R4 gespot

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

M v Leipsig
Berichten: 29
Lid geworden op: vr nov 22, 2002 2:00 am
Locatie: Utrecht

Bericht: # 20067Bericht M v Leipsig »

Inderdaad een steeds mooiere stad, dat Tilburg :wink:

Die oranje GTL, ergens in een woningblokje grenzend aan het noordelijke deel van de Ringbaan-west..... is die soms van schoapke?
Gast

Bericht: # 20069Bericht Gast »

Op 2003-05-18 17:23, schreef David:
In Tilburg staat er ook nog ergens een blauwe (TL!?), die dan voor de helft mooi gepoetst is en voor de andere helft helemaal dof en lelijk (dus de rechterkant van de auto mooi en links niet om aan te zien), ergens in die wijk tussen het centrum en de ringweg Noord (heb daar vorig jaar ergens op kamers gezeten, in de Petrus Loosjes straat en op weg naar de Hogeschool kwam ik daar langs; daar stonden trouwens meerdere viertjes bij elkaar vaak).
Juist! En om precies te zeggen in de groeseindstraat. Daar heb ik gewoond. Er staat een Belgisch wit 4tje, een blauwe, een grijze metalic en af en toe een cabrio of een knal oranje of een gewoon blauw GTL :lol:
Alain Prost
Berichten: 158
Lid geworden op: za jan 11, 2003 2:00 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 20070Bericht Alain Prost »

Ik was het!!!
David
Berichten: 223
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 2:00 am
Locatie: Bunde

Bericht: # 20072Bericht David »

Gaaaaaf!! Ik ben daar een tijd lang zowat iedere dag langsgekomen met de fiets, maar toen kende ik het forum nog niet...Ook nooit iemand buiteb gezien voor een praatje helaas! Ik was trouwens al wel lid van de club, maar door de weeks liet ik mijn viertje in het zuiden staan, OV he...!
Zo, ik kan de 140 weer aantikken met mijn nieuwe carburateur...
Alain Prost
Berichten: 158
Lid geworden op: za jan 11, 2003 2:00 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 20075Bericht Alain Prost »

Op 2003-05-18 20:44, schreef David:
Gaaaaaf!! Ik ben daar een tijd lang zowat iedere dag langsgekomen met de fiets, maar toen kende ik het forum nog niet...Ook nooit iemand buiteb gezien voor een praatje helaas! Ik was trouwens al wel lid van de club, maar door de weeks liet ik mijn viertje in het zuiden staan, OV he...!


Nooit iemand buiten gezien... voor een praatje ??? Tja ! wij zat binnen te sleutelen....... :lol:
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Franckie op 2003-05-18 21:14 ]</font>
David
Berichten: 223
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 2:00 am
Locatie: Bunde

Bericht: # 20077Bericht David »

In het weekend was ik daar nooit en ik was altijd vrij vroeg uit school, dus heb ik dat daarom niet gezien ben ik bang..... Jammer, ik woon er nu niet meer!
Zo, ik kan de 140 weer aantikken met mijn nieuwe carburateur...
Erik
Berichten: 664
Lid geworden op: vr aug 09, 2002 2:00 am
Locatie: Leidschendam

Bericht: # 20097Bericht Erik »

He David grappig man dat je me zag! Wat betreft de caberateur probeer Lambo even staat wel ergens op het forum. Ik heb zijn oude auto dus als je wat wilt kopen kan ik gelijk bij hem langs of Rob R4 staat nummer van in clubblad hij heeft namelijk erg veel onderdelen.

Groetjes Erik
Bauke
Berichten: 450
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 2:00 am
Locatie: Nijmegen

Bericht: # 20253Bericht Bauke »

Gisteren op de snelweg tussen Boxmeer en Nijmegen, een lieve mevrouw in een blauwe GTL kenteken NZ-37-FY. Met clubsticker. Vanmorgen zag ik het wagentje ineens weer staan in he tverlengde van de voorstadslaan. De vijfde R4 in Nijmegen! Iemand bekend?
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 20255Bericht R4F6GTX Automaat »

Ik doe ook eens mee. Ik zie er dan wel meerdere dagelijks, maar die zijn allemaal van mijzelf. Gisteravond echter zag ik een mooie donkerblauwe met wit dak rijden. Ik zat in mijn F6 Nato en stond te buurten op een parkeerplaats met een andere R4 (GTL) rijder toe ie daar langs kwam. Dit was vlak bij de Ikea op de Ekkersrijt (Son)
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
Diana
Berichten: 305
Lid geworden op: di jan 07, 2003 2:00 am
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht: # 20258Bericht Diana »

Vanmorgen een oranje/rode GTL in Ridderkerk
En die blauwe GTL met witte bloemen in de buurt van Hoorn is hier niet bekend?????
Bauke
Berichten: 450
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 2:00 am
Locatie: Nijmegen

Bericht: # 20259Bericht Bauke »

Blauwe GTL met witte bloemen, klinkt als die van Jasper (Jbeekman), maar volgens mij is "bloem" zoals de auto heette, tot donor verheven, gedemonteerd, op, weg, enz.

Jasper?
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---
Gebruikersavatar
Diana
Berichten: 305
Lid geworden op: di jan 07, 2003 2:00 am
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht: # 20261Bericht Diana »

" met bloemen niet eer vroemen " Toch??
Later stond hij bij het BP station ietsjes verderop!
Jasper, was jij het???
Bauke
Berichten: 450
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 2:00 am
Locatie: Nijmegen

Bericht: # 20271Bericht Bauke »

volgens mij was het niet MEER vroemen, want er viel geen EER meer aan te behalen. (maar ik kan me vergissen natuurlijk) Japser doet tegenwoordig bij Spijker iets ontwerpen en ik heb hem sindsdien weingig meer (op het forum) gezien. Volgens mij hebben ze de centen daar niet uitgegeven aan internet voor de medewerkers. En terecht, anders zitte ze de hele dag maar op het R4 forum. We zullen geduld moeten hebben. :roll:
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 20337Bericht R4F6GTX Automaat »

Weer éen gezien, vanmiddag rond half 3, op de A12 van Arnhem naar Utrecht bij afslag Veenendaal. Een donkerblauwe. Ze zagen ons in de mooie legergroene F6 niet... :sad:
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 20347Bericht Ron »

Als je langs een bossage reed is dat niet zo vreemd...
Plaats reactie