Moderators: R4F6GTX Automaat , Rik H. , Mark4GTL , Nando
brecht
Berichten: 2013 Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:
Bericht: # 44733Bericht
brecht » ma sep 20, 2004 5:26 pm
t enig wat ik weet is dat een r6 motor een andere nokkenas heeft dan een r4motor (en dus ook dan een r4F6), maar in welk opzicht anders en welke andere verschillen weet ik niet.
(hier wordt je dus niet echt slimmer van)
ms.dageraad
Berichten: 420 Lid geworden op: do dec 25, 2003 2:00 am
Locatie: Leeuwarden
Bericht: # 44758Bericht
ms.dageraad » di sep 21, 2004 12:07 am
Dat zou betekenen dat de r6 dus een langer chassis als de r4 heeft. Daarmee wordt de r6 voor mij toch wel weer heel interessant. Dus ik heb, dankzij Paul, nu de zelfde vraag als Paul. Lijkt de r6 qua techniek en onderstel op de f6?
oant sjen,
PEET
Hanz
Berichten: 3131 Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
Contacteer:
Bericht: # 44767Bericht
Hanz » di sep 21, 2004 9:27 am
in de vraag-en-aanbod staat een link naar een R6-onderdelensite - die weten vast wel hoe lang het chassis van een R6 is
Rodeo-6
Berichten: 1174 Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
Locatie: Delphi alleen op afspraak
Contacteer:
Bericht: # 44772Bericht
Rodeo-6 » di sep 21, 2004 11:22 am
De wielbasis van een r6 = 2,401
De wielbasis van een F6 = 2,521
De wielbasis van een r4 = 2,401
De wielbasis van een Rodeo 4/6 = 2,401
>> Doe mij maar een DAF <<
jbeekmann
Berichten: 2169 Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum
Bericht: # 44784Bericht
jbeekmann » di sep 21, 2004 12:53 pm
precies. Een R6 is op basis van het gewone vier onderstel gebouwd. Niet verlengd dus.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!