R4 gespot

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 18339Bericht Ron »

Lichtblauwe nogwat, Rotterdamseweg in Zwijndrecht. Geparkeerd op oprit woonhuis, soms in de straat.

Heel verwarrend, de eigenaresse kwam eens in paniek aanbellen bij de mensen bij wie ik op visite was : waarom haar auto op hun
oprit stond. (ik heb precies dezelfde)

Voor de mensen die het niet snappen : laat maar.
Erik
Berichten: 664
Lid geworden op: vr aug 09, 2002 2:00 am
Locatie: Leidschendam

Bericht: # 18350Bericht Erik »

He jongens ik rij regelmatig van Groningen naar Maatricht in mijn F6! Ziet niemand mij???? Heb een gele motorkap blauwe achterdeur en gele gyrafon. Op de zijkant staat beter licht!

ERIK
Gebruikersavatar
Diana
Berichten: 305
Lid geworden op: di jan 07, 2003 2:00 am
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht: # 18351Bericht Diana »

Vanmorgen in Ridderkerk een blauwe met rode F6 (of hoe zo'n ding ook heet.....) en weer die donkerblauwe metalic. Op beide auto's geen clubsticker :cool:
Bauke
Berichten: 450
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 2:00 am
Locatie: Nijmegen

Bericht: # 18352Bericht Bauke »

Op 2003-04-23 10:16, schreef Erik:
He jongens ik rij regelmatig van Groningen naar Maatricht in mijn F6! Ziet niemand mij???? Heb een gele motorkap blauwe achterdeur en gele gyrafon. Op de zijkant staat beter licht!

ERIK
Groningen naar Maastricht? en dan regelmatig als in vaak? hoe lang is dat knarren? 'khad je wel eens kunnen tegenkomen bdw, maar dus niet gebeurd. Zijn er nog meer Nijmo's dan de rode F6 combi in Ooi, Mijn rode F6 combi op de Hobbemastraat, de blauwe f4 (clublid?)op de Daalseweg en de lichtbruine altijd vol met blokken geladen totaal rotte maar erg gave F6? (clublid?) Geen "gewone" viertjes dus, maar alleen Effies. Of weet iemand anders meer? :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Hobbema en Moby op 2003-04-23 13:16 ]</font>
Erik
Berichten: 664
Lid geworden op: vr aug 09, 2002 2:00 am
Locatie: Leidschendam

Bericht: # 18353Bericht Erik »

Meestal eens per veertien dagen, maar soms vaker! Dus autotje loopt meer dan de toegestane 12000 km die Dhr Den uyl voorschrijft in zijn verzekeringspolis.

Maar ja ik zie hier in Groningen de laatste weken een f6 combi met 1 blauwe deur mooi exemplaar!!
Erik
Berichten: 664
Lid geworden op: vr aug 09, 2002 2:00 am
Locatie: Leidschendam

Bericht: # 18354Bericht Erik »

O als het verkeer wat meezit drie en een half uur. O ja als iemans soms wat bezorgt moet hebben aan onderdelen uit het noorden ik wildat best op reis wat daar brengen. Auto is meestal leeg.
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 18381Bericht Ron »

Je moet je geheime kilometerstand niet uitroepen over een internet man!
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 18386Bericht Goof »

Erik, ik houd me aanbevolen. Misschien wil ik nog wel wat spulletjes van Jacques hebben en het zou erg fijn zijn als jij dat spul ff langs zou kunnen komen brengen in Budel. Dat ligt toch direct langs de route en ik heb er wel een kratje bier voor over...
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Erik
Berichten: 664
Lid geworden op: vr aug 09, 2002 2:00 am
Locatie: Leidschendam

Bericht: # 18392Bericht Erik »

Da Goof ik denk dat dat helemaal in orde moet komen! Langs Budel kom ik vaak is op de route als er dus wat is bel me maar.
Erik
Bauke
Berichten: 450
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 2:00 am
Locatie: Nijmegen

Bericht: # 19865Bericht Bauke »

gisteren, rond de klok van 21 over 18.00 uur: Op het kruispunt aan het einde van de Graasfe weg Bordeauxrode tl kenteken LS-67-ZP geen clubsticker. Bij iemand bekend?
David
Berichten: 223
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 2:00 am
Locatie: Bunde

Bericht: # 19867Bericht David »

Nee, mij is die niet bekend, maar Erik, jij komt ook langs Bunde dan (afrit Kruisberg), dus als ik eens wat nodig heb, mag ik me dan eens melden....?

Oh ja, heb jij in Maastricht laatst, toen je bij het eerste stoplicht in Maastricht naar rechts draaide de Noorderbrug op en toen weer links de meerssener weg op, niet toevallig een witte F4 zien staan bij het stoplicht van de Noorderbrug af met van die blauwe strepen op het dak met daarachter een witte TL met oranje lampen? Zo ja, dat waren Jan-San en ikke!!

_________________
Het is wit, het trilt en maakt kabaal....? Mijn vier met een versleten aandrijfas!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Davidov op 2003-05-16 11:25 ]</font>
Gebruikersavatar
Rudi
Berichten: 2100
Lid geworden op: di jun 11, 2002 2:00 am
Locatie: Terheijden (N.Br.)

Bericht: # 19871Bericht Rudi »

even een EXTRA bericht over de zwarte 4 van 12 april, hij staat bij gebr. Natterman, autohandel demontagebedrijf, Ettenseweg 84, 4706 PB, Roosendaal.
Tel : 0165 - 53 78 78. Precies aan de overkant van V&S Caravans.
Erik
Berichten: 664
Lid geworden op: vr aug 09, 2002 2:00 am
Locatie: Leidschendam

Bericht: # 19874Bericht Erik »

Ja david die heb ik gezien had alleen wat haast! en als je een keer wat bezorgt moet hebben ik doe het met plezier

Groet Erik
Gebruikersavatar
koningozzo
Berichten: 100
Lid geworden op: ma jan 14, 2002 2:00 am
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht: # 19877Bericht koningozzo »

Goh wat lollig. Ik heb die witte F4 met die blauwe strepen over het dak ook weleens in Maastricht zien staan. Ik heb zelf tot februari in Maastricht gewoont. Ik had de witte GTL met Alpine-velgen. Ik stond tot februari altijd op de bloemenweg.
tegenwoordig zit ik in Leiden en rijdt ik vaak over de A12 langs Den Haag richting Utrecht. Die witte GTL uit het eerste bericht zou dus best weleens van MIJ kunnen zijn. Hoera.

Zo nu eerst
een nieuwe radiateur
en een bavaria
Erik
Berichten: 664
Lid geworden op: vr aug 09, 2002 2:00 am
Locatie: Leidschendam

Bericht: # 19885Bericht Erik »

He die witte GTL heb ik weleens gezien. Mooie car man!!!
Plaats reactie