Kom allemaal naar Rotterdam op ZATERDAG 12 MAART!

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
FF Erik
Berichten: 957
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 8:04 pm
Locatie: Rotterdam

Kom allemaal naar Rotterdam op ZATERDAG 12 MAART!

Bericht: # 160695Bericht FF Erik »

Het wordt groots!
Kom op, allemaal met je viertje naar Rotterdam op ZATERDAG 12 MAART.

http://milieuzonerotterdam.nl
https://www.facebook.com/events/474621752742401/

Inschrijven via:
http://milieuzonerotterdam.nl/meeting/o ... singel.htm

Voor alle verontruste Renault 4 rijders.
Nu geen tegengas geven... is anders straks nergens gas meer geven .

Als je die doorgeslagen milieufanaten hun gang laat gaan mag je alleen nog maar gas geven in je garage met de deur dicht zodat niemand het ziet of ruikt.

Een stad zonder oldtimers is een trutstad zonder auto's met ziel en karakter.
Dat zou toch verschrikkelijk zijn.

En waarom?
Grote onzin, de uitstoot is nihil.
Pure symboolpolitiek.

Afbeelding

FF Erik (Optenkamp) in Rotterdam
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Kom allemaal naar Rotterdam op ZATERDAG 12 MAART!

Bericht: # 160700Bericht R4F6GTX Automaat »

FF Erik schreef:
Een stad zonder oldtimers is een trutstad zonder auto's met ziel en karakter.

ik vind sowieso Rotterdam een trutstad;
ik kan niet komen. 1 van mijn R4's ligt niet rijklaar op zijn kant in mijn werkplek en daardoor kan ik mijn andere R4 niet erlangs krijgen om naar buiten te rijden en de andere GTL heb ik uitgeleend en die is dus niet beschikbaar, dus ik moet overslaan
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
FF Erik
Berichten: 957
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 8:04 pm
Locatie: Rotterdam

Re: Kom allemaal naar Rotterdam op ZATERDAG 12 MAART!

Bericht: # 160725Bericht FF Erik »

Jammer dat je 12 maart niet kan komen Paul.
Kan je niet met iemand meerijden?
Gebruikersavatar
Rudi
Berichten: 2100
Lid geworden op: di jun 11, 2002 2:00 am
Locatie: Terheijden (N.Br.)

Re: Kom allemaal naar Rotterdam op ZATERDAG 12 MAART!

Bericht: # 160774Bericht Rudi »

Ik heb me vandaag aangemeld.
Een meeting en puzzelrit.
jurjenz
Berichten: 185
Lid geworden op: do sep 03, 2015 10:39 pm
Locatie: Groningen

Re: Kom allemaal naar Rotterdam op ZATERDAG 12 MAART!

Bericht: # 160793Bericht jurjenz »

Ik ben ook van de partij. Niet met een renault maar met een Chevrolet Suburban V8. Even goed (moon) op de Coolsingel :lol:
Gebruikersavatar
FF Erik
Berichten: 957
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 8:04 pm
Locatie: Rotterdam

Re: Kom allemaal naar Rotterdam op ZATERDAG 12 MAART!

Bericht: # 160817Bericht FF Erik »

Bericht van de organisatie:

BELANGRIJKE UPDATE
Beste liefhebbers,
Fantastisch dat jullie allemaal naar Rotterdam komen zaterdag!
Het belooft een dag met mooi weer te worden waarop we van elkaars auto’s kunnen genieten op verzamelterrein en vervolgens met een grote lach door de stad kunnen rijden.
We hebben dinsdag aan de bezwarencommissie laten zien dat wij en alle andere bezwaarmakers een serieuze partij zijn en niet zonder slag of stoot toegeven. We hebben een punt en we staan sterk.
Belangrijk voor zaterdag is dat we deze boodschap op een positieve manier delen met de rest van de stad en de media. Beeldvorming is heel belangrijk.
We hebben verschillende politieke partijen uit Rotterdam uitgenodigd. De VVD en de PVDA van de lokale Rotterdamse politiek zullen zeker aanwezig zijn. Vanuit de landelijke politieke is 2e kamer Lid Barbara Visser aanwezig .
Wethouder Pex Langenberg komt langs! Wij hebben hem uitgenodigd omdat wij vinden dat hij een duidelijk beeld moet krijgen met wie hij in gesprek is en dat wij liefhebber zijn in plaats van milieuvervuilers! Het is zeer belangrijk dat wij ons van onze beste kant laten zien en op een positieve manier laten zien en horen! Doet de mogelijkheid zich voor? Vertel rustig je verhaal aan de wethouder en vertel dat het je raakt. Emotie mag, maar hou het netjes en laat het op een goede positieve manier zien. Dit is een kans om ons verhaal te doen rechtstreeks aan de wethouder Langenberg. Het spreekt van moed en zelfvertrouwen dat wethouder Langenberg langs komt. Toon dat respect.
Het is belangrijk dat iedereen zich aan de normale verkeersregels houdt, niet te hard rijden, geen donuts en andere gekkigheden, ook op het meeting terrein. Het gaat om de positieve boodschap.
We hebben landelijke en lokale pers uitgenodigd en enkelen hebben al een toezegging gedaan om te komen.
We moeten met zijn alle laten zien wat Rotterdam gaat missen. En wij moeten laten zien, dat wij het probleem niet zijn maar dat we wel geraakt worden door deze regelingen! Zaterdag gaat een fantastisch event worden, met een positief geluid! Een event waar wij met ze allen trots op mogen zijn! Er zijn weinig meetings waar zoveel verschillende fantastische auto’s op af komen.
Tot zaterdag.
Stichting Rotterdamse Klassiekers!
Plaats reactie