R4 gespot

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Meike
Berichten: 20
Lid geworden op: di apr 22, 2003 2:00 am

Bericht: # 19886Bericht Meike »

vandaag gooide ik er wat euro loodvrij in en een man naast mij zei dat hij er vroeger eentje had met bloemen erop! Volgens hem reed die nog! En toen ik uiteindelijk in Rotterdam was aangekomen stond ik 'bijna' naast een oranje R4gtl geparkeerd. Ergens vlakbij de Heemraadssingel.
renault4
Berichten: 18
Lid geworden op: za jan 05, 2002 2:00 am
Locatie: Oostwoud
Contacteer:

Bericht: # 19891Bericht renault4 »

Afgelopen woensdagavond op de A7 een "mondriaan gele" F6 met kleine zijruitjes
Hij/zij reed richting Zaandam het was tegen schemer aan zo ongeveer 21.00 uur.

Iemand uit Hoorn of zo?????????????

Meld U.
http://members.lycos.nl/targnon
Dit wordt Fonziezz website.
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 19907Bericht Ron »

Die met bloemen staat te koop, toch?
coupeclio
Berichten: 22
Lid geworden op: zo nov 17, 2002 2:00 am

Bericht: # 19923Bericht coupeclio »

hee Fonzie heb jij zelf in een duister verleden ook niet zo'n f 6 gehad van een door ons wel bekend persoon.
renault4
Berichten: 18
Lid geworden op: za jan 05, 2002 2:00 am
Locatie: Oostwoud
Contacteer:

Bericht: # 19934Bericht renault4 »

Hij leek er wel verdomd véél op. Wie zal het zeggen.

Ik heb hem toen gekocht van een zekere J.M. te L. Later ben ik dat figuur nog wel eens tegen gekomen, niet verkeerd. :grin:

ps heb jij eventueel nog een goeie R5 TS motor, je weet wel, net zo als toen?

_________________
http://members.lycos.nl/targnon
Dit wordt Fonziezz website.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: renault4 op 2003-05-17 08:53 ]</font>
David
Berichten: 223
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 2:00 am
Locatie: Bunde

Bericht: # 19966Bericht David »

Hee Koningozzo, die witte-met-alpinevelgen heb ik maar wat vaak zien staan tegenover v. Wijnsbergen (nu Heuts) aan de bloemenweg! Ik ga daar wel vaker tanken als ik van Bunde afkom en zodoende. Altijd gehoopt dat er iemand bij zou staan voor een praatje, maar helaas, nu zit je in Leiden!? Ik heb een (gebroken) witte TL met van die verchroomde wieldopjes, wellicht heb je het ding een keer zien staan bij het stadspark op bezoek bij Jan-San of op st. Pieter in de Burg. Ceulenstraat....of bij die Tango USA aan de bloemenweg

Erik, de wereld is klein he, die F6 van jou viel echt op daar bij het stoplicht door de verschillende kleurtjes, zelfs in het schemerdonker en je reed inderdaad stevig door.... En als je iemand weet in het noorden die een Solex-carburateur (32 SEIA) incl. spruitstuk heeft, passend op een R4 hou ik me warm aanbevolen!!
Zo, ik kan de 140 weer aantikken met mijn nieuwe carburateur...
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 20010Bericht Folkert »

Afbeelding

maar dan met stoere wielen...
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 20011Bericht Folkert »

Afbeelding

Meer zoals hier...
Gebruikersavatar
Diana
Berichten: 305
Lid geworden op: di jan 07, 2003 2:00 am
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht: # 20033Bericht Diana »

Gisteren in de buurt van Hoorn een blauwe met witte bloemen op de motorkap en deur. Later stond hij even stil bij het BP benzine station :smile:
wie oh wie was u???
David
Berichten: 223
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 2:00 am
Locatie: Bunde

Bericht: # 20045Bericht David »

Er staan in Maastricht trouwens nog een paar viertjes zonder clubsticker: ergens staat een matige GTL, maar ook een oranje Rodeo (4 of 6??) En in Geulle staat een supeerstrakke GTL. Zal ik eens een briefje onder de desbetreffende ruitenwissers laten zakken? Zo van: "Nog geen lid van de R4club? Goede onderdelenvoorziening, goedkope verzekering, gezellig forum bla bla bla"?
Zo, ik kan de 140 weer aantikken met mijn nieuwe carburateur...
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 20047Bericht Ron »

Vroeger had de club speciale ruitenwisserpapiertjes voor dat doel.

En die kun je uiteraard zelf ook maken. (Behalve als je een Mac hebt :smile: )

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ron op 2003-05-18 12:52 ]</font>
Alain Prost
Berichten: 158
Lid geworden op: za jan 11, 2003 2:00 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 20056Bericht Alain Prost »

Vandaag stond een F6... eeh de kleur, tja ... heel apart, tussen geel en groen met een zwarte motorkap, een 68j: grill en tuuuurlijk een clubsticker, waar? op de Bredaseweg in Tilburg :cool:
David
Berichten: 223
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 2:00 am
Locatie: Bunde

Bericht: # 20058Bericht David »

In Tilburg staat er ook nog ergens een blauwe (TL!?), die dan voor de helft mooi gepoetst is en voor de andere helft helemaal dof en lelijk (dus de rechterkant van de auto mooi en links niet om aan te zien), ergens in die wijk tussen het centrum en de ringweg Noord (heb daar vorig jaar ergens op kamers gezeten, in de Petrus Loosjes straat en op weg naar de Hogeschool kwam ik daar langs; daar stonden trouwens meerdere viertjes bij elkaar vaak).
Zo, ik kan de 140 weer aantikken met mijn nieuwe carburateur...
berrievanmier
Berichten: 144
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00 am
Locatie: TILBURG
Contacteer:

Bericht: # 20065Bericht berrievanmier »

het wordt een steeds mooiere stad: Tilburg.
Er komt trouwens bijna dagelijks een rode r4 bij mij door de straat rijden. Lid van de club? Het betreft de J. P. Coenstraat.
Renault 4 1993 bye bye blauw-groen en een Twingo
Gebruikersavatar
koningozzo
Berichten: 100
Lid geworden op: ma jan 14, 2002 2:00 am
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht: # 20066Bericht koningozzo »

Hoi, zie ik ineens mijn auto op het forum. Zeg Folkert ik heb nog een leuke foto gestuur naar je hotmail.

Ik had mijn autootje idd bij v Wijnsberge staan. Ik woonde in het studentenhuis op 67. Ik ben er nog weleens, heel af en toe.
Gebroken witte TL van David? Poe, moet ik even nadenken. Ik kan me wel een witte GTL herinneren die op de brouwersweg staat. Die is een beetje verroest en heeft behoorlijke aanrijschade rechtsachter.

In Den Haag heb ik nog een Rodeo gezien. Die ziet er wel redelijk uit, maar heeft echt helemaal platte banden. Jammer.
Plaats reactie