KZ-48-XP
het kenteken van de 4 GTL die me zojuist tegemoet reed in de Vlietstraat in Terheijden, blauw met clubsticker op zijruit c-stijl bestuurder.
Durfde niet goed te zwaaien, onze jongste (hond) reageert nogal fel op mijn handgebaren.
Vanochtend draaide uit Wassenaar ineens een lichtblauwe GTL de N44 richting den haag op. Kenteken 43-SL-TP. Hij is pas sinds april vorig jaar in NL, en staat nog geen twee maanden op naam. De handelsbenaming is 112C00 Wattisdat?
De naam van Renault voor de renault 4 is ook wel R112 gevolgd door nog een cijfer mijn 66er is een R1123, Hanz heeft meen ik een R1125 en een GTL is volgens mij een R1128.
Volgens mij zijn de cijfers die jij noemt de eerste cijfers van het chassisnummer.
Ja, dat bedoelde ik nou met de opmerking over cilinderinhouden: het kan namelijk geen 845 cc zijn. Die werd in dat bouwjaar (1990) al lang niet meer geleverd. Bij mijn auto hebben ze dezelfde fout gemaakt.
Het is allemaal te ingewikkeld voor de RDW. En dan willen de rijksdienst-ambtenaren nog een hoger salaris ook!
Laatst gewijzigd door -Trelleur- op wo feb 14, 2007 5:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij die RDW zijn t prutsers mijn savane staat als GTL op kenteken geloof k. En cilinderinhoud heeftie niet...
Komt volgens mij omdat ze dat type gewoon niet in het systeem hebben staan alleen 4L, TL en GTL. Dusja dan maken ze er maar wat van...
Mijne staat als "4" te boek, dus het basismodel, maar is een Tourisme-Luxe oftewel TL.
Geeft allemaal niet, maar stel dat je in een hogere gewichtsklasse terecht komt door dit soort ongein. Dan gaat het je geld kosten, dus je moet ze wel in de gaten houden.