R4 gespot

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

schoapke
Berichten: 2773
Lid geworden op: zo okt 20, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 26855Bericht schoapke »

Mat rode 4 met geruite hoofdsteunen kwam gisteren rond half 7 Tilburg binnen rijden toen wij in moaskes F6 er uit gingen
Gebruikersavatar
Liesje
Berichten: 26
Lid geworden op: vr nov 29, 2002 2:00 am
Locatie: Amsterdam

Bericht: # 26938Bericht Liesje »

Als je echt veel viertjes op de weg wilt zien moet je naar Kroatië. Soms wel vier op een dag. Moeilijk om niet te zwaaien, snappen ze daar niet. Helaas niet een gezien die zo gaaf was dat ik em mee wilde nemen, ze waren allemaal duidelijk in gebruik als werkauto. Mijn viertje heeft ook even mee mogen doen toen een boer en zijn schaap een lift nodig hadden. Ook een vier mag in de vakantie even uit de gewone forenzen sleur...
Blauwe GTL uit '86
Gebruikersavatar
Diana
Berichten: 305
Lid geworden op: di jan 07, 2003 2:00 am
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht: # 26983Bericht Diana »

Op Rtl 4 in het programma "woonbrigade" word er in Dongen een motorfiets (met opzet) gestolen uit een garage, op de tegen over liggende parkeerplaats staat een rode Renault 4 GTL :smile:
Van wie is die?? Hij zag er erg mooi uit! :smile:
philip
Berichten: 154
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 2:00 am
Locatie: den haag

Bericht: # 26985Bericht philip »

vandaag met donald de eigenaar van auto's van toen(garage hier in den haag) mee geweest om een r4 gtl naar de spuiter te brengen en wat staat daar een lichtgrijsblauwe r4 3l met metalen bumpers en oude grill helemaal goed!!!!!!!!!!!!!!
die staat daar ook om gespoten te worden
hij staat nu nog op frans kenteken maar wie weet rijdt hij binnenkort ook vrolijk met nl kenteken rond hier in den haag en omstreken
r4tl/renault master t 35 d/citroen az '54/porsche 356 '59/harley wlc '43
Gebruikersavatar
cees en jantine
Berichten: 814
Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
Locatie: papendrecht

Bericht: # 26989Bericht cees en jantine »

vanmiddag in rotterdam, een rode gtl kenteken nj-72-?
reed in de focus dus kon niet zwaaien.
heb er wel een tijdje achter gereden.
Erik
Berichten: 664
Lid geworden op: vr aug 09, 2002 2:00 am
Locatie: Leidschendam

Bericht: # 27052Bericht Erik »

En afgelopen zaterdag in het volkskrant magazine werd er in een regel een r4 beschreven!
Mummelvrouw
Berichten: 838
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 2:00 am
Locatie: Harderwijk

Bericht: # 27088Bericht Mummelvrouw »

En al sje naar "Flikken"kijkt, zie je onder de aftiteling een rood 4tje met Keith Harring? figuurtjes, zo een was er ook in Arnhem, bij het 10jarig bestaan van de Club
schoapke
Berichten: 2773
Lid geworden op: zo okt 20, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 27093Bericht schoapke »

gisteren avond in de heuvel-garage dek 4 in tilburg een blauwe, maar ben helemaal vergeten belangrijke dingen op te vallen Afbeelding
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 27127Bericht Ron »

Op wo 1 oktober een rode R4 met de motorkap open bij een pompstation op de Maasboulevard in Rotterdam. Hing ook nog een wit papiertje op de zijruit. Waarschijnlijk te koop. Ik met gevaar voor eigen en andermans leven gekeerd om eventueel te helpen want ik heb gereedschap, kom ik er aan , istie al weggereden. Ik toch wel een beetje halfblij want ik zie nooit viertjes op mijn vaste routes, en nu rij ik eens ergens anders. Rij ik verder cq terug over de Boompjes, Westzeedijk. Sta ik vooraan bij het stoplicht, staat er aan de overkant voor het stoplicht een witte 4. Ik word gek! Ik zet hem alvast in z'n één om die Volvo S70 voor te blijven die links naast me staat. Als hij eerder weg is ziet die witte me niet. Het lukt me aardig in de combi, de bandjes piepen op de witte strepen en ik doe onderwijl m'n raampje open. Hand naar buiten en hij ziet me niet eens... Nou ja.
Raar volk, die vierrijders.
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 27129Bericht R4F6GTX Automaat »

Misscien zo iemand als Diana in d'r Kareltje. Zo blij met d'r otootje dat ze alleen nog naar de mensen kijken om te zien of ze Kareltje wel zien, maar zelf geen andere R4 zien.
Dit geheel als voorbeeld, Diana, niks persoonlijks. Alleen maar om uit te leggen. Ik had ook wel een ander voorbeeld, iemand die net zijn rijbewijs heeft en mag rijden in de geweldig mooie (!) Corsa van zijn moeder, maar dat snapt alleen degene die hem heeft zien rijden.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 27130Bericht Ron »

Like Horace said...
Gebruikersavatar
cees en jantine
Berichten: 814
Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
Locatie: papendrecht

Bericht: # 27142Bericht cees en jantine »

zit ik net lekker voor de tv wordt er ineens voor ons viertje een ander viertje geparkeerd. Nu nog wachten tot de eigenaar weer terug komt en dan ff een praatje maken. Heb oook snel een paar foto´s gemaakt, dit maken we nooit mee!
Gr Jantine
viva la fryslan
Berichten: 43
Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
Locatie: wytgaard

Bericht: # 27143Bericht viva la fryslan »

gezien in leeuwarden op het europaplein een paarse 4 met gele bumpers en een imperiaal uit de richting harlingen
jogging, joggingaanhanger, F6 Service, rode tl, estafette, klassieke sleurhut, klassieke vouwwagen, dauphine gordini, fuego gtl en rodeo 6, 4 club boutique
Jantine
Berichten: 114
Lid geworden op: zo jun 15, 2003 2:00 am
Locatie: Akkrum

Bericht: # 27158Bericht Jantine »

Hey die paarse vier heb ik ook een keer zien rijden in heerenveen. Trouwens vrijdag 3 oktober rond 10.45 gespot in heerenveen een blauwe renault 4 ter hoogte van het postkantoor.
schoapke
Berichten: 2773
Lid geworden op: zo okt 20, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 27161Bericht schoapke »

Van wie is die rode 4 die altijd om de hoek bij 013 staat en gisteren dus weer gezien is (toch een keertje doorfietsen voor het kenteken)
Plaats reactie