje liggen, maar of ik die (ook op termijn) ga gebruiken weet ik niet, want misschien kies ik wel voor een verstelbare. Maar is het echt zo moeilijk om er eentje te vinden dan? Ik kan me herinneren dat ik er redelijk mee doodgegooid werd, maar misschien is dat wel verandert.
Op zich kan ik nu wel enige liquide middelen gebruiken gezien eerder bericht, dus doe eens een bod zou ik zeggen, dan kijk ik wel of ik er voor dat bedrag vanaf wil.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Plaats reactie