kilometers

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

kilometers

Bericht: # 162928Bericht brecht »

Het was lang geleden dat ik actief was op dit forum en nog langer geleden dat ik ook echt in een 4tje reed, maar bij dit soort uitzicht tijdens het rijden moet ik nog steeds aan het forum denken! :)

En nu ik hier weer wat rond kijk wil ik weer een 4

Afbeelding
Gebruikersavatar
Bertje
Berichten: 5166
Lid geworden op: wo mei 27, 2009 12:47 am
Locatie: Eindhoven

Re: kilometers

Bericht: # 162930Bericht Bertje »

For old times sake, hier nog een recente foto van een achterbumper die ooit van jou was :D

Afbeelding
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Gebruikersavatar
Le Car
Berichten: 923
Lid geworden op: di sep 02, 2003 2:00 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Re: kilometers

Bericht: # 162968Bericht Le Car »

Brecht,

Ik heb er nog wel eentje staan :)
Mijn zwager rijd nog steeds in de F4 trophy.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 773&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;


Wat voor triumph rij je eigenlijk?
Heb net een 900 daytona t300 gekocht.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: kilometers

Bericht: # 163015Bericht brecht »

Hey Michiel,

De Triumph is een Trophy900, uit ,93 of zo. Gekocht voor 500 E omdat ik voor weinig een tijdelijke motor wilde tot de zelfbouw-GL500 af was. Inmiddels al 6000km verder in 6 maanden. Heerlijke motor. Jou Daytona 900 zal hetzelfde blok hebben, maar wel een veel sportiever houding (en misschien wat andere overbrenging? Ik ben benieuwd wat je er van vind)

Enneh... wat heb je zoal staan? We hebben nu een Berlingo bestel die over een week of 10 vervangen moest worden ivm benodigde achterbank, maar nu ivm kapotte koppakking toch wel wat sneller weg moet.

Ik weet nog niet precies wat we zoeken, (opties variëren van geen auto "at all", via weer een oldtimer naar een minimalistische camper als dagelijks vervoer) maar als er weer een klassieker mag komen dan wil ik wel vast weten wat erg te koop is :)
Plaats reactie